Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävin lääketieteellinen toimenpide jossa olet ollut

Vierailija
22.12.2013 |

Mikä on tuntunut kivuliaimmalta tai syystä tai toisesta epämukavimmalta?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa-näytteen otto. Ihan sama otetaanko se kaikilta muiltakin naisilta, epämiellyttävää ja inhottavaa se oli.

Vierailija
2/45 |
23.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään tikkien ompelu x 3 ilman että puudutus on toiminut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielupaiseen puhkaisu.

Vierailija
4/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohutneulanäytteen otto kilpirauhasen kasvaimesta. Ei sattunut, mutta kun kurkkuun työnnetään neula kaulan ihon läpi, oli aika inhottavaa.

Vierailija
5/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmenneet vauvan kaavinta - se kun köytettiin hereillä vielä alasti haarat levälleen pöydälle ja lääkärit ja hoitsut juttelin omiaan siellä paljaassa haarovälissä ennen nukutusta.

Vierailija
6/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtimoverikoe (siis ei se tavallinen senkka kyynärtaipeesta).Tiedusteltiin päivystyksessä, saako kandi ottaa ja tyhmänä annoin. No se meni ihan vikaan, osui tosi pahasti hermoon ja pyöritteli neulaa. Mä menin tästä oudosta kiputuntemuksesta paniikkiin enkä saanut sanottua mitään ääneen, kyyneleet vaan alkoi valua ja aloin täristä. No sit varsinainen lääkäri otti sen tosi hyvin. Ja siis mulle on tehty mm. selkäydinpunktio, jossa siinäkin tuli hermokipu mut kun olin siihen varautunut niin se oli tosi helppo toimenpide. Toi Valtimoverikoe vaan vei paniikkiin, en ole koskaan semmoiseen mennyt ja oli tosi epämukava kokemus.

Vierailija
7/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteroskopia

Vierailija
8/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolonoskopio kun koko paksusuoli oli tulehtunut. Onneksi tulehdus rauhoittunut joten toimenpide aika helppo. Epämiellyttävä se tosin on joka ikinen kerta.

Vierailija
9/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivusissa olleen paiseen puhkaisu.Tulehtunut kudos ei puudu.paise oli noin 10 isolla alueella ja nelisen senttiä syvällä kudoksessa.

Vierailija
10/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä toimenpiteen virallista numeä, mutta laitettiin jotain stuntteja virtsaputkeen. Virtsarakkos täytettiin äärimmilleen ja tuntui, että se halkeaa.

Vierailija
11/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 21:43"]

Nivusissa olleen paiseen puhkaisu.Tulehtunut kudos ei puudu.paise oli noin 10 isolla alueella ja nelisen senttiä syvällä kudoksessa.

[/quote]Siis 10 senttiä isolla alueella

Vierailija
12/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli tällainen ketju...

Vierailija
13/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sektio

Vierailija
14/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien puhkaisu tai hampaan vitaalisuuden testaaminen jollain hemmetin sähkökidutusvälineellä.

Vierailija
15/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulimunaraskauden jälkeen kohdun lääkkeellinen tyhjennys. Supistuskivut olivat kamalat. Tyhjennys tapahtui kotona, eli ei mitään buranaa ihmeellisempää kipulääkettä. Henkiset kivut olivat helvetilliset.

Vierailija
16/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun näytteen ottaminen syvältä nenästä (varmaan lähempää aivoja) sellaisella pitkällä metallitrasselilla. Erittäin kivulias ja kivuliaasti kutittava toimenpide, jonka aikana itkin tuskasta.

Myös takahampaan poraaminen ilman minkäänlaista puudutusta oli kamalaa.

Molemmat nämä suoritettiin mulle alaikäisenä ilman omaa suostumustani, jota en todellakaan olisi antanut jos valinnanvaraa olisi ollut. Onneksi olen nyt aikuinen ja saan päättää millaista "hoitoa" otan vastaan. Eli ei kiitos julkisen puolen kidutuksille.

Vierailija
17/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös eräs (jälkeenpäin täysin turhaksi osoittautunut) leikkaus, johon mut niin ikään alaikäisenä pakotettiin jätti niin hirveät traumat, että en ole sen jälkeen nukutukseen suostunut enkä suostu. Ennemmin kuolen. -15

Vierailija
18/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaavinta keskenmenon jälkeen. Fyysisesti ei mitenkään paha, kun nukutuksessa tehtiin, mutta henkisesti olin todella rikki. Yrittivät tarjota lääkkeellistä keskeytystä, mutta vaadin kaavinnan ja olen edelleen tyytyväinen siitä. 

Vierailija
19/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

gastroskopia

Vierailija
20/45 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskionteloiden punkteeraus. Piti tehdä 5 kertaa ennenkuin tulehdus helpotti. Eka kerta oli ylivoimaisesti pahin, kun tumpelolekuri ei hallinnut puuduttamista.

Sekin sattui, kun murtuneesta polvilumpiosta vedettiin neulalla turvotusneste pois ennen kipsin laittoa.

Sijoiltaan menneen olkapään vetäminen takaisin paikoilleen on jäänyt mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi