Isoisä sanoo lapsen nimen (Jacob) "Jaakoppi" mikä vanhuksia vaivaa?
Monia vastaavia täältäkin lukenut, että nimet lausutaan päin honkia. Kaikki muut olemme suomalaisia paitsi lapsen isä.
Kommentit (93)
Näitä nimihulluja ihan oikeasti on, voin todistaa.
Ex-arvo miniäni oli ihan sairas, en voi lastensa nimiä tähän laittaa (eivät siis ole poikani lapsia) mutta se neuvominen lausumisesta alkoi heti kun lapset tuotiin meille käymään. Minä sanoin, että jos ääntämykset ei kelpaa hän ei saa lapsineen tulla meille, eikä päästetty. Poika kävi aina itsekseen. Liittoa keski 1,5 vuotta, poika selvisi hulluudestaan ja otti eron.
Meidän koti meidän säännöt. Jos ei kelpaa ei ole tervetullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tyttöni nimi on Isa, ja kaikki yrittää aina sanoa Iisaksi. Ihan eri asia, en tajua miten on niin vaikeaa lausua oikein. Ihan sama juttu kun vaikka Mia, totta kai se on Mia eikä Miia. Huoh.
Mitä pahaa tyttösi on sinulle tehnyt kun annoit noin hirveän ruman nimen. Hyi olkoon.
Samaa aattelin, on kyllä rumin nimi jonka olen kuullut. 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas täällä paljon trolleja, jotka eivät osaa englantia. Huoh. Ilmiantamaan kommentteja sitten...
Mitäs ilmiantamista näissä nyt on? Halusitko vain puoltavia vastauksia?
Eri mieltä saa olla, mutta trollata ei saa. Alapeukuista ja ylpeukuista näkee hyvin kuinka paljon trolleja on liikkeellä. Ilmiantaminen on ainut keino taistella tuollaista trollilaumaa vastaan, kun heitä ei voi alapeukuttaa niin, että alapeukkuja olisi enemmän kuin yläpeukkuja.
Mitäs olet antanut lapselle ulkomaalaisen nimen, helvetin juntti.
Vierailija kirjoitti:
Boomerit alapeukuttavat ja yläpeukuttavat niin odotetulla tavalla. Niin odotetulla. Se nyt vain on niin, että te joko opettelette ääntämään oikein, tai kuolette juntteina. Served.
No ei täällä mitään boomereita ole ääliö 🤦🏻♀️
Isoisäsi on psykoosissa.
Lyö häntä mailalla vasempaan polveen että herää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boomerit alapeukuttavat ja yläpeukuttavat niin odotetulla tavalla. Niin odotetulla. Se nyt vain on niin, että te joko opettelette ääntämään oikein, tai kuolette juntteina. Served.
Mielummin leimaannun juntiksi kuin lausun englantilaisittain, jonkun tuttuni koiran nimen.
Mistä vi tun koirista sinä puhut? AP puhuu lapsesta. You know, ihmisestä. K.Y.S.
Kys kys kys ite.
Mikael, Michael on kans kivoja, sanotaanko jälkimmäinen Mikael vai Maikl? Ei tiedä kysymättä vanhemmilta.
Yksi kaverini on James ja ei sitä kukaan sano tseims paitsi tiedän yhden sen entisen naisen joka niin sanoi että tseims. Kaikki muut sanoo James tai jotain muuta.
James Hirvisaari haluaa että nimi sanotaan JAMES
Mites Jane? Kuulemma Suomen janet sanotaan jane, ei tsein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tyttöni nimi on Isa, ja kaikki yrittää aina sanoa Iisaksi. Ihan eri asia, en tajua miten on niin vaikeaa lausua oikein. Ihan sama juttu kun vaikka Mia, totta kai se on Mia eikä Miia. Huoh.
Mitä pahaa tyttösi on sinulle tehnyt kun annoit noin hirveän ruman nimen. Hyi olkoon.
Samaa aattelin, on kyllä rumin nimi jonka olen kuullut. 🤮
Niin on, epänimi.
Mummo kahto kauniita ja rohkeita joskus ysärillä, ja siinä oli roolihahmo nimeltä Macy - ei puhettakaa että olisi ollu meisi vaan makky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin leimaannun juntiksi kuin lausun englantilaisittain, jonkun tuttuni koiran nimen.
Mistä vi tun koirista sinä puhut? AP puhuu lapsesta. You know, ihmisestä. K.Y.S.
Kys kys kys ite.
Nyt meni boomerilla tunteisiin. :DDDd Mee vi ttuun minun palstalta, niin ei tarvitse suuttua tuolla tavalla. :DDDD
Perseus olisi ihan kiva nimi, voisi isäisätkin sanoa sitten persaus.
No voi voi. Meillä suvussa vanhimmat kutsuu Nathanaelia Taneliksi ja Tuulia Tuikuksi ja Anna-Leenaa Leenuksi yms. Sen voi ottaa huumorillakin. Anna vanhan siilin taapertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lapsen isän nimi on, toivottavasti lausuu senkin omalla tyylillään:D
Daniel = Taavetti
Taavetti tulee Davidista. Daniel olisi Taneli.
Kuuntelin sivusta kahta nuorta äitiä, jotka totesivat pojillaan olevan saman nimen. Toinen kutsui poikaansa JONATHaniksi, paino siis noilla kirjaimilla ja toinen JOOnataniksi.Jotenkin ensimmäinen versio oli painotukseltaan ja lausunnaltaan hassun kuuloinen.
Mun äiti sanoo serkun tytön (Linda) nimen Lindra. Todella ärsyttävää.
Mitäs ilmiantamista näissä nyt on? Halusitko vain puoltavia vastauksia?