Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURENMOINEN LAIHDUTUSPÄIVÄKIRJA*2014*

Vierailija
28.12.2013 |

Mitä painat nyt, kun vuosi on lopuillaan?

Mikä on vyötärösi mitta?

Kuinka paljon tahdot laihtua toukokuun loppuun mennessä?

Mikä on laihdutusmetodisi?

Ota nikki, jos kuljet mukana laihisprojektissa TAAS kerran. Raportoi edistymisesi ja takapakkisi ainakin kerran viikossa. Kannusta palstakavereita. Jos olet oikein rohkea, ota itsestäsi valokuva "Ennen".

Minä olen Nonames

106kg

106cm

- 17kg

Nutrilett-startti ja kaloreiden laskeminen

Nonames

Kommentit (447)

Vierailija
361/447 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OEP 164cm

Viisi päivää nutrausta takana:

106,1kg - 104,6= 1,5kg

vy 104cm- 101,5=  2,5cm

rinnanympärys 113cm- 111,5= 1,5cm

The Bersaus 116cm- 115,5= 0,5cm

reisi 67cm --

Päärynyys senkun jalostuu. Siis miksi pitää ennestäänkin littanaksi tärkätyistä kansallispuvun taskuista hävitä 1,5cm ja takapuolesta vain 0,5cm? Jos tuo pituuskin kutistuisi 106cm:iin, alkaisin pygmiksi.

Yllätyin, että painoa on tällä tynkäviikolla nutraamalla lähtenyt "vain" 1,5kg, mutta onhan se sentään oikea suunta. Kaikkein tyytyväisin olen vyötärömitan hupenemisesta. Se on itse asiassa kutistunut jo -4,5cm siitä kun ketjussa rupesin kiljahtelemaan, mutta pidetään nyt virallisena lähtöpäivänä 1.1.2014.

Odotan malttamattomana kaikkien laihistelijoiden tuloksia ekalta viikolta. Ilmoittautukaa tekin, joilla ei mennyt ihan kuten piti, niin innostamme mukaan heti viikolle 2!

Vierailija
362/447 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenet!

Vaaka näytti aamulla 73,8kg. Vauhti ei päätä huimaa, mutta suunta on oikea :)

Möhkäles

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/447 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitalis kävi puntarilla.

77,6kg eli 2,9kg vähempi.

Vierailija
364/447 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

60kg

160cm

läskiä pois 2-4 kg verran, lihasta tilalle eli kova salitreeni + vhh ruokavalio

Vierailija
365/447 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noooooouu!

Lähtötilanne 1.1. 86,4 kg

Tilanne tänään 86,1 kg

Erotus -300 g

Eilinen pitkä lenkki taisi tehdä tehtävänsä, sillä eilisaamuna lukema oli 85,4 eli kokonainen kilo pois. Kuukautiset tuskin enää loppuvaiheessa turvottaa. No, ensi maanantaiksi kiritään :) Täytyyköhän ottaa sunnuntaisin lepopäivä liikkumisesta ennen punnitusta...

Sipuli

Vierailija
366/447 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jöötin ja Kaverin herkuttomuus on kestänyt jo yli 2 viikkoa. Liikkuminen ei ole vielä alkanut uhosta ja suunnittelusta huolimatta, ensi viikolla sitten...

Paino ei ole pudonnut yhtään.

Kukkaro on huomannut herkuttomuuden vaikutukset, kaupassa tarvitsee käydä paljon harvemmin. Se tietysti on vähentänyt arkiliikuntaa entisestään...

Vierailija
367/447 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Birgitta täällä pitkästä aikaa! Kohta 2 viikkoa takana, tänään puntari näytti 102,2kg. Eli pudotusta 5,8kg! Jes!

Vierailija
368/447 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Birgitta!

Mulla on tämä viikonloppu mennyt ihan pieleen kaikin puolin. Tuli todella ärsyttävä  rahareikä ihan täytenä yllätyksenä ja se harhautti eilen syömään enemmän hiilaria kuin oli tarkoitus. Vasta syötyäni huomasin, että ei hitsi, eihän tätä olis saanu syödä. Olen tunnollisesti kirjannut tämän viikon syömiseni karppaus.infon Kultakaloihin ja sen hairahduksen laitoin ylös myös.

Helpotukseksi huomasin, että ei se yksi hiilari-ilta kaatanutkaan koko viikkoa, sillä koko viikon keskimääräiset makrot per ateriapäivä ovat: 1972 kcal, hh 68g, prot 65g, rasva 128g. Tavoitellut arvot olisivat olleet hh 20-50g, prot 65-95 ja rasva 100-150g.

Huomenna sitten vähän tarkempi päivä, jotta maanantain punnitukseen tulee hyvät lukemat ;)

Koko viikkona ei ole ollut mielitekoja, viljatuotteita tai sokeria en ole syönyt yhtään ja olo on ollut hyvä ja energinen. Kahvin määrää olen onnistunut rajoittamaan nyt kahtena päivänä.

Pistää miettimään, miksi ihmeessä luovuin näin mahtavasta olosta ja ruokavaliosta yli puoleksi vuodeksi ja annoin itseni lihoa 10kg?!

Vitalis

Vierailija
369/447 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä painat nyt, kun vuosi on lopuillaan? 67 kg

Mikä on vyötärösi mitta? 77 cm

Kuinka paljon tahdot laihtua toukokuun loppuun mennessä? 6-7 kg

Mikä on laihdutusmetodisi? Vähemmän suklaata & muuta karkkia, vähemmän limsaa, pienemmät ruoka-annokset, alkuun 500 kcal per vrk miinuksella, jotta 0.5 kg putoaisi per viikko, enemmän kuntosalia, uintia, sulkapalloa, kävelyä, vesijuoksua, luistelua jne

Maire

Vierailija
370/447 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vasta nyt ryhmän ja koetan hypåtä vauhdista mukaan. Katsotaan miten käy. Olen 163 cm, lähtöpaino 69,9 kg, vy 84 cm. En ole IKINÄ onnistunut pudottamaan painoani mainittavasti :(. Nuo kilot ovat ne, jotka minulle jäivåt toiselta lapselta + 1,5 joulukiloa. Tavallaan laihdutan koko ajan, kun tarkkailen syömisiäni ja lenkkeilen, mutta paino ei putoa. Ongelmani on iltasyöminen, jolla koetan hillitä unettomuuttani, sekå ajoittaiset viikonloppujen ahmimiset. Nyt koetan keksiä kevyemmän tavan ravita itsensä yöksi ja etsiä mielihyvää herkkujen sijasta esim.salilta. Myöhåssä mukaan siis Hiilarihiiri. -Anteeksi kun en saa kappalejakoja kännykällä!

Vierailija
371/447 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vasta nyt ryhmän ja koetan hypåtä vauhdista mukaan. Katsotaan miten käy. Olen 163 cm, lähtöpaino 69,9 kg, vy 84 cm. En ole IKINÄ onnistunut pudottamaan painoani mainittavasti :(. Nuo kilot ovat ne, jotka minulle jäivåt toiselta lapselta + 1,5 joulukiloa. Tavallaan laihdutan koko ajan, kun tarkkailen syömisiäni ja lenkkeilen, mutta paino ei putoa. Ongelmani on iltasyöminen, jolla koetan hillitä unettomuuttani, sekå ajoittaiset viikonloppujen ahmimiset. Nyt koetan keksiä kevyemmän tavan ravita itsensä yöksi ja etsiä mielihyvää herkkujen sijasta esim.salilta. Myöhåssä mukaan siis Hiilarihiiri. -Anteeksi kun en saa kappalejakoja kännykällä!

Vierailija
372/447 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllykkä meni suututtamaa ibsänsä. Parhaimmillaan siis turvotusten takia vaihtelee paino 1,5 kg per suunta päivittäin ja tänä aamuna oltiinkin taas 69,5. Kyllähän se siitä alas rytisee kolmen päivän sisään, jos en mitään muuta "outoa" mene suustani alas tunkemaan..

Vierailija
373/447 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

71,9 kg tänään.

Ursula

Vierailija
374/447 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttiolmin mässäilyviikonlopusta tuli noin viikon takapakki, mutta nyt on taas pari 87,5 kg:n aamua takana ja suunta oikea.Täytyy pitää ensi viikonloppuna maltillinen linja, mutta Runebergin torttuja on tehtävä toinen satsi, vaikka se jäisi viimeiseksi teoksi. Ne ovat yksiä parhaista leivonnaisista.

Olen näköjään saamassa pyöräilyinnostuksen kunnolla takaisin vuosikymmenen tauon jälkeen. Kävin jo paatuneena laitehulluna kuolaamassa uusia täysjoustomaastofillareita.

Vierailija
375/447 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boteron uutiset:

alkupaino 100,8

13.1. paino 98,6

31.1. paino 96,3

10.2. paino 94,9

17.2. paino 93,6

Hyvin menee :)

Vierailija
376/447 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee! Nyt se sit meni alle 64:n. Tänä aamuna paino 63,8 kg. Ei tierä, vaikka olisin kuudessakympissä jo reilusti ennen kesää. Lähtöpaino oli tammikuun alussa siis 67 kg. Vy pienentynyt reilu kuukaudessa 77:stä 73,5:een. Pituus 168 cm (edelleen).

-Meimi-

Vierailija
377/447 |
17.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

71.7 kg - 100 g viime viikosta. Vähän pysähdyksissä tämä kehitys, koetan vähän lisätä protskuja ja vähentää hiilareita.

-Ursula-

Vierailija
378/447 |
01.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mun viesti ei tullutkaan tänne. No sitä vaan, että enpä muistanut tätä kuukauden saldoo mitata ja että ois ollut siinä vaiheessa ihan turhaa kun tulin tänne. Olin nimittäin mässyillyt jo edellisenä iltana ja tänä aamuna sellaisella rasvaisella, makealla ja suklaisella leivoksella, että oksat pois.

Kävin kyllä (syönneenä) vaa'alla, mutta lukema ei kestä päivänvaloa. Saatan käydä huomenna, jos pystyn tuota leivoshimoani hillitsemään.

-Ursula-

Vierailija
379/447 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole laihtunut yhtään. Tänä aamuna paino oli 72 kg ja mitä se on viime viikon aikana ollut pienimmillään 71,7 kg. Kai tässä pitäisi jotain koittaa tehdä. Vähän liikaa olen lähtenyt ukon houkutuksiin karkeista ja tyyliin tekosyillä "kun olet käynyt tänä päivänä raskaan treenin tekemässä salilla ja vielä hiihtämässä niin voit syödä karkkia". Oikeastaan tuo on osittain totta, herkut pitäisi ajoittaa raskaisiin treenipäiviin, mutta ei niitä joka kerta tartteisi.

- Ursula -

Vierailija
380/447 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ja kivaa maanantaita! Olipa ikävä lenkkeilykeli, hirmuisen liukas tie ja kova tuuli, en kyllä nyt nauttinut yhtään ja lenkkikin jäi lyhyeksi. Pitänee paikata illalla jumpalla.

Mun paino kans on jumittunut tuohon n. 63 kiloon, mutta oon kyllä tyytyväinen. Jotenkin kyllä huomaa, että kroppa on muuten alkanut muuttumaan parempaan suuntaan; mahapallo on pienentynyt huimasti ja kaksoisleuka hävinnyt. Mulla nää on just ne ongelmakohdat, heti kun paino nousee muutaman kilon alkaa maha pömpöttää ja kaksoisleuka vaan tutisee ;D. Tuossa callaneticsissä on hyvät vatsalihasliikkeet ja just ne ottaa kovasti myös kaulaan, uskon että sillä tuo toinen leukani on liuennut. Vyötärön mittasin eilettäin ja sehän oli 74,5 cm, juhuu!

Välillä voi tulla jumeja, mutta oon kyllä varma, että kaikilla se paino lähtee sitten taas tauon jälkeen uudelleen tippumaan. Hienoa työtä tytöt, hyvä me!

terkkusin Maire

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän