Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURENMOINEN LAIHDUTUSPÄIVÄKIRJA*2014*

Vierailija
28.12.2013 |

Mitä painat nyt, kun vuosi on lopuillaan?

Mikä on vyötärösi mitta?

Kuinka paljon tahdot laihtua toukokuun loppuun mennessä?

Mikä on laihdutusmetodisi?

Ota nikki, jos kuljet mukana laihisprojektissa TAAS kerran. Raportoi edistymisesi ja takapakkisi ainakin kerran viikossa. Kannusta palstakavereita. Jos olet oikein rohkea, ota itsestäsi valokuva "Ennen".

Minä olen Nonames

106kg

106cm

- 17kg

Nutrilett-startti ja kaloreiden laskeminen

Nonames

Kommentit (447)

Vierailija
421/447 |
08.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:57"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2014 klo 17:20"]

Tiedän monia, joilla on samat ja ihan hyvässä kunnossa ;)

Mutta olikos nuo syitä vai tekosyitä?[/Quote]

Ne ovat sitten niitä natseja. :)

Nautintoon taipuvaiselle kaiki syyt ovat tekosyitä. Tiedän kyllä, että toisinkin voisi tehdä, mutta minä en kokisi superkiireistä ja kontrolloitua suorittajan elämää hyväksi. Ja haluan myös harrastaa muita asioita kuin liikuntaa. Ne ovat valintoja, mutta kaikkea ei voi saada.

[/quote]

Kyllä olen itsekin taipuvainen nautintoihin ja moniin sellaisiin. Onneksi en kovin paljon alkoholiin. Mutta esim. rasvaisiin juustoihin, nam. ja nameihin muutamana päivänä viikossa. Onneksi kuitenkin urheilu, esimerkiksi juoskulenkkeily (tai hölkkäähän se vauhti on), on minulle nautinnollista. Ehkä siinä vaan on jollain tavalla ylpeä itsestään, kun pystyy kauniilla tavalla ryhdikkäästi kantamaan itseään juoksussa.

Mutta esim. jotain fitness-natsia ei minusta koskaan tulisi, eikä sitä hyvännäköisyyteen ja terveellisyyteen vaadikaan. Päinvastoin sellaiset kehonrasvat voivat olla naisella epäterveellisiä.

Ylipäätään olen itse päässyt suorittamisesta ja pingottamisesta eroon ja olen aina uskonut siihen kultaiseen keskitiehen ja niin se pitää näissäkin asioissa löytää!

-Ursula-

Vierailija
422/447 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Laitetaan vaan.

Sitten jatketaan taas maanantaipäivityksiä vähintäänkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/447 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantailukema 99,5kg ja vy 98,5cm. Kevään tavoitteesta on siis suoritettuna 6,6kg/ 17kg. Eniten pienenevät rinnat ja vähiten takapuoli, tietenkin. Tällä hetkellä vielä osanutrailen, siirryn oikeaan ruokaan vähitellen.

Urheilu on jäänyt väliin liian monta päivää... Nyt on piristyttävä!

OEP

Vierailija
424/447 |
28.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Kerkeekö liittyä mukaan vielä vähän myöhässä? Olen siis pudottamatta painoa 68kgsta->54kg. Pituus päätähuimaava 159cm ja kesäkroppa haaveissa! Tällähetkellä olen n.65,5kg kohdalla, eisiis niin paljoa vielä, mutta toivottavasti kesään mennessä olis edes alle 60kiloon päästy!

Mirella

Vierailija
425/447 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shoppailureissu Jumboon Pääsiäisen seuduksi sovittu --> uuden kokonumeron metsästys suunniteltua nopeammin --> tavoite 2-3 kg eli 69-70 kg siihen mennessä.

-Ursula-

Vierailija
426/447 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

66kg --> 63,8kg reilu viikossa ja tavoitteena 54kg ennen kesää! Tiukkaa tekee mutta pakko päästä kesäkuntoon.

Vierailija
427/447 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 71,3 kg (ei siis muutosta.. ei ihan onnistunut ns. kiri tuohon pääsiäismatkaan :D ... mutta hei palasin takaisin leuanvetovoimaan ja jaksoin melkein vetää 2!!!) Viime viikolla tulikin pari kertaa käytyä ulkona syömässä, syötyä parisataagrammaa karkkia perjantaina... joka päivä vähän (henkisiä vierotusoireita oli eilen salmiakista)

Niin noista mitoista; Mulla on ri-vy-la 97cm-72 cm-102 cm ja oon pitkä 172 cm ja oon mielestäni jo nyt hyvännäköinen, niin onhan noi Röllykän mitat nyt tosi pienet! Minusta vaan tuntuu että ihminen näyttää päinvastoin helpommin laihemmalta, jos on pitkä ja vyötärö kapoinen. Omaakin vyötäröö pidän kapeana, niin mitä on sitten Röllykän? Tietty perseeseen / lantioon kai sitä vertaa niin ehkä siksi pidän kapeana...

Silti pari kiloa pois yritän edelleen saada. Ne saisi muuten lähteen pelkästään reisien läskeistä (on siis isot lihaksetkin siellä, koska urheilen niin paljon, mutta eniten läksiäkin...) mutta kun ei voi päättää..

- Ursula -

Vierailija
428/447 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka pakattuna jo, mutta mittanauha sanoo 
Rinnanympärys 86

Vyötärö              61,7

Persaus             91,6

Reisi 53,4 ja hauiksen ympärykset lepotilassa 27,5 Julistaudun valmiiksi varsinaisen laihduttamisen kanssa, sillä maharöllikin (lantioluun yläpuolelta) on 70 senttiä.
-Röllykkä

Vierailija
429/447 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 07:12"]

Vaaka pakattuna jo, mutta mittanauha sanoo 
Rinnanympärys 86

Vyötärö              61,7

Persaus             91,6

Reisi 53,4 ja hauiksen ympärykset lepotilassa 27,5 Julistaudun valmiiksi varsinaisen laihduttamisen kanssa, sillä maharöllikin (lantioluun yläpuolelta) on 70 senttiä.
-Röllykkä

[/quote]
Niin ja siis niille autuaille dementikoille: Pituutta 175

Vierailija
430/447 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettiko jo porukat laihduttamisen? Olisi mielenkiintoista tietää millainen onnistumisprosentti oli. Onnea kuitenkin pienestäkin onnistumisesta ja tsemppiä jatkoon jos ei onnistunutkaan ja alatte uusiks.

-Ursula-

Vierailija
431/447 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin viime talvena. Katselin äsken kuvia, ja onhan mulla selkeästi pienempi vatsakin silloin. Sain kommentteja muilta, että "oletpas laihtunut!". Ne motivoivat silloin. Mutta sitten muutama repsahdus ja elämässä tapahtuvat asiat saivat minut jotenkin "unohtamaan" painon pudotuksen. Ja tietenkin ne pudotetut kilot tulivat takaisin, korkoineen.

Totta kai musta olisi ihan mielettömän ihanaa olla kunnossa vuoden ympäri. Mä olen kantanut näitä kiloja vuosia, nyt mä olen oikeasti sillä fiiliksellä, että mä tahdon antaa itselleni muutoksen. Mä haluan jaksaa tehdä kotona muutakin, kuin vain olla väsyneenä sohvan pohjalla. Ja mä olen tosi tyytyväinen siihen, että mä nyt ajattelen näin. Koska voisin myös autolla hurauttaa kauppaan hakemaan suklaata.

Meistä varmasti kaikki tietävät sen, että elämäntaparemonttia tässä kaivataan. Mutta eihän se voikaan olla heti helppoa, muuten meistä jokainen tekisi kaiken täydellisesti, jokainen meistä laihtuisi ne halutut kilot pois ilman repsahteluja. Mä olen tosissani tässä, mutta tiedän myös, että mulle tulee vastaan aikoja, jolloin on vaikeaa. Se päivä, kun olen niin väsynyt ja poikki, tekisi mieli vain hakea jotain ruokaa sen sijaan, että tekisin itse.

Mulle viikonloput on vaikeita. Nytkin tekee mieli hakea karkkia, ja katsoa jokin hyvä leffa. Mä hyväksyn sen, että joskus mä joudun lujille. Ja silloin mun on vain tehtävä se päätös, jatkanko entistä elämääni vai teenkö kaikkeni, jotta voin paremmin?

Sen tiedän, että tulen jokin viikonloppu ostamaan tummasuklaata. Ja saatanpa jokin kerta käydä ulkona syömässä. Mutta tämän onkin tarkoitus olla muutos, ei parin kuukauden laihdutuskuuri. Haluan oppia sen, miten voin kohtuullisesti syödä hyvää. Ei siis joka päivä, eikä isoja määriä.

- Birgitta

Vierailija
432/447 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tehdä nyt ruokaremontin, en mitään pikaista laihduttamista. Noita erilaisia kuureja olen koittanut ja niillä tehokkaasti saanutkin kiloja pois, mutta aina lihonut uudelleen.

Jos ei tämä ruokaremonttini kestä muutamaa punaviinilasillista kuukaudessa, silloin annan olla :) Eilen ilahduin kaupassa siitä kassalla,että ostoksemme näyttivät tosi terveellisiltä ja hyviltä. Näyttää, että  olen oikealla tiellä.

tekla

Vierailija
433/447 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin! Olisi aika punnituksen ja mittojen. Punnitus siirtyy ensi viikkoon, puntari sanoi itsensä irti ja uusi on haettava :D

Mitat kumminkin! Laitan tähän nyt muutkin, mitkä silloin mittasin. Eli

1.1. 6.1.

Vy 115cm. Vy 112cm - 3cm

Reisi

ympärys 70cm 68cm - 2cm

Pylly 126cm. 123cm - 3cm.

Tyytyväinen olen! :)

- Birgitta

Vierailija
434/447 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtötilanne: 73,8 kg (samana aamuna oli jostain syystä 74,5 kg)

Tänä aamuna 72,1 kg.

Jostain syystä on lähtenyt enemmän kuin on ollut tarkoitus. Toisaalta minulla vaihtuu ihan kuukautiskierron mukaan melko runsaasti paino (1-2 kg), joten voi olla että nyt on menossa se "paras" aika kuukaudesta ja todellinen pudotus on paljon vähemmän. En ole erityisemmin laihdutellut ihan normi ruokaa syönyt ja koettanut pitää herkkujen mässäilyn kurissa. Ehkä sitten pikkuisen vähemmän kuin normaalisti syönyt. Ja ihan kuin normaalia suurempi vedenjuonti olisi laihduttanut, ehkä ne nesteet on lähteneet noin liikkeelle?!?

Ikinähän ongelma ei ole ollut suuret määrät herkuissa vaan ennemminkin, että olen monena päivänä viikossa niitä syönyt = turhia verensokerin nuosuja ja sitä kautta painonnousua.

Kyllähän tuon herkkujen syönnin suhteen tuntuu vähän vaikeuksia olevan, esim. ruokailun jälkeen tekee aina jotain suklaapalaa tms. mieli. Mutta olen saanut pidettyä itseni kurissa! Ehkä voisi sitä sinkkiä kokeilla tuohon ongelmaan ja joku muukin hivenaine oli, minkä puutteesta tuollainen kertoo. En kyllä muista mikä :)

-Ursula-

Vierailija
435/447 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllykällä alkoi menkat ja vaaka sanoi tänään 72,0. En masennu koska mittanauha sanoi 75cm vyötäröltä! 9 cm lähtenyt jonnekkin litomaan. Se varsinainen ongelmakohta-alamaha oli tosin edelleen yli 90 cm (95, tosin aloitus oli liki metri). Hyviä numerorytinöitä muillekkin! 

-Röllykkä

Vierailija
436/447 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussuttajalle terveisiä, että riippuu salaatista.

Jos se on pelkkää kurkkua/tomaattia/salaattia, niin sittenhän voi napostella huoleti, mutta jos siinä on kastiketta, siemeniä, pastaa, hedelmiä yms, niin menee asiat sekaiisin.

Vierailija
437/447 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappe ilmoittautuu! aloitan Bikini Challengen 20.1. ja sitä ennen tässä jo viilaan ruokavaliota fiksumpaan suuntaan. Kämpästä alkaa kaikki joulunajan herkut olla syötynä, luojan kiitos.

Mitat: 168cm, 73kg, vyötärö 88cm, reisi 59cm, hauis 35cm (onhan siellä lihastakin, jossain..)

Olen siis tällainen tasapaksu ja rakastan ruokaa, en niinkään herkkuja kuin kunnon ruokaa ja sen kanssa viinejä ;P

Salilla olen käynyt syksyn, nyt pakkotaukoa kun kädet eivät kestä, kävelylenkille nyt ainakin pääsisin...

Tavoite kesällä 60kg.

Vierailija
438/447 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voisin minäkin ilmoittaa tavoitteeni. Olisi vakaa aikomus olla ainakin 65 kg kesään mennessä. En tosin ajatellut kiinteästi vaakaa tuijottaa, vaan mittanauha ja vanhat vaatteet saa luvan tuomaroida enemmän, että koska on sopiva. Tällä hetkellä hyllyy hölkätessä kuitenkin sen verran ikävästi, että ei taida olla pelkoa vielä lihasten laihduttamisesta. Mahdun jo kuitenkin vanhoihin urheiluliiveihin ja entisiin turvotuspäivän farkkuihin. Tosin nyt ne entiset " järkky turvotus"-housut ovat "tänään on hoikka olo"-housut... :D 

-Röllykkä

Vierailija
439/447 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou! Mairen kuulumiset: paino tänään aamulla 65,6. Vyötäröä en ehtiny mitata, mutta jotenkin tuntuu, että housujen vyötärö tuntuis taas vähemmän kirraavalta. Pitänee illalla mitata.

Hyvin oon pysynyt karppilinjalla, oikeastaan en ole syönyt mitään "kiellettyä". Tänään söin aamiaiseksi keitetyn kananmunan, kermarahkaa ja marjoja, eiliset kreikkalaisen salaatinjämät ja kahvia kermalorauksella. Lounasta en oo vielä ehtinyt syödä, eikä ole kyllä ollut nälkäkään. Aion käydä salaattilounaalla ja kun se ei varmasti sisällä riittävästi rasvaa, mulla on vähän evästä mukana (töissä siis olen). Eväänä on saksanpähkinöitä ja rasvaista juustoa kahvin kanssa nautiskeltavaksi.

Olotila on kyllä vallan mainio ja jotenkin pirteämpi kuin tavallisesti. Johtuneeko ruokavaliosta vai lomailusta! Ei muutaku jatkoja siskot, pysytään lujana!

Vierailija
440/447 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 18:09"]Täällä puntari näytti tänään aamulla 80,5 kg (80,8 kg). Ihan ei siis päästykään alle 80 kg:n tänään vielä. Olen jo pari päivää pärjäillyt vähän pienemmillä energiamäärillä, joten nesteetkin lähtivät varmaan jo silloin. Nyt toivottavasti tapahtuu sitten sitä oikeaa laihtumista.

Muut nutraajat, käytättekö ainostaan Nutrilettin tuotteita vai myös muita vastaavia? Mitä? Syöttekö mitään muuta vai ainoastaan noita? Entäs juominen, juotteko ainoastaan täysin kalorittomia juomia vai voiko juoda juomia, joissa esim. 3 kcal/100ml? Entäs alkoholin laita? Ja liikunta?

-Tämä

[/quote]

Moikka!

Itse aloitin juuri tänään tuon nutrauksen ja kaupan hyllyllä näin muitakin rinnakkaisvalmisteita. Ajattelin, että aluksi totuttelen tähän nutriin ja sitten kokeilen muitakin tuotteita ihan mielenkiinnosta. :)

Alkoholin päätin jättää helmikuun puoleen väliin saakka kokonaan pois ja pysyä vesi linjalla. Tänään korvasin lounaalla nutrin pienellä annoksella tavan salaattia ja yhdellä näkkileivällä.

Olisi kiva kuulla muiltakin vinkkejä ja kokenuksia nutrauksesta! :)

-mussuttaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä