Mitä käytät kotivaatteina? Kerro myös ikä ja sukupuoli
Kun olin 20 oli kotivaatteina yleensä farkut ja nätti t-paita. Nyt nelikymppisenä jotkut puoliksi puhkikuluneet verkkarit ja joku vain vanha t-paita. Nainen olen. Miehelläni on kotivaatteena lähinnä kalsarit.
Kommentit (38)
Mukavia mekkoja. En koskaan muutenkaan käytä housuja. Olen 41.
Alushousut ja löysä t-paita tai pelkät alushousut, nainen 29.
Olen kotinudisti. En liikkuisi edes nudistirannalla ilman vaatteita, mutta kotona olen vaatteeton. Täällä Suomessa on niin lämpimät asunnot, että tarkenee. Kankaisella tuolilla minulla on pyyhe, en sentään istuisi sillä ihan ilkosillani.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotinudisti. En liikkuisi edes nudistirannalla ilman vaatteita, mutta kotona olen vaatteeton. Täällä Suomessa on niin lämpimät asunnot, että tarkenee. Kankaisella tuolilla minulla on pyyhe, en sentään istuisi sillä ihan ilkosillani.
Pidätkö verhot auki?
Rennot mustat housut ja joku neulepaita, villasukat aina
Alusvaatteet, villasukat, t-paita ja velour-oloasu (housut ja vetoketjullinen takki).
N48
Leggingsit tai collegehousut ja t-paita, tarvittaessa lisäksi villatakki. T. Nainen 27v
Verkkarit ja t-paita, talvella tarvittaessa myös neule tms. Kesällä usein shortsit. Mies 39v.
27, kotona yleensä joku vanha t-paita ja pitkät kalsarit tai kesällä toppi ja pikkuhousut.
Verkkarit ja t-paita. Talvisin fleecetakki vielä päällä, asun hatarassa rintamamiestalossa. Villasukat toisten sukkien päällä, lattiat kylmät. Nyt alkaa tuntua villasukat jo turhan lämpimiltä, taidan heivata ne pois. Nainen 50+.
Paksut sukkahousu ja sukat + musta kollitsipaita on nyt. Epähehkeä kombo ja lisäksi inhoan mustaa :( Nainen 53 vee.
Nyt on siniset viskoosista tehdyt olohousut, joku harmaa kirpparilta löytynyt pitkähihainen paita, sukat, alushousut ja vaaleanpunainen kukallinen froteekylpytakki.
Olen N28.
Leggingsit tai college-pökãt ja t-paita/toppi, villatakki ja sukat+villasukat (vanha talo, kylmät lattiat), kesällä pois villaiset. Nainen ~40.
Nainen 44v, aina ollut verkkarit ja T-paita. Vetskarillinen huppari jos on kylmä ja sukat, niin kauan paljain jaloin kuin tarkenee. Kesällä oon ihmeissäni jos on niin kuuma että normi kotiasua ei ole kiva pitää, yleensä toi on sellainen mikö vaihtuu päälle heti aamulla tai kotiin tullessa ihan miettimättä.
Suht löysät collegehousut ja t-paita, sekä mahdollisesti huppari lämpötilasta riippuen. M37
Farkut ja joku paita. Harvoin käytän verkkareita kotona. Nainen 45v
Vierailija kirjoitti:
Miksi et? Se on ulkona ainakin yhtä mukavaa. Harjoittele yhteissaunassa, siitä se lähtee.
Verkkarit, t-paita, huppari. Kesällä t-paita ja sortsit. Olen aina casual 👍
M36
College housut + paita. Näissä mukava olla ja sopivan lämmin. Kesällä yleensä shortsit.
likaiset bokserit ja haiseva t-paita
nainen 59 v