Mitä annoit miehellesi joululahjaksi/kauanko yhdessä?
Laitetaanpa tällainen gallub kun kysellään toisinpäinkin :)
Meillä: annoin puseron, huivin ja itse kootun herkkupaketin (miehen lempikaramelleja ja -suklaita, erilaisia pähkinöitä ja kuivahedelmiä, joita mies rakastaa). Tuo herkkupaketti oli hänen suosikkinsa ja ihan innoissaan maisteli eri herkkuja :) Yhdessä 13 vuotta.
Itsekin sain häneltä kivat lahjat: kultakorvakorut, kahdet pörrösukat ja lempisuklaita.
Kommentit (74)
Annoin Reino-suklaata, Ville Haapasalon Suomensukuiset 30 päivässä dvd:n ja ison purkin Quality Street konvehteja (mies tykkää suklaasta ja tykkäs se tuosta ohjelmastakin, eikä ehditty katsoa kuin pari jaksoa)
Yhdessä 7 vuotta.
Mies antoi lahjaksi koko perheen retken Heurekaan.
Raidersin lippiksen, samanlainen kuin tavatessamme 23 vuotta sitten <3
Annoin pyjamahousut + t-paidan, hiustenleikkuukoneen, vyön ja myöhään illalla sylitanssin. Sain mieheltä neuleen, kellon, pari kauneudenhoitotuotetta ja muotoiluraudan.
56 vielä kommentoi että 8,5 vuotta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 11:31"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 10:04"]
Omani yksinään on hieman yli 80 000, mutta en kyllä "tuhlaa" tavaroihin noin. Näin ovat ihmiset erilaisia. Oma paheeni on rahan laitto matkusteluun. Siihen on tänäkin vuonna mennyt reilut 20 000. Olen myös aika nuori, joten asuntolainan maksu hidastaa kulutuksen halua.
[/quote]
Ei se ole tuhlaamista ostaa harkituksti kauniita ja tarpeellisia asioita. Rahan käyttäminen ei myöskään ole koskaan pahe. Raha on tarkoitettu kulutettavaksi tavalla tai toisella. Meillä ollaan myös matkoilla 6-10 viikkoa vuodessa, mutta en kyllä keksi, miten siihen saisi menemään 20 000 euroa. Matkat myös suunnitellaan meillä yhdessä, ja tässä kysyttiin lahjoja. -17
[/quote]
Kirjoitinkin "tuhlata". Pahoitteluni, jos otit viestini arvosteluna, lähinnä pohdin sitä, kuinka ihmiset kuluttavat niin eri tavoin.
[/quote]
Ja siis selvennykseksi vielä, että minunkin ensimmäinen ajatus lahjalistaasi lukiessani oli, että taidatte olla todella suurituloisia ja jokuhan sitä kysyikin. Ihmetys syntyi lähinnä siitä, että omat bruttotuloni ovatkin lähes teidän molempien bruttotulojen suuruiset, enkä koe olevani varakas. Veikkaan, että kotinne näyttää paljon varakkaampien ihmisten kodilta kuin esimerkiksi omani. Tällaista pohdintaa vaan, ei arvosteluna. Hyvää joulua!
Annoin miehelleni lahjaksi teknisen aluskerraston ja uuden pelipaidan höntsäkiekkoiluun. Yhdessä reilu 4v.
Annoin lahjakortin, jolla pääsee tutustumiskäynnille ja ampumaan käsiaseella ampumaradalle. Miehelleni on todella vaikeaa keksiä mitään, onneksi tykkäsi tästä.
Annoin mp3-soittimen ja lipun haluamaansa tapahtumaan. 10 vuotta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 11:38"]
Ihmetys syntyi lähinnä siitä, että omat bruttotuloni ovatkin lähes teidän molempien bruttotulojen suuruiset, enkä koe olevani varakas. Veikkaan, että kotinne näyttää paljon varakkaampien ihmisten kodilta kuin esimerkiksi omani.
[/quote]
Meillä on varaa ostaa kaikkea, mitä haluamme, joten tunnemme kyllä olevamme varakkaita. Pidämme molemmat sisustamisesta, ja se varmaan näkyy meillä kotona. Periaatteena on ollut käyttää rahaa niihin asioihin, jotka ovat meille tärkeitä ja säästää niissä, joista emme piittaa. Meillä ei esimerkiksi ole autoa ollenkaan.
Hyvää joulua sinullekin! - 17
Kirjan ja kengät. Yhdessä 5,5 vuotta.
Leffoja pinon, 15 v yhdessä. Mies oli tyytyväinen.
Emme mitään. Tai siis, annoimme toisillemme jaetun helpotuksen siitä ettei kummallekaan tarvinnut ostaa lahjaa, ja se oli paras lahja ikinä. ;) 11 vuotta yhdessä.
Miehellä oli synttärit 23.12, joten silloin lahjoin kauluspaidalla ja shaving soapilla, näitä toivoi. Joululahjaksi xbox peli, jota myös toivoi. Oletettavasti tykkäsi. Yhdesså 1,5v. Itse sain funky ladyn lahjakortin ja 50 shades of grey kirjan.
annoin miehelle kaksi harrastukseen liittyvää kirjaa joita oli toivonut, alushousuja ja lempi karkkeja. Mies antoi minulle laukun jota olin toivonut.
Kauluspaidan, solmion ja viskin. Itse sain pitkään toivomani Mulberryn huivin ja korvakorut. Yhdessä neljä vuotta.
Kauluspaidan, solmion ja viskin. Itse sain pitkään toivomani Mulberryn huivin ja korvakorut. Yhdessä neljä vuotta.
Fifa14 XBoxille, Selänne-elokuva, kaksi paitaa ja 5 paria sukkia Jack&Jonesilta ja popcorn-maustetta. Tuo viimenen lahja oli vähän läppä. Mies syö niin paljon poppareita että alkaa jo läppä olla. Reilu 2v oltu yhessä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 13:13"]
annoin miehelle kaksi harrastukseen liittyvää kirjaa joita oli toivonut, alushousuja ja lempi karkkeja. Mies antoi minulle laukun jota olin toivonut.
[/quote] ja ydessä oltu 7v.
Miehelle annoin hajuvesi-, partabalsami,- suihkugeeli lahjapaketin (Armanin) ja RivoRiitta-kirjan. Yleensä ei hankita joululahjoja kuin lapsille. Yhdessä ollaan oltu 29 vuotta! On aika pitkä aika jo. Ei taida kukaan tässä ketjussa pistäny paremmaksi ;)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 10:04"]
Omani yksinään on hieman yli 80 000, mutta en kyllä "tuhlaa" tavaroihin noin. Näin ovat ihmiset erilaisia. Oma paheeni on rahan laitto matkusteluun. Siihen on tänäkin vuonna mennyt reilut 20 000. Olen myös aika nuori, joten asuntolainan maksu hidastaa kulutuksen halua.
[/quote]
Ei se ole tuhlaamista ostaa harkituksti kauniita ja tarpeellisia asioita. Rahan käyttäminen ei myöskään ole koskaan pahe. Raha on tarkoitettu kulutettavaksi tavalla tai toisella. Meillä ollaan myös matkoilla 6-10 viikkoa vuodessa, mutta en kyllä keksi, miten siihen saisi menemään 20 000 euroa. Matkat myös suunnitellaan meillä yhdessä, ja tässä kysyttiin lahjoja. -17
[/quote]
Kirjoitinkin "tuhlata". Pahoitteluni, jos otit viestini arvosteluna, lähinnä pohdin sitä, kuinka ihmiset kuluttavat niin eri tavoin.