Voi itku :D FB-kirpparilla joku "kysyy miehen mielipiteen"
Kyse on lapsen lelusta, joku maatila hevosineen, hinta 12e. Joku varannut sen kommentilla "Varaan! Kysyn vielä mieheltä mielipiteen!" Siis oikeasti?!! Mun mies sais hyvät naurut jos menisin jostain lelusta kysymään mielipidettä :D
Kommentit (103)
Niin että ap:ta vaan otti päähän kun joutu itse elämään epävarmuudessa 12e lelun takia...
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:12"]
Eikä taida tullakaan, koska ostajakandidaatti lukenut tämän keskustelun. Pilkka taisi osua omaan nilkkaan :D
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:59"]
Kyse on lapsen lelusta, joku maatila hevosineen, hinta 12e. Joku varannut sen kommentilla "Varaan! Kysyn vielä mieheltä mielipiteen!" Siis oikeasti?!! Mun mies sais hyvät naurut jos menisin jostain lelusta kysymään mielipidettä :D
[/quote] No AP, joko mies on sanonut mielipiteensä?? =D
[/quote] Myyjä on eilis illasta asti odottanut "miehen mielipidettä"..Vielä ei siis ole vastausta tullut. Elämme jännittäviä aikoja... :D AP
[/quote]
[/quote]
Eihän ap se myyjä edes ole..
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:25"]
Hyvää yleistystä taas. Täällähän sitä riittää...
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:20"]
Kaikkein hauskimpia on nää jotka tulevat hakemaan tavaraa, esim meiltä tuli eräs pariskunta hakemaan pinnasänkyä ja siinä katsellessa kysyi vaimo selvästi vaivaantuneelta mieheltään että "noh, mitäs isäntä sanoo?". Mies sitten nyökyttää, mumisee ja pahimmassa tapauksessa tinkaa.
Miehille kun ne ostokset on yleensä aikalailla ihan sama..:D
[/quote]
[/quote]
Niin mitähän minä yleistin? Se vaan on tullut huomattua lähipiiristä ja ostajista ettei ne miehet kamalasti vauva-kamojen päälle innostu.
En mielestäni sanonut että ketään miestä ei kiinnosta?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:27"]
Niin että ap:ta vaan otti päähän kun joutu itse elämään epävarmuudessa 12e lelun takia...
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:12"]
Eikä taida tullakaan, koska ostajakandidaatti lukenut tämän keskustelun. Pilkka taisi osua omaan nilkkaan :D
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:59"]
[/quote] Myyjä on eilis illasta asti odottanut "miehen mielipidettä"..Vielä ei siis ole vastausta tullut. Elämme jännittäviä aikoja... :D AP
[/quote]
[/quote]
Eihän ap se myyjä edes ole..
[/quote]
[/quote]
Niin kun itsehän et ikinä huvitu netissä mistään. :(
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:09"]
Mä möin kerran netissä fb-kirppiksellä vauvan unipussin, 10€. Joku nainen otti yhteyttä ja halusi varata sen. Hänen miehensä kyseli vielä erikseen yksityiskohtaisia kuvia kuviosta. Kolmen päivän miettimisen jälkeen nainen ilmoitti, että hän olisi halunnut unipussin, mutta miehen mielestä pussin vaaleansininen oli väärää sävyä.
Selevä.
[/quote]
Ja jos tämä olisi tapahtunut toisinpäin eli mies olisi kysynyt vaimon mielipidettä, tässä ei yhtäkkiä olisikaan enää mitään huvittavaa.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:31"]
Mä möin kerran netissä fb-kirppiksellä vauvan unipussin, 10€. Joku nainen otti yhteyttä ja halusi varata sen. Hänen miehensä kyseli vielä erikseen yksityiskohtaisia kuvia kuviosta. Kolmen päivän miettimisen jälkeen nainen ilmoitti, että hän olisi halunnut unipussin, mutta miehen mielestä pussin vaaleansininen oli väärää sävyä.
Selevä.
[/quote]
Ja jos tämä olisi tapahtunut toisinpäin eli mies olisi kysynyt vaimon mielipidettä, tässä ei yhtäkkiä olisikaan enää mitään huvittavaa.
[/quote]
Voi elämä mikä party pooper tänne iskikään.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 09:57"]
ehkä me sitten juttelemme vain erilaisista asioista. Oikeasti, minun mieheni on kyettävä ostamaan kenkänsä tarvittaessa itse tai sitten hän ei ole minun mieheni. Minä olen luonteeltani sellainen että en jaksa yhtään tuollaisten pikkuasioiden vatulointia.
[/quote]
Minä taas olen luonteeltani sellainen, etten jaksa ihmisiä, jotka eivät ymmärrä lukemaansa. Kuten sanoin, kyse ei ole siitä, ettenkö *kykenisi* ostamaan kenkäni itse. Ostan usein vaatteeni yksin, kuten viestistäni käy ilmi, jos ottaa pään ulos takamuksesta ja lukee kunnolla. Sekoitat pahasti keskenään kyvyttömyyden tehdä jotain ja halun tehdä jotain yhdessä kumppanin kanssa.
Jos molempia sattuu kiinnostamaan samat asiat - vaikka sitten kengät, vaatteet tai vaikka lasten lelut - on ihan luontevaa jutella niistä yhdessä. Jos nainen on niin pahasti oman napansa lumoissa, ettei kiinnosta vaihtaa mielipiteitä yhtä lailla suurista kuin pienistä asioista, hän ei ole minun naiseni.
[/quote]
<3 Hieno vastaus. En kuitenkaan usko, että meni perille.
Sanoit että miehille ne vauvalle tehtävät hankinnat on yleensä aika lailla sama. Eipä vaan ollut mun miehelle, eikä monelle muullekaan kenet tunnen. Itse asiassa ei ole edes koskaan tullut mieleen, että se olisi yleensä noin. Etenkin just joku sängyn ostaminen. Oma mieheni aivan varmasti osaa katsoa paremmin onko sänky laadukas, tukeva jne... Lisäksi on vielä kauppias itse, joten osaa hinnoista aivan varmasti neuvotella paremmin.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:28"]
Kaikkein hauskimpia on nää jotka tulevat hakemaan tavaraa, esim meiltä tuli eräs pariskunta hakemaan pinnasänkyä ja siinä katsellessa kysyi vaimo selvästi vaivaantuneelta mieheltään että "noh, mitäs isäntä sanoo?". Mies sitten nyökyttää, mumisee ja pahimmassa tapauksessa tinkaa.
[/quote]
[/quote]
Niin mitähän minä yleistin? Se vaan on tullut huomattua lähipiiristä ja ostajista ettei ne miehet kamalasti vauva-kamojen päälle innostu.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:38"]
Sanoit että miehille ne vauvalle tehtävät hankinnat on yleensä aika lailla sama. Eipä vaan ollut mun miehelle, eikä monelle muullekaan kenet tunnen. Itse asiassa ei ole edes koskaan tullut mieleen, että se olisi yleensä noin. Etenkin just joku sängyn ostaminen. Oma mieheni aivan varmasti osaa katsoa paremmin onko sänky laadukas, tukeva jne... Lisäksi on vielä kauppias itse, joten osaa hinnoista aivan varmasti neuvotella paremmin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli maaliin osui.
Jos sänky maksaa torilla 15 euroa, hyväkuntoinen ja yhdeltä lapselta, on vissiin korrektia "neuvotella" eli tinkiä hintaa siitä vielä alaspäin.
Mä puhuin omasta kokemuksesta, tuota miestä ei oikeasti kiinnostanut ja sen näki kauas.
Niin että ilkutaan kaikki yhdessä, koska se vaan on niin kivaa?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:31"]
Selevä.
[/quote]
[/quote]
Voi elämä mikä party pooper tänne iskikään.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:42"]
Niin että ilkutaan kaikki yhdessä, koska se vaan on niin kivaa?
[/quote]
Oma huumorintajusi ei iske mihinkään mikä liittyy millään tavalla toisiin ihmisiin? Jep, uskon uskon.
Puhuit yleisesti miehistä monikossa, mutta tiedäks mitä? Aivan sama :D
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eli maaliin osui.
Jos sänky maksaa torilla 15 euroa, hyväkuntoinen ja yhdeltä lapselta, on vissiin korrektia "neuvotella" eli tinkiä hintaa siitä vielä alaspäin.
Mä puhuin omasta kokemuksesta, tuota miestä ei oikeasti kiinnostanut ja sen näki kauas.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 17:45"]
Puhuit yleisesti miehistä monikossa, mutta tiedäks mitä? Aivan sama :D
[/quote]
Mitähän sana yleensä tarkoittaa? En puhunut _Sinun miehestäsi_.
Voisinkohan puhua siis omista kokemuksista, alueella jossa itse elän? En toki.:)
Apua, mun mies saisi hepulin jos mä kysyisin siltä jokaisen lelun, sukan, haalarin ja maitolitran oston, että mitä mieltä herra on. Kun sille on ihan sama ja se luottaa että tiedän mitä pitää hankkia. Ihan samoin toimitaan kun mies hankkii jotain talliinsa tai puutarhaan. Ei vois vähempää kiinnostaa miehen hankkimat hiomakoneet, moottorisahat tai traktorin lumiketjut.
Ymmärrän että puolison mielipide kysytään kun ostetaan yhteistä autoa, asuntoa, tehdään suurempia sijoituksia tai hankitaan kesämökkiä, mutta että vaivainen 12 egen lelu?
Niin että lasten hankinnat eivät kuulu yhteisiin asioihin?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:20"]
Apua, mun mies saisi hepulin jos mä kysyisin siltä jokaisen lelun, sukan, haalarin ja maitolitran oston, että mitä mieltä herra on. Kun sille on ihan sama ja se luottaa että tiedän mitä pitää hankkia. Ihan samoin toimitaan kun mies hankkii jotain talliinsa tai puutarhaan. Ei vois vähempää kiinnostaa miehen hankkimat hiomakoneet, moottorisahat tai traktorin lumiketjut.
Ymmärrän että puolison mielipide kysytään kun ostetaan yhteistä autoa, asuntoa, tehdään suurempia sijoituksia tai hankitaan kesämökkiä, mutta että vaivainen 12 egen lelu?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:42"]
Niin että lasten hankinnat eivät kuulu yhteisiin asioihin?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 18:20"]
[/quote]
[/quote]
Viestissä luki että mies luottaa että vaimo osaa ostaa. Äläpä siis jaksa.
[/quote] No niiin!! Miehen mielipide selvisi "Ei me nyt osteta sitä" Siis "ME" YLLÄTYYYS! Olisipa kiva tavata kyseinen pariskunta ;) AP
Mä monesti hankin jotain vaatetta (uutena) ja kun aikaa kuluu jonkin aikaa, esittelen uuden vaatteen miehelle "Katso, eiks ookin ihana?". Mies on aina, että "On." tai vastaavaa. Jos kysyisin siltä mielipiteen etukäteen, että ostanko jotain, niin meille ei ikinä tulisi mitään, koska sen mielestä ne olisi rahan tuhlausta.
Siis kyseessä 12e lelu ja miehen mielestä sitä ei tarvinnut ostaa? Mitä helvettiä? Supernoloa ja vielä kaikkien nähden netissä :O Olisipa hauska tietää miten se keskustelu on mennyt kun pikkuvaimo kysyy miehen mielipidettä heppalelusta. Miten kukaan mies voi olla mitään mieltä jostain 12e krääsästä!
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 23:59"]
[/quote] voi jeesus :D :O
[/quote]