Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUURENMOINEN LAIHDUTUSPÄIVÄKIRJA*2014*

Vierailija
28.12.2013 |

Mitä painat nyt, kun vuosi on lopuillaan?

Mikä on vyötärösi mitta?

Kuinka paljon tahdot laihtua toukokuun loppuun mennessä?

Mikä on laihdutusmetodisi?

Ota nikki, jos kuljet mukana laihisprojektissa TAAS kerran. Raportoi edistymisesi ja takapakkisi ainakin kerran viikossa. Kannusta palstakavereita. Jos olet oikein rohkea, ota itsestäsi valokuva "Ennen".

Minä olen Nonames

106kg

106cm

- 17kg

Nutrilett-startti ja kaloreiden laskeminen

Nonames

Kommentit (447)

Vierailija
341/447 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 07:05"]

Röllykkä otti päivän varaslähdön punnituksiin, kun aamukoomassa kerkesi kaiken jo hoitaa, ennenkuin tajusi olevansa sunnuntaissa.
Kiloja 63,3

Rinnanympärys 89
Vyötärö              62
Maharölli            71
Persaus            93

[/quote]

Kuinka pitkä olet? Tosi pienet mitat meinaten.

Vierailija
342/447 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 07:24"]

[quote author="Vierailija" time="13.04.2014 klo 07:05"]

Röllykkä otti päivän varaslähdön punnituksiin, kun aamukoomassa kerkesi kaiken jo hoitaa, ennenkuin tajusi olevansa sunnuntaissa.
Kiloja 63,3

Rinnanympärys 89
Vyötärö              62
Maharölli            71
Persaus            93

[/quote]

Kuinka pitkä olet? Tosi pienet mitat meinaten.

[/quote]
Olen 175 cm. Ruumiinrakenne on tiimalasimalliston korsto, joten en miltään pirimaakarilta näytä tässä painossa :) 

-Röllykkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/447 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boteron kilot:

alkupaino 100,8

13.1. paino 98,6

31.1. paino 96,3

10.2. paino 94,9

17.2. paino 93,6

28.2. paino 91,9

5.3. paino 90,5

17.3. paino 88,5

27.3. paino 87,1

8.4. paino 85,4

14.4. paino 83,8

Paljon on lähtenyt mutta vielä on 10 kiloa pudotettavana ennen juhannusta. Vaan mikäs hätä tässä, kunto on kohentunut ja mieliala aivan loistava. Jatketaan urakkaa :)

Vierailija
344/447 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka ei ole päivättänyt. Joko laihtukset on loppuneet vai tuliko pääsiäislomalla syötyä tavallista enemmän. Minulla jälkimmäinen. Olin matkalla ja niissä minulla on ongelmana kaloreiden ruodussa pitäminen. Kun olen tottunut syömään noin 5 kertaa päivässä ja tietää että matkalla voi syödä esim. 3 on tosi vaikea arvioida tarvittavaa kalorimäärää. Pääsiäsiseen kuuluu myös jossain määrin herkut; suklaamunat, pasha (tosin tätä en saanut) ja mämmi. Join myös loman aikana viiniä ja siideriä (normaalisti en ollenkaan).

Silti vain +500 g eli 71,4 kg. Shoppailulaihdutus ei siis onnistunut. Tosin en kerenytkään shoppailemaan, sitä teki lähinnä tyttäreni (vielä on sen ikäinen että tarvitsee apua).

- Ursula -

Vierailija
345/447 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

argh ja mun kirjoitusvirheet ja kysymysmerkkien laittamatta jättämiset. Toivottavasti tajusitte.

- U -

Vierailija
346/447 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitalis palaa taas aiheeseen. Ensin olin viikon siellä työmatkalla ja sieltä kotiuduttuani tuli uitettua näppäimistö kahvissa. Täällä hevonpersiinnevalla ei ole yhtään kauppaa, mistä saisi uusia näppiksiä ja ilman näppistä netistä tilaaminenkin on vähintään haastavaa. Niinpä siis olin reilun viikon ilman tietoteknisiä laitteita, tuli tuo pääsiäinenkin tuohon häiritsemään, joten vasta tänään sain postista haettua uuden näppiksen.

Pitemmittä puheitta. Pari viikkoa on mennyt vähintään paskasti. Mitään ei ole tapahtunut painon suhteen, kiikkuu siinä 73-74kg. Olen menettänyt uskoni täysin siihen, että ikinä pääsisin alle 70kg:n. Kerran aikuisiälläni olen tuon maagisen rajan alittanut, mutta siihen tarvittiin burn out ja totaalinen ruokahalun menetys puoleksi vuodeksi. Terveellisillä syömingeillä tai millään dieetillä en ole vastaavaan päässyt. Jarru iskee tässä noin 73kg:n tietämillä.

Ehkä jätän tämän laihduttamisen tähän, ja pyrin nyt pitämään tätä painoa yllä enkä päästä itseäni enää lihomaan. Jos tästä vielä laihdun, hyvä niin, mutta jos en niin sekin kelpaa, mutta lihoa ei enää saa.

Vierailija
347/447 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

70,9 kg.Kiinnostaako lopettaneita ylläpito ketju?

- ursula (en tosin oo lopettanut)

Vierailija
348/447 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ennen raskautta 57 kg/175 cm ja hyvässä kunnossa. Minulla oli saliharrastus ja terveet elämäntavat, mutta kas, sain komplikaatioita ja liikuntakieltoa. Jotenkin siinä sitten kotona masentuessa ja kipeänä ei tehnyt mieli rampata joka päivä kaupassa hakemaan tuoreita hedelmiä ja lopulta en katsonut yhtään, mitä suusta alas meni. Siis aamiaiseksi pitsaa, iltapäivällä pussi sipsejä ja vedin kilon karkkia päivässä. Sillä tavalla olen nyt 70 kiloisena pysynyt ja paino on välillä kaiken ällöturvotuksen takia ylittänyt 80 kg. Liki kaikilla omaan kehoon tyytymättömillä on joku syy, minkä takia on ruvettu mättäämään tai turvottu. Siksi on todella mautonta ja moukkamaista jonkun ulkopuolisen tulla sanomaan, että "olet typerä läski, olisi paljon helpompaa olla hyvässä kunnossa aina". No eihän me sitä kyseenalaistetakkaan. Laihduttaminen ja elämäntaparemontti on paskaa. Mielummin sitä olisi hyvässä kunnossa, mutta valitettavasti on käynyt hups ja jostain pitää aloittaa alusta. Ei siinä tarvita jotain bikinimallia kertomaan, ettei olisi kannattanut lihoa :D Paska on jo housus! 

-Röllykkä

Vierailija
349/447 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän vielä terveyskirjaston linkin painonhallinnasta ja siellä on myös otsikko "mikä on sopiva laihdutusvauhti" ja sanottu 100 - 500 g viikossa. Keventäjien sivulla on 500 - 1000 g, mutta luottaisin ennemminkin tähän lähteeseen.

Ymmärrän kyllä, että alussa voi lähteä reilustikin...

http://www.terveyskirjasto.fi/terveysportti/tk.koti?p_artikkeli=pah00007#s8

-Ursula-

Vierailija
350/447 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuuhan vielä mukaan? Olen Paksu Bertta.

paino: n. 109 kg

pituus: 164 cm

mittoja en tiedä, mittailen huomenna

metodi: Kiloklubi. Kasvisten lisääminen ruokavalioon ja sitä kautta muun ruoan vähentäminen. Huonojen hiilareiden vähentäminen. Turhat herkut pois, käyttöön herkkupäivä kerran viikossa.

t. Paksu Bertta

Vierailija
351/447 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin pari juttua. tavoitteena että toukokuussa paino on kaksinumeroinen. Liikuntaa on tarkoitus alkaa harrastaa, eli alkuun vähintään 2 x viikossa kävelylenkki.

Paksu Bertta

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 18:54"]

Mahtuuhan vielä mukaan? Olen Paksu Bertta.

paino: n. 109 kg

pituus: 164 cm

mittoja en tiedä, mittailen huomenna

metodi: Kiloklubi. Kasvisten lisääminen ruokavalioon ja sitä kautta muun ruoan vähentäminen. Huonojen hiilareiden vähentäminen. Turhat herkut pois, käyttöön herkkupäivä kerran viikossa.

t. Paksu Bertta

[/quote]

Vierailija
352/447 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä koskaan ajatellutkaan, että pudottaisin viikossa mitään uskomattomia määriä. :-) alussa tietenkin helposti voi pudota enemmänkin. Kaikki tietenkin riippuu myös painosta, toisella lähtee viikossa 500g ja toisella 1kg.

Eikös se ole tärkeintä, että on lähtenyt tähän mukaan? :-)

Mulla ainakin hyvä fiilis (mies tekee ruokaa..;-)

- Birgitta

Vierailija
353/447 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä laihis ei ole päässyt edes käyntiin! Kun en halua sitä kailottaa koko suvulle vaan pitää omana tietona, koska en jaksa kuunnella "neuvoja" joita tällä sivulla riittää. Tässä oli veljen häähumua juhlimassa joten arvaatte varmaan miksei tämä laihis ihan 1.1.14 lähtenyt käyntiin.. Mutta huomenna aloitan todella tämän, ajattelin käydä kaupassa hakemassa joitain nutraus pirtelöitä..

mittasin näköjään minäkin vy väärin eli navan alta ->leveimmästä kohdasta. Vy 93 Se oikeasta kohdasta otettu (voi luoja että on iso! Näin pienelle ihmiselle)

paino oli tippunut mässäilyistä huolimatta hiukan 70-->69kg

pikkumyy

Vierailija
354/447 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tä kyllä vaatii kauheesti tahdonvoimaa ja lujuutta pinnistellä syömisten kanssa ja taistella herkkuja vastaan... Ehkä olis helpointa nutrata, mutta toisaalta en sitten jaksaisi yhtään käydä salilla. Haluan tästä kuitenkin elämäntapamuutoksen, joten pienin askelin mennään ja ihan sama vaikka söisin muutaman karkin päivässä, kun ennen söin pussin päivässä=) tänään sentäänsöin salaattia lounaalla ja iltapalalla popsisin porkkanoita.

Otatteko muuten niitä ennen-jälkeen kuvia muistoksi? Mä ajattelin tänään illalla ottaa.

-elämänkumpu-

Vierailija
355/447 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tä kyllä vaatii kauheesti tahdonvoimaa ja lujuutta pinnistellä syömisten kanssa ja taistella herkkuja vastaan... Ehkä olis helpointa nutrata, mutta toisaalta en sitten jaksaisi yhtään käydä salilla. Haluan tästä kuitenkin elämäntapamuutoksen, joten pienin askelin mennään ja ihan sama vaikka söisin muutaman karkin päivässä, kun ennen söin pussin päivässä=) tänään sentäänsöin salaattia lounaalla ja iltapalalla popsisin porkkanoita.

Otatteko muuten niitä ennen-jälkeen kuvia muistoksi? Mä ajattelin tänään illalla ottaa.

-elämänkumpu-

Vierailija
356/447 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 20:59"]

-elämänkumpu-

[/quote]

Kyllä otan, olen ennenkin ottanut, mutta toivon että nyt todella onnistun (siis laihdutuksessa, en kuvissa).

-Ursula-

Vierailija
357/447 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scirocco, alkupainoa en tiedä, arvioin että 75-80. BMI 30+.

Laihdutusmetodina siirtyminen voimakkaasti vihannes-hedelmäpainotteiseen ruokavalioon ja siitä parin viikon päästä lisäksi pätkäpaasto paastoten tiistaisin ja torstaisin. Liikunnan lisääminen vähitellen, lauantaisin pitkäkestoista liikuntaa (esim 2 tunnin hölkkä-kävelylenkki) tai kaksi suoritusta. Ravintolisänä kokeilen fosfatidyyliseriiniä tasaamaan paastokortisolia ja vihreää teetä ihan teenä. Ongelmana korkea kolesteroli johon toivon kasvispainotteisen, kasviöljyjä sisältävän ruokavalion tehoavan.

Vierailija
358/447 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin tänään vapaapäivän, enkä käynyt lenkillä ollenkaan. Ehdin ottaa kaksi pirtelöä aamupäivällä, kunnes sorruin kiusauksen edessä ja söin yhden annoksen lasagnea. Ruoka oli hyvää, mutta tulin siitä niin täyteen, ettei koko loppupäivänä ole ollut nälkä. Vettä olen juonut entiseen tahtiin. Kokonaisuutena siis miinuskaloreilla mennään kuitenkin. Tuli muuten mieleen, etten ole kärsinyt tällä kertaa ollenkaan kuukautiskivuista. Ei minkäänlaista nipistystä edes, vaikka yleensä joudun ottamaan ensimmäisenä päivänä yhden särkylääkkeen. Lieneekö niitä liikunnan positiivisia vaikutuksia :) Ai niin, vielä henkilökohtainen kysymys muille nutraajille: kuinka usein teillä toimii vatsa nutratessa? Kun syö vähän, varmasti toiminta hidastuu, mutta jos joku kehtaa kertoa, montako kertaa viikossa on "normaalia"?

Sipuli

Vierailija
359/447 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä yötoivotukset nutraajalta

Kannustusta kaikille loppuyöhön ja ollaanks me rohkeita huomenna? Ne lähtötilannevalokuvat? Voisi ottaa oikein rumat, tukka länässä, naama ilman meikkiä, parta ajamatta ja jalassa leggingsit ja liian pieni pinkki trikoopaita. Myös miehet. Jälkeen-kuvaan sitten laittaudutaan

Kiva kun Paksu Berttakin tuli mukaan! Olemme lähtötilanteessa liki saman kokoisia. Aloitin mitoista 164/106,1kg/ vy104cm. Otin rinnanympäryksen ja päärynäpersuksenkin mitat, mutten muista niitä. Katsotaan maanantaina. Tulevan viikon tavoitteisiini kuuluu aloittaa jokin liikunta hissuksiin.

Päivä meni ihan jees...., ylimääräisiä syömisiä oli 2kpl: 1 Tuc-keksi ja sen päällä tuorejuustoa. Salaatin päälle illalla paistoin kesäkurpitsaa ja herkkusieniä ja käytin siinä turhaan hieman rasvaa. Päivä päivältä helpottuu. Suklaat oli pakko siirtää pois silmistä, tekisi mieli nuuhkaista edes käärepaperia.

Päänsärkyyn olen ottanut kerran panadolia ja juonut ahkerammin kylmää vettä, muuten ihan ok nälän suhteen, mutta mieli ärtyisä. Särky helpottuu, kun enrgiantuotanto vaihtaa eri "moodiin" maksan sokerivarastojen tyhjentyessä. Sipulin kysymykseen: kyllä veskissä joudun isommilla asioilla käydä 3-4x päivässä.  Johtuu siitä, että syön jopa 1 kilon kevyitä vihanneksia. Ilman kuituja menee maha juntturaan.

Kasvojen iho tuntuu kuivalta, tuttu juttu edellisestä nutrauskerrasta. Ulkoiset laardit esiin, kun sisäiset höyryää ulos!

Kannustusta kaikille loppuyöhön ja ollaanks me rohkeita huomenna? Ne lähtötilannevalokuvat itselle? Voisi ottaa oikein rumat, tukka länässä, naama ilman meikkiä, parta ajamatta myös naisilta ja jalassa leggingsit ja liian pieni pinkki trikoopaita -myös  miehillä. Jälkeen-kuvaan sitten laittaudutaan laihentavasti ja heleyttävästi 1110% kaarevammilla ripsillä. Julkaisee ken uskaltaa.

OEP

Vierailija
360/447 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihduta itse tällä hetkellä (liian haastava elämäntilanne) muttta kiva seurata tätä. Tsemppiä teille kaikille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi