SUURENMOINEN LAIHDUTUSPÄIVÄKIRJA*2014*
Mitä painat nyt, kun vuosi on lopuillaan?
Mikä on vyötärösi mitta?
Kuinka paljon tahdot laihtua toukokuun loppuun mennessä?
Mikä on laihdutusmetodisi?
Ota nikki, jos kuljet mukana laihisprojektissa TAAS kerran. Raportoi edistymisesi ja takapakkisi ainakin kerran viikossa. Kannusta palstakavereita. Jos olet oikein rohkea, ota itsestäsi valokuva "Ennen".
Minä olen Nonames
106kg
106cm
- 17kg
Nutrilett-startti ja kaloreiden laskeminen
Nonames
Kommentit (447)
Hyvää huomenta, Ursula, Maire, Vitalis ja kaikki, jotka jaksavat kulkea yhä mukana! Kivaa nähdä, että taistelijoita on, vaikka ei aina menkään putkeen. Olin ihan vähällä jättää itse ilmoittautumatta tänään, kun menee pieleen... Painoa on tullut takaisin niin, että lukema oli
100,3kg
Se on +1,3kg viime viikosta ja motivaatio on ihan kateissa. Syön salaatteja, mutta sorrun myös popsimaan leipää. Olemme käyneet ulkona syömässä pizzaa, rötvänneet saunaoluilla ja kaikki on mennyt ihan pieleen. Kuluneella viikolla on maistunut myös levyllinen suklaata. En tiedä miten pääsisin uudellen kiinni innostukseen.
Murheellinen OEP
Lomaterkut Mairelta! Aamulenkki tehty, olipas kiva kun oli ihan sula tie, ei tarvinnut jännittää liukastumista. Aamiainenkin syöty, huh, aika tuhdinpuoleinen kun mies teki sen: pekoni-nakkimunakasta ja eilisiltaista salaattia. Hyvää se oli, mutta sillä jaksaa varmaan iltapäivään ja silloin on kyllä vuorossa jotain kevyttä: kanasalaattia.
Nyt pitäis alkaa siivoamaan koko huusholli ja sen hoidan kuin liikuntasuorituksen; rokki soimaan ja emäntä hikoilemaan ;D. Kanasalaatin ja saunan välissä sitten vielä jumppa. Ai niin olen opetellut sitä hula-vanteen pyöritystä...siitä tulis hieno video, semmonen huumorivideo, juu nou! Mutta minähän sitä vielä pyöritän, kun niin oon päättänyt.
Paino seilaa 62,2 - 63, äsken oli 62,4. Vyötäröä en viitsi nyt mitata, kun on menkat ja se tietää mulla sitä, että senttejä on pari normaalia enemmän. Mutta painoon ei oo vaikuttanut, ennen vaaka näytti semmoset 2-3 kg enemmän menkkojen aikana, mutta ei enää. Täytyy johtua ruokavaliosta ja alan uskoa siihen, että jotkut ruoka-aineet keräävät nestettä kehoon, sokeri ja viljat?
Mukavata viikonloppua ja lomaa niille, joilla sitä on ja muuten vaan mukavaa tulevaa viikkoa muille!
Alle 63 kilon mentiin! Nyt tänä aamuna paino oli 62,6 kg. Lähtöpaino oli 8.1.2014 noin 67 kg. Vyötärö pienentynyt vajaassa kahdessa kuukaudessa 77 cm:stä 72 cm:iin. BMI oli aloittaessa 23,7, nyt 22,2. Tällä viikolla en ole ehtinyt tehdä muuta liikuntaa kuin hyötykävelyä ja jonkin verran mennyt suklaatakin sekä Coca Cola Zeroa. Ton suklaan kanssa pitää olla seuraavat viikot kyllä tarkkana, ettei määrät ala olla samoja kuin viime vuonna. Viikonloppuna voisi mennä taas monen päivän tauon jälkeen salille ja uimaan/vesijuoksemaan. Mua taitaa laihduttaa tällä hetkellä aika paljon uuden elämäntilanteen tuoma stressi, johon liittyy mm. katkonaista yöunta, kiirettä jne. No, tuohon uuteen elämäntilanteeseen liittyy pian paljon positiivistakin esim., kun taloudellinen tilanne alkaa lähikuukausina muuttua selkeästi parempaan suuntaan vuosien jälkeen.
Meimi
Röllykkä kuittaa:
66,4 kg /175 cm
rinnanympärys on ottanut kutistumaspurtin 88cm
uuma 66cm (tämäkin taisi olla jotain 80 cm)
maharölli 80 (98)
Lantio 94,5 (105 cm)
En nyt enää kiloja niinkään kyttäile, vaan noita senttejä.
Tsemppiä ja onnitteluja muillekkin!
Minä vasta aloittelen tänään kesäkuntoon pääsyä. Pituus 158 cm ja paino 61,6 kg. Bmi 24,7. Jos aikaisemmat laihdutukset yhtään antaa osviittaa niin karmeaa tuskaa tulee taas olemaan.
- Kettu.
Liityn mukaan kans tähän! Tosin tänään vasta alotin laihdutuksen ja eilen iltapöhössä kävin vaa'alla ja se näytti 68,9kg ja tavoite olisi alustavasti alle 60kg ja sitten lähempänä 56kg.
Amalia
Vitalis uskaltautui tänään vaa'alle. Kuten arvelinkin, +1,6kg, eli 75,9kg. Sen siitä saa kun repsahtaa. Ryhtiliikettä taas ja takaisin ruotuun.
Eilen alkoi jo korjaussarja, eli salaattia ja liemiä, teetä, vihannesta ja sopivasti proteiinia, rasvoja unohtamatta.
Maanantain punnitus; 71,8 kg eli surkeen vähän on tapahtunut. Urheilen varmaan liikaa ja sitten syön nälkääni, kun ei mitään tapahdu. Herkuttelinkin viime viikolla 3:na päivänä ja tein eilen ihania muffinsseja (tosi makeeta kuorutetta tuli päälle), eilen ja tänäaamuna otin yhdet eli kaksi kpl yhteensä. Jos lapsille menee loput (ja miehelle, hän söi jo ehkä 4 eilen, ettei ota välttämättä enempää), niin en koske enää noihin!
-Ursula-
Tsemppiä täältäkin päin OEP!
Minullekin oli tämä punnauspäivä suotuisampi, sillä painoin 71,3 kg!!! eli - 400 g päivässä! Mukava tahti ;)
Tosin pakko oli syödä pari muffinssia, muuten ne happanee jääkaappiin. Tosin aika reippaalla otteella kävin salilla renaa tänään.
-Ursula-
Meimi, sähän vaikutat jo hoikalta :)
Eilen paino meni alle 61 kilon eli aamupaino oli 60.9 kg. Vyötärö 69-70 cm (lähtö 77 cm), peppu 90,5 cm (tammikuussa muistaakseni 98 cm), reisi 54 cm (tammikuussa 58-59 cm). Kolmessa kuukaudessa painoa pudonnut siis vähän yli 6 kiloa. BMI nyt 21,6. Taidan päästä tavoitteeseeni eli kesään mennessä paino 59-60 kg. Liikunta ollut pelkkää hyötyliikuntaa eli kävelyä viime viikot, mutta kävelyä ollut aika paljon. Syöminen ei mitenkään ekstraterveellistä, mutta aika vähäistä. Pitäisi saada kuntosali ja uiminen sekä vesijuoksu taas mukaan; pian alkaa kyllä pyöräilykin, jota tulee olemaan paljon. Saas nähdä, jaksaisko ottaa juoksun myös mukaan.
-Meimi-
Heipparallaa kaikille ja hienostihan tämä on meiltä sujunut! Minusta tästä meidän päiväkirjasta on ollut apua, on tullut ihan oikeasti yritettyä enemmän, kun on tällainen raportointipaikka.
Kuntosali on kyllä huippupaikka, tuloksia tulee niin nopeasti, en olis kyllä uskonut. Parhaiten huomaan, että selkäläskit ovat huvenneet nopsasti vai onko se kiinteytymistä en tiedä, samoin nuo inhat allit ovat lähteneet lähes tyystin. Mutta miten mahalöllön sais kiinteytymään? Karppaamalla laihtuu tehokkaasti, mutta sitä mieltä oon, että vasta liikunta tekee kropasta paremmannäköisen ilman vaatteita. Tai siis näin mulla. Huomaan vaan sen, että liikunnasta tuli tosi pian sellainen juttu, että ei voi olla enää ilman, liikunnan jälkeen on niin mahtava olo. Lämpenis nyt vaan nuo kelit, olis pyöräilykin paljon mukavampaa. Eilenkin oli niin kylmä tuuli, että vaikka kuinka poljin, niin en lämmennyt.
Mittoja en ole nyt ottanut, vaaka näyttää joka päivä kutakuinkin samaa 62 kg, joskus vähän allekin, eli tavoitteessa ollaan. Huomenna tiedossa juhlat ja mietin, että arvaisko ottaa palan kakkua...enköhän ;) Tänään iltapäivällä salille ja sitten saunaan ja loppuillan vois löhötä sohvalla ja katsoa jonkun leffan!
Kaikille tsemppiä kohti rantakuntoa...ihan kohta on kesä! t. Maire
Röllykällä on muuttohommia ja aikataulut luistaa ihan miten sattuu ja viikonpäivät on äitiyslomalaiselle aina vähän kysymysmerkki. Niin, kilomäärä on siis 63 eilisellä aamupäivityksellä.
106/106. Taidat olla tasaisen pyöreä
Oikeasyaan joo. Plussapallo. Perse on vielä isompi: Pituus 164, paino 106kg, vy 106cm.
Persus 116cm ja rinnanympärys 113cm. Mä olen tällainen oman elämäni päärynä. ap
Jos jollakin on noin hyvä huumorintaju, että ilmoittaa olevansa oman elämänsä plussapallo ja päärynä, niin olen mukana. Ilmoitan mitat huomenna ts. aamulla-päivällä kun pääsen mittanauhaan ja vaakaan käsiksi.
Mimme
Mukaan myös TipTap. :) Painoa massiiviset 113,8 kiloa, pituutta vaivaiset 165 cm. Tavoite toukokuun loppuun on 95 kiloa, siitä vielä elokuun loppuun olisi tarkoitus tiristää 10 kiloa lisää pois. Metodina nyt neljättä päivää osanutraus (lisänä kasviksia, vähärasvaista lihaa ja pähkinöitä) sekä Flow-mittarin suositteleman liikuntamäärän saaminen täyteen joka päivä. Ruokavaliota aion jatkaa tammikuun loppuun asti, kaloreita tulee päivässä n. 1100-1300. Tänään kävin jo kävely/hölkkälenkillä aamusta, tuli pirteä olo koko loppupäiväksi. Punnituspäivä on lauantai, eli silloin viimeistään palaan taas asiaan.
Loistavaa, meitä on tytisemässä ja tärisemässä jo hyvä joukko!
Tulevana vuonna onnistumme paremmin kuin koskaan ennen ja kaikki laihduttaa; laihdutuskirjojen lukeminen, korjausliikkeen tekeminen yhä uudelleen Huomenna, porkkanan ajatteleminen ja liian pienien toiviovaatteiden ostaminen. Kaikki metodit osoittautuvat menestykseksi, tähdet ovat suosiollisia, mieli ottaa ylivallan materiasta. Hyvä me! OEP
Mukana! Mä olen Possu. Pituus 162 ja paino 76.4. Metodi on Kiloklubi ja liikunta. Motivaatio on suuri, aloitin eilen. :)
WAU! Piti heti rynnätä tänne päivittämään tulokset. Siis aivan uskomatonta! Viikko sitten vaaka näytti 76,1 ja nyt 74,3. Tuohan on melkein 2kg, viikossa! Voi kun nyt pysyisi, eikä lähtisi heittelehtimään ylös alas kilon tai parin sisällä, se on niin masentavaa.
Vitalis