Onko työtäsi tai ammattiasi pilkattu?
Teen kotona etätöitä tietokoneella vaativissa softakehitysprojekteissa. Eräs tapailumies naureli, miten helppoa mun työ on kun vaan vähän naputtelee ja pari Teams palaveria päivässä, joihin ei tarvi montaa lausetta sanoa. Oli kyllä entinen tapailu sen jälkeen, mutta vahvisti taas ajatusta siitä, ettei duunarit ole minua varten.
Kommentit (47)
Juu, mutta työni onkin matalapalkkainen ja helvetin helppo ja tylsä suojatyöpaikka kunnalla. Sietääkin pilkata, ikävä kyllä.
On. Annoin takaisin samalla mitalla. Itse pidin työstäni, ja en kokenut sitä samalla tavalla kuin pilkkaaja.
Tokihan maanviljelijöitä haukutaan
On vähätelty. Tienaan kohtuullisesti ja olen itse tyytyväinen.
On ex-yrittäjänä olin koko ajan riistäjä ja kapitalisti,pieni rakennusliike joka keikkui kannattavuuden rajoilla.
Tottakai on. Olen joidenkin mielestä vain raukka siivooja, kun ei minusta näköjään muuhun ole. No, tuntipalkka huitelee jo melkein 17e, pyhinä tuplat. Kyllä tällä omakotitalo lainaa makselee. Sairaalassa työskentelen laitoshuoltajana. Ei kaikki arvosta tätä työtä. Heidän mielestä kaikki osaa siivota. No, pitää siinä jotain osata ettei itse saa tarttuvia tauteja, eikä seuraava potilas saa edellisen tauteja, enkä vain levittele niitä tauteja pitkin sairaalaa joidenkin mielestä vain " pölyjä pyyhkimällä".
Tällä palstalla lähes joka päivä. Duunari ammatti. Haukkujina ne akateemiset. Syy miksi en halua opiskella kuin ehkä juuri sen AMK tason. En jaksaisi näitä "parempia" ihmisiä.
Jos mies olisi ollut chad, olisikohan häntä sanottu tapailumieheksi vai yritetty sitouttaa.
Huvittaa nämä uudet seurustelusanat.
Ja työsanat. Kaikki on aina "asiantuntijatyötä" ja "vaativaa".
On parasta toistella noita, jos haluaa päästä rekrystä läpi.
Hoitajat menee sinne missä paska haisee .
eräs tapailumies...oletko siis eräs tapailuhoito
Hoitajat haluaa olla töissä vain että saa pestä miesten munia.
Olen maanviljelijä ja yksi hesalainen sanoi minua jyväjemmariksi.
Vedin sitä kuokkaan ja potkin vielä kylkiluihin kun se nyyhkytti maassa.
Ei mulla muuta.
Ministeritasolta lähtien. Mm ramppaamme vain toisten kotona häiritsemässä. Tosin joku kokoomuksen kansanedustaja tiesi että pääsyvaatimukseksi riittä 10 laskeminen ja rusetin solmiminen. Puhumattakaan että ammattikuntamme vie Suomen konkurssiin.
Piika , päiväkoti apulainen . PIIKA .
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on. Olen joidenkin mielestä vain raukka siivooja, kun ei minusta näköjään muuhun ole. No, tuntipalkka huitelee jo melkein 17e, pyhinä tuplat. Kyllä tällä omakotitalo lainaa makselee. Sairaalassa työskentelen laitoshuoltajana. Ei kaikki arvosta tätä työtä. Heidän mielestä kaikki osaa siivota. No, pitää siinä jotain osata ettei itse saa tarttuvia tauteja, eikä seuraava potilas saa edellisen tauteja, enkä vain levittele niitä tauteja pitkin sairaalaa joidenkin mielestä vain " pölyjä pyyhkimällä".
Kas, kollega. Myös (paikalliset) hälyt 140 euroa per vuoro ja työvuoron muutoskorvaus 100 per vuoro tekevät työstä ihan kannattavaa. Mulle eniten merkkaa se, että voi sopia, koska olet käytettävissä. Lopettelen 3 kk kesätaukoa, taas jaksaa.
Arvaappa huviksesi onko. Tv. Kuvataiteilija
Vierailija kirjoitti:
Hoitajat pesee miesten mulkkuja.
sinunkin, kun makaat avuttomana sairaalassa
Olen virkamies valtiolla. Mitäpä lottoat? 😄