Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä annoit miehellesi joululahjaksi/kauanko yhdessä?

Vierailija
24.12.2013 |

Laitetaanpa tällainen gallub kun kysellään toisinpäinkin :)

Meillä: annoin puseron, huivin ja itse kootun herkkupaketin (miehen lempikaramelleja ja -suklaita, erilaisia pähkinöitä ja kuivahedelmiä, joita mies rakastaa). Tuo herkkupaketti oli hänen suosikkinsa ja ihan innoissaan maisteli eri herkkuja :) Yhdessä 13 vuotta.

Itsekin sain häneltä kivat lahjat: kultakorvakorut, kahdet pörrösukat ja lempisuklaita.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viskiä ja viski kirjan (keräilee ja harrastaa viskejä)

parfyymin, lempi bändin krääsää ( tuntui tykkään eniten)
Käyttövaatteita (olisi ostettu muutenkin)
Itse en saanut mitään ja yhdessä 6 vuotta.

Vierailija
62/74 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, enkä saanut mitään. Yhdessä 2 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion antaa kaksi Eminemin levyä, joista toinen on uusin. Lisäksi konvehteja. Tietääkseni en saa mitään kun en ole pyytänytkään. Yhdessä oltu 4 vuotta

Vierailija
64/74 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kylpytakin, luonnoskirjan sekä piirustuskyniä. Yhdessä oltu reilu vuosi.

Vierailija
65/74 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita reilun 100 euron edestä. Yhdessä 13 vuotta. mies ei olis ostanut varmaan mitään, mutta toiveestani haki minulle yhden keittiötavaran. Huoh... Ja kaikki  lasten lahjat ostin minä, siskoni ja mummot ja kummit.

Vierailija
66/74 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lisä: myös kaikki jouluruuat ostin ja valmistin minä, puhumattakaan koristeista yms. Notta pihi ukko mulla.

Vierailija
67/74 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 3 vuotta. Miehelle annoin jääkolpakon, led-suihkun ja parisuhde-lautapelin. Minä sain häneltä huivin, kimble-lautapelin, suolakidetuikkukulhon ja suklaata. :) kumpikin tykättiin !

Vierailija
68/74 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin hänelle kaksi kirjaa, vaelluskengät, sormuksen ja lompakon.

Vierailija
69/74 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun merkkipaidan, jonka ostin jo elo-syyskuussa ja arpakuoren. Itse sain korun, josta tykkäsin.

Vierailija
70/74 |
24.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 23:56"]

Jonkun merkkipaidan, jonka ostin jo elo-syyskuussa ja arpakuoren. Itse sain korun, josta tykkäsin.

[/quote]

Ja yhdessä 16v.

Vierailija
71/74 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 1,5v; sain aamutakin. Itse annoin dödö-ja suihkugeelipaketin, pyjamahousut, lompakon, lempikonvehteja ja boksereita.

Vierailija
72/74 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 23:47"]

Yhdessä 3 vuotta. Miehelle annoin jääkolpakon, led-suihkun ja parisuhde-lautapelin. Minä sain häneltä huivin, kimble-lautapelin, suolakidetuikkukulhon ja suklaata. :) kumpikin tykättiin !

[/quote]Minua kiinnostaa, että miksi tätä on alapeukutettu. Mikä tässä tekee sen? Omasta mielestäni kiva viesti!

ap

Vierailija
73/74 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin miehelle urheiluun tarkoitetut, liukumattomat kuulokkeet, käsivarsikotelon puhelimelle (molemmat juoksuharrastukseen), Hobitti-leffan Blu-Ray Extended-version ja sellaisen laatikon jonka avulla voi katsella esim. Netflixin leffoja suoraan tv:stä, niin että ei enää tarvitse kytkeä läppäriä telkkariin. Niin ja sen Netflixin vuodeksi.

Sain miehelta omaan harrastukseeni liittyviä juttuja sekä korvakorut. Mieleisiä olivat, kaikki :)

Vierailija
74/74 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 14 vuotta ollaan oltu yhdessä.

-11