Mitä annoit miehellesi joululahjaksi/kauanko yhdessä?
Laitetaanpa tällainen gallub kun kysellään toisinpäinkin :)
Meillä: annoin puseron, huivin ja itse kootun herkkupaketin (miehen lempikaramelleja ja -suklaita, erilaisia pähkinöitä ja kuivahedelmiä, joita mies rakastaa). Tuo herkkupaketti oli hänen suosikkinsa ja ihan innoissaan maisteli eri herkkuja :) Yhdessä 13 vuotta.
Itsekin sain häneltä kivat lahjat: kultakorvakorut, kahdet pörrösukat ja lempisuklaita.
Kommentit (74)
Annoin kaksi pulloa kylpyvaahtoa, uuden kannun kahvipressoon, pitkävartisia kahvilusikoita ja kirsikka-marsipaanitäytteistä suklaata. Sain suosikkiteetä (jota ei saa Suomesta) ja korun, joka on enemmän miehen makuun kuin minun. Yhdessä 15 vuotta.
100 euron lahjakortin Lippupalveluun. Yhdessä 16 vuotta.
Samaa kuin joka joulu....ei ollut paketissa. Juhannuksena sitten seuraavan kerran.
En mitään, sovittiin ettei vaihdeta lahjoja perheen aikuisten kesken. Yhdessä ollaan oltu melkein 20 vuotta.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 01:03"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 00:51"]
Paljonko teillä on vuositulot?
[/quote]
N. 90 000 yhteensä bruttona.
[/quote]
Omani yksinään on hieman yli 80 000, mutta en kyllä "tuhlaa" tavaroihin noin. Näin ovat ihmiset erilaisia. Oma paheeni on rahan laitto matkusteluun. Siihen on tänäkin vuonna mennyt reilut 20 000. Olen myös aika nuori, joten asuntolainan maksu hidastaa kulutuksen halua.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 10:04"]
Omani yksinään on hieman yli 80 000, mutta en kyllä "tuhlaa" tavaroihin noin. Näin ovat ihmiset erilaisia. Oma paheeni on rahan laitto matkusteluun. Siihen on tänäkin vuonna mennyt reilut 20 000. Olen myös aika nuori, joten asuntolainan maksu hidastaa kulutuksen halua.
[/quote]
Ei se ole tuhlaamista ostaa harkituksti kauniita ja tarpeellisia asioita. Rahan käyttäminen ei myöskään ole koskaan pahe. Raha on tarkoitettu kulutettavaksi tavalla tai toisella. Meillä ollaan myös matkoilla 6-10 viikkoa vuodessa, mutta en kyllä keksi, miten siihen saisi menemään 20 000 euroa. Matkat myös suunnitellaan meillä yhdessä, ja tässä kysyttiin lahjoja. -17
Vaimolle ostin koruja, siivosin talon, tein ruokis. En odottanut lahjoja mutta puhui että seksiä luvassa; no ei tullut sitäkään ja vähän harmittaa. Muuten oli kivaa
En mitään. 13 vuotta yhdessä. Lahjaton joulu, yhteisestä sopimuksesta jo vuosia. Lapsille lahjat toki - ja nyt leikitään :-)
Ostin miehelle uuden television. 22 vuotta yhdessä.
Oonko mä nähtävästi ainut joka ei ostanut miehelle mitään? Kun sanoi ettei mitään tarvii. No sano se,et xbox peli,mutta ihan tarpeeksi istuu jo pelaamassa. Yhden elokuvan ostin yhteiseksi,jota voidaan katsoa yhdessä kun lapset menee nukkumaan. Yhdessä oltu 8vuotta.
Kaksi kirjaa, t-paidan ja huivin. Itse sain kirjan ja laadukkaita tusseja.
Yhdessä kahdeksan vuotta ja molemmat tykättiin saamistamme lahjoista.
Annoin hyvän keittokirjan ja erinomaisen kokinveitsen. Yhdessä v:sta 1996.
Annoin merkkivyön. Tykkäsi :) yhdessä 6,5 vuotta
Itse sain kosmetiikkaa, muut hyviä paitsi yksi kasvorasva joka oli hajustettu. Tykkäsin kuitenkin lopuista tosi paljon.
Ostin kirjan, perhojensidontasetin (jossa siis kaikki tarvittava sidontapenkistä muihin tarvikkeisiin), tuoksun, leffan, olohousut, sukkia+kalsareita, suklaata.
Itse sain timanttikorvikset, herkkukorin, lahjakortin kirjakauppaan, hierontalahjakortin ja ihanan valtavan lyhdyn, jota en ole itse raaskinut ostaa.. :)
Molemmat oltiin erittäin tyytyväisiä. Saatiin lisäksi molemmat useita lahjoja minun suvultani ja lapset sai röykkiöittäin lahjoja meiltä, sekä suvulta.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 11:19"]
Ostin kirjan, perhojensidontasetin (jossa siis kaikki tarvittava sidontapenkistä muihin tarvikkeisiin), tuoksun, leffan, olohousut, sukkia+kalsareita, suklaata.
Itse sain timanttikorvikset, herkkukorin, lahjakortin kirjakauppaan, hierontalahjakortin ja ihanan valtavan lyhdyn, jota en ole itse raaskinut ostaa.. :)
Molemmat oltiin erittäin tyytyväisiä. Saatiin lisäksi molemmat useita lahjoja minun suvultani ja lapset sai röykkiöittäin lahjoja meiltä, sekä suvulta.
[/quote]
Ja siis yhdessä pian 6v, joista naimisissa 3,5v.
Kaksi t-paitaa, suklaata, viiniä sekä 'vitsi' lahjana tuhmat nopat ja käsiraudat :)
50 jatkaa: ollaan oltu siis 1,5-vuotta yhdessä
En ostanut hänelle mitään. Yhdessä 12 vuotta.
Annoin halppis t-paitoja, joiden sisään olin piilottanut taplettiin nahkaiset suojakuoret. Mies luuli saavansa vain paitoja(joita oli toivonut) ja oli yllätyksestä mielissään.:)
Kohta vuosi yhdessä, vasta muutettu saman katon alle.
Itse sain toivomani kirjan, suklaata ja käsi-ja jalkarasvaa.