Mitä annoit miehellesi joululahjaksi/kauanko yhdessä?
Laitetaanpa tällainen gallub kun kysellään toisinpäinkin :)
Meillä: annoin puseron, huivin ja itse kootun herkkupaketin (miehen lempikaramelleja ja -suklaita, erilaisia pähkinöitä ja kuivahedelmiä, joita mies rakastaa). Tuo herkkupaketti oli hänen suosikkinsa ja ihan innoissaan maisteli eri herkkuja :) Yhdessä 13 vuotta.
Itsekin sain häneltä kivat lahjat: kultakorvakorut, kahdet pörrösukat ja lempisuklaita.
Kommentit (74)
17 vuotta ollaan oltu yhdessä ja lahjaton oli joulu :) ja molemmat oltiin tyytyväisiä.
Hajuveden, yöhousut, pleikkarin ohjaimen
Yön minun ja seuralaisen kanssa. :)
Harri Koskisen K-tuolin ja Block-valaisimen, Aberlour 25 yo -viskiä ja uudet snifterit, sikarileikkurin, japanilaiset timanttikiviet keittiöveitsien teroittamiseen, runokirjan, suklaata ja pari paria merinovillaisia sukkia.
En mitään, yli 20- vuotta yhdessä. Kiva ja lämminhenkinen sukujoulu.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 00:33"]
Harri Koskisen K-tuolin ja Block-valaisimen, Aberlour 25 yo -viskiä ja uudet snifterit, sikarileikkurin, japanilaiset timanttikiviet keittiöveitsien teroittamiseen, runokirjan, suklaata ja pari paria merinovillaisia sukkia.
[/quote]Paljonko teillä on vuositulot?
Rälläkän ja lämpökerraston. Kovin oli tyytyväinen :) itse sain hopeiset korrvakorut ja kamerakassin järkälle. Yhdessä 12 vuottta. Hyvää joulua :)
Rälläkän ja lämpökerraston. Kovin oli tyytyväinen :) itse sain hopeiset korrvakorut ja kamerakassin järkälle. Yhdessä 12 vuottta. Hyvää joulua :)
Ostin kirjan ja Louis Vuittonin vyön, mieleisiä olivat. Yhdessä ollaan oltu 13 vuotta.
annoin miehelleni vaatteita ja itse sain keikkalipun aivan mahtavalle keikalle ensi kesäksi ja sinne mennään tietenkin yhdessä. Yhdessä oltu 10 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 00:51"]
Paljonko teillä on vuositulot?
[/quote]
N. 90 000 yhteensä bruttona.
Ostin miehelle Bruce Springsteenin elämänkerran, korurasian/laatikon kelloille ja koruille, lisäksi löysin kirpparilta Bryan Adamsin ensimmäisiä levyjä cd:einä edullisesti joita laitoin sit pukinkonttiin peräti 4 kpl.
Tykkäsi tosi paljon! Yhdessä ollaan oltu 16v.
Itse sain toivomani kirjan ja suklaata.
Ostin mujin kylpytakin, kosmetiikkaa ja uusimman kauden,( jota emme ole katsoneet aiemmin), suosikki tv-sarjaamme. Yhdessä 15 vuotta. Sain shepherdin nahkatossut, olin toivonut tossuja.
Annoin lompakon. Mies oli juuri hävittänyt aiempansa, niin tuli tarpeeseen.
Itse sain korun, josta olin haaveillut pitkään. :)
Oltiin siis urkitu toistemme lahjatoiveet etukäteen, joten osattiin antaa mieluisat lahjat. Ihan kohta ollaan oltu vuosi yhdessä.
En mitään. Meille molemmille riittää jouluna lasten ilo lahjoistaan, ruoka ja yhteinen aika. Ostamme ennemmin alennusmyynneistä jotain itsellemme. Yhdessä ollaan oltu 15 vuotta.
Kaksi vanhaa sarjakuvaa, t-paidan, suitsukkeita, suklaata
Tykkäsi
Iphone 5s ja 3 vuotta yhdessä.
Entisestä nokia 3310 tyyppisestä puhelimesta alkoi jo näppäimet irtoilla, joten ajattelin sijoittaa osan veronpalautuksista uuteen puhelimeen. Lisäksi ostin otterboxin iskunkestävän, pölyn- ja vesitiiviin kotelon.
mies oli itkeä onnesta. :)