Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten eroon mustapäistä?

Vierailija
29.12.2013 |

Minulla on pintakuiva sekaiho (uskoakseni) ja otsa ja nenä aivan täynnä mustapäitä. Opiskelija kun olen, ei ole kauheasti rahaa kosmetologilla käydä. Tai luulen, että pitäisi käydä useamman kerran että näistä pääsisi eroon. Alan olla epätoivoinen. Kaikenmaailman kuorintoja testattu, sitruunaa ja ruokasoodaa sisältäviä naamioita kuten myös freemanin ananas + aspirin-yhdistelmää. Ei auta. Auttaako mikään?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:21"]lähestymiskiellolla

[/quote]

tämäkään ei valitettavasti aina riitä, kannattaa pitää jotain kättä pidempää mukana ja välttää liikkumista pimeällä

Vierailija
22/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:28"]

Nivealla on niitä tarralappuja, joilla saa ihomadot pois. Jos nyt puhutaan niistä mustapäistä ulostunkevista möhnistä.

On muuten sairaan ihana tunne katsella niitä siinä lapussa ;)

[/quote]

Aivan turhanpäiväisiä, kyllä niihin nyt vähän talia jää, mutta ei se kunnon patti mitä pitää voimalla runnoo ihosta ulos, millään tarralapulla lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon täytyy olla riittävän hyvin kosteutettu, jotta ne mustapäät lähtee pois. Säännöllinen kosteusvoide aamuin illoin ja säännöllinen kuorinta kerran viikossa on auttanut minulla pitämään mustapäät kurissa, ihan apteekin perusvoiteella olen kosteuttanut. Opiskeluaikoina tein kuorintavoiteen ruokaöljystä ja sokerista. Tietenkin olisi hyvä, jos saisi ihon puhdistettua ensin kosmetologilla kunnolla. 

Vierailija
24/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:30"]

Ei auta vaikka ne puristaa, ne tulee takas.. ainakin mulla. Tasaiseen tahtiin saa olla ihohuokosia tyhjentämässä :-( auttais kai jos juo paljon vettä

[/quote]

Tuleehan ne takaisin. Siksi niiden putsaamiseen menee aikaa, ei voi mitään. Mutta kun esim. joka toinen ilta puristelee huokoset tyhjiksi, näyttää iho päivisin ihan hyvältä.

Vierailija
25/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivealla on niitä tarralappuja, joilla saa ihomadot pois. Jos nyt puhutaan niistä mustapäistä ulostunkevista möhnistä.

[/quote]yak, hah hah haa XXXXDDDD

Vierailija
26/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kamala rasisti. Taitaa olla persu.

Vierailija
27/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:31"]

[/quote]

Aivan turhanpäiväisiä, kyllä niihin nyt vähän talia jää, mutta ei se kunnon patti mitä pitää voimalla runnoo ihosta ulos, millään tarralapulla lähde.

[/quote]

Jääkö teillä reikä mustapään paikalle, jos puristatte sen esim. kahden sormen välissä pois?

OT nyt vähän, mutta kiinnosti tästä viestistä kysyä.

Vierailija
28/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihoöljyä aamulla meikin alle ja illalla paksu kerros ennen nukkumaanmenoa. Öljy pehmittää ihoa, liuottaa ne talitulpat ja tasottaa talineritystä. Finnit katosivat myös kokonaan. Iho oli ennen pintakuiva, kuitenkin nenä oli aina kiiltävä ja öljyinen. Nyt mun iho on tasaisen värinen, eikä kiillä yhtään. Mustapäät on pienentyneet ja vähentyneet huomattavasti, ennen sai puristella ainakin kerran viikossa.

Jos joku olisi sanonut mulle, että öljyllä saan ihon kuntoon, en olisi uskonut. Olen aiemmin käyttänyt rasvaisen ihon tuotteita, ne vain pahensivat iho-ongelmaa.

Vierailija
29/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ihoöljyä aamulla meikin alle ja illalla paksu kerros ennen nukkumaanmenoa. Öljy pehmittää ihoa, liuottaa ne talitulpat ja tasottaa talineritystä. Finnit katosivat myös kokonaan. Iho oli ennen pintakuiva, kuitenkin nenä oli aina kiiltävä ja öljyinen. Nyt mun iho on tasaisen värinen, eikä kiillä yhtään. Mustapäät on pienentyneet ja vähentyneet huomattavasti, ennen sai puristella ainakin kerran viikossa.

Jos joku olisi sanonut mulle, että öljyllä saan ihon kuntoon, en olisi uskonut. Olen aiemmin käyttänyt rasvaisen ihon tuotteita, ne vain pahensivat iho-ongelmaa.

Vierailija
30/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:37"]

[/quote]

[/quote]

Jääkö teillä reikä mustapään paikalle, jos puristatte sen esim. kahden sormen välissä pois?

OT nyt vähän, mutta kiinnosti tästä viestistä kysyä.

[/quote]

Ei jää reikää, kyllä vieressä oleva iho puskee aukon umpeen. Joillain ilmeisesti tämä ongelmana? Terv. ei ap

Vierailija
31/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

voi sentään! Myötätuntoista naurua. Oliko se av:lla vai missä oli linkitetty todella suurten mustapäiden tyhjennyksiä? Youtube linkkejä, legendaarista ainesta. 

Niissä kyllä näytettiin myös kuinka ne sillä mustapääraudalla tai koukulla tyhjennettiin.

Vierailija
32/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jah, se vielä, onko tyynyliinasi puhdas, jolla nukut? Voi vaihtaa muutaman kerran viikossa. Entäs pyyhkeet johon kuivaat naaman? Entäs pipo jota pidät päässä, onko aina puhdas?

Vierailija
33/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:41"]

[/quote]

Mitä ihoöljyä käytät?

Vierailija
34/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en usko että ne mustapäälaput auttaa, etenkään jos on pintakuiva iho. Kookosöljyä vois kokeilla, samoin mustapäärautaa.

ap

Vierailija
36/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 21:41"]

[/quote]

Mitä ihoöljyä käytät?

[/quote]

Tarjoustalosta ostin bio-oilia (n. 10€ purkki) ja välillä käytän Busbyn avokado-rypäle-ruusunmarjaöljyä. Bio-oil on tosi hyvä.

Vierailija
37/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitruunahappoa naamalle joka päivä aamuin ja illoin,.

Vierailija
38/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä toimii nuo Nivean mustapäälaput tosi hyvin. Kantsii kokeilla, ei maksa kuin n. vitosen loota. Lue kunnolla käyttöohjeet ja yritä saada tosi tiiviisti lappu nokan ympärille. Ja pidä tarpeeksi kauan, niin että lappu on kunnolla kuivunut. Ja vedä se sitten pois ns. "vastakarvaan".

Vierailija
39/40 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:12"]

Mulla kyllä toimii nuo Nivean mustapäälaput tosi hyvin. Kantsii kokeilla, ei maksa kuin n. vitosen loota. Lue kunnolla käyttöohjeet ja yritä saada tosi tiiviisti lappu nokan ympärille. Ja pidä tarpeeksi kauan, niin että lappu on kunnolla kuivunut. Ja vedä se sitten pois ns. "vastakarvaan".

[/quote]

Meinaakko että tarra auttaa?

Vierailija
40/40 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli pakko tulla kertomaan tästä ... Sain lahjaksi pienen purkin tee puu öljyä purkki näyttää pienetä sauna hajusteelta ja aine haisee erittäin vahvasti mutta anyway olen nyt hieronut sitä suihkun jäljeen nassuun noin viikon ajan. ja mustapäät on selkeästi vähentyneet ( aikaisemmin oli poskipäät ja nenä aivan täynnä niitä). Luontaistuote kaupasta ostettu purkki on reilun kympin mutta kestää helposti ylikuukauken. Suosittelen toivottavasti auttoi edes vähän ! : )