Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävin lääketieteellinen toimenpide jossa olet ollut

Vierailija
22.12.2013 |

Mikä on tuntunut kivuliaimmalta tai syystä tai toisesta epämukavimmalta?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan synnytykset.

Ja hyvänä kakkosena se, jun neljä ihmistä veti murskana ja virheasennossa olevan nilkan takaisin paikoilleen.

Vierailija
42/45 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 00:15"]

Joka kerta näissä ketjuissa itketään tuosta gastroskopiasta. Se on tosi inhottava toimenpide mutta jos tuo on pahinta mitä olette kokeneet niin helpolla olette päässeet! Toki se tuntuu äärettömän epämielyttävälle mutta se kestää vain muutaman minuutin. Itse kävin tuossa vain muutama viikko synnytyksen jälkeen ja voin sanoa että kävisin vaikka joka viikko gastroskopiassa kuin kerran vuodessa synnyttäisin. Taitaa kaikki gastrovalittajat olla ei-synnyttäjiä tai sitten sektiolla on lapset tulleet.

[/quote]

oletko itse kokenut sektiota jälkikipuineen kun noin vähättelet?

[/quote]

Oletkos itse kokenut alatiesynnytystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 00:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 00:23"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 00:15"]

Joka kerta näissä ketjuissa itketään tuosta gastroskopiasta. Se on tosi inhottava toimenpide mutta jos tuo on pahinta mitä olette kokeneet niin helpolla olette päässeet! Toki se tuntuu äärettömän epämielyttävälle mutta se kestää vain muutaman minuutin. Itse kävin tuossa vain muutama viikko synnytyksen jälkeen ja voin sanoa että kävisin vaikka joka viikko gastroskopiassa kuin kerran vuodessa synnyttäisin. Taitaa kaikki gastrovalittajat olla ei-synnyttäjiä tai sitten sektiolla on lapset tulleet.

[/quote]

oletko itse kokenut sektiota jälkikipuineen kun noin vähättelet?

[/quote]

Oletkos itse kokenut alatiesynnytystä?

[/quote]

En ole, mutta enpä ole sitä vähätellytkään.

Vierailija
44/45 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin tuli mieleen lapsuuden poskiontelopunktio mutta kyllä sen voitti silti lapsena saatu juurihoito. Hoitsu piteli takaapäin minua tuolissa kiinni puristusotteessa ja lekuri porasi ja porasi ja rassasi ja rassasi ja meikäläinen rimpuili ja potki kun päässä salamoi kivusta. 

Vähällä olen siis päässyt. Joku gynekäynti tai mammografia aikuisiällä pääsisi toistaiseksi ainakin karmeiden kokemusten listalle.

Vierailija
45/45 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imukuppisynnytys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä