Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku :D FB-kirpparilla joku "kysyy miehen mielipiteen"

Vierailija
21.12.2013 |

Kyse on lapsen lelusta, joku maatila hevosineen, hinta 12e. Joku varannut sen kommentilla "Varaan! Kysyn vielä mieheltä mielipiteen!" Siis oikeasti?!! Mun mies sais hyvät naurut jos menisin jostain lelusta kysymään mielipidettä :D

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis HÄ?!? Just  mietittiin lapsille lahjoja yhdessä. Toisen lahka maksoi vitosen ku oli reippaassa alessa ja toinen samasta syystä kympin. Ja ihan yhdessä mietittiin asiaa ku ei voi tietää onko toinen jo hankkinu mitään vastaavaa. Turhia ostoksia pyritään välttämään. Lääkäriperhe ollaan, et varaa on. sukupuolirooleihinkaan tää ei liity millään muotoa. Kiva et sait kuitenkin hupia elämään toisten kustannuksella ap. Hulluilla on halvat huvit, vai miten se menikään?

Vierailija
22/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin mutku meillä..seliseli...Ettekö te muut keskustele miehenne kanssa KOSKAAN MISTÄÄN??" Joo AP:n kotona ollaan vaan turvat tukossa ja naamat norsun v*tulla ja huumoria ei perheestämme löydy :( AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin mutku meillä..seliseli...Ettekö te muut keskustele miehenne kanssa KOSKAAN MISTÄÄN??" Joo AP:n kotona ollaan vaan turvat tukossa ja naamat norsun v*tulla ja huumoria ei perheestämme löydy :( AP

Vierailija
24/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:09"]

Mä möin kerran netissä fb-kirppiksellä vauvan unipussin, 10€. Joku nainen otti yhteyttä ja halusi varata sen. Hänen miehensä kyseli vielä erikseen yksityiskohtaisia kuvia kuviosta. Kolmen päivän miettimisen jälkeen nainen ilmoitti, että hän olisi halunnut unipussin, mutta miehen mielestä pussin vaaleansininen oli väärää sävyä.

Selevä.

[/quote]Eiköhän jokaisella ole niin paljon tavaraa, että sellaista tavaraa, josta tulee jo etukäteen sellainen fiilis että tälle ei tule käyttöä, ei kannata hankkia. Ei vaikka saisi ilmaiseksi. Eli ei ole välttämättä hintakysymys tämä.

[/quote] Jollain meni vähän pointti ohi ;)

Vierailija
25/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:22"]Ai, mun miehellä varmasti olisi mielipide ja sen myös kertoisi, jos sitä kysyisin. Ihmiset on erilaisia. Ehkä ennemmin kuitenkin kysyisin, kun sitten kuuntelisin sitä valitusta kun taas tuollainenkin höpöhöpö-juttu piti mennä ostamaan, kun paikat pursuaa tavaraa muutenkin ja on aina sotkusta...

[/quote] Hetkinen..Kuka olikaan tossun alla?

Vierailija
26/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:21"][quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:09"]

Mä möin kerran netissä fb-kirppiksellä vauvan unipussin, 10€. Joku nainen otti yhteyttä ja halusi varata sen. Hänen miehensä kyseli vielä erikseen yksityiskohtaisia kuvia kuviosta. Kolmen päivän miettimisen jälkeen nainen ilmoitti, että hän olisi halunnut unipussin, mutta miehen mielestä pussin vaaleansininen oli väärää sävyä.

Selevä.

[/quote]Eiköhän jokaisella ole niin paljon tavaraa, että sellaista tavaraa, josta tulee jo etukäteen sellainen fiilis että tälle ei tule käyttöä, ei kannata hankkia. Ei vaikka saisi ilmaiseksi. Eli ei ole välttämättä hintakysymys tämä.

[/quote]

Joskus kun ei tiedä miksi joku hakee jotain tiettyä, niin vaatimukset voi kuulostaa omituisilta. Joskus olen itse etsinyt mitä ihmeellisimpiä juttuja ja myyjät on ollu ihan pyörällä päästään et miks näin. Mut en ole alkanut kaikille selittämään. Luulkoot mitä luulee. Usein kyseessä on ollut joku esineen poikkeava käyttötarkoitus. Olen käyttänyt luovuutta ja askarrellut täysin uudenlaisen asian. Tällöin jollain sävyillä tms millä ei kuulua olevan mitään merkitystä on olleet olennaisen tärkeitä.

Ohis

Ja ap han on ihan sekaisin ja lapsellinen.

Vierailija
27/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="22.12.2013 klo 00:34"]

Selevä.

[/quote]

Joskus kun ei tiedä miksi joku hakee jotain tiettyä, niin vaatimukset voi kuulostaa omituisilta. Joskus olen itse etsinyt mitä ihmeellisimpiä juttuja ja myyjät on ollu ihan pyörällä päästään et miks näin. Mut en ole alkanut kaikille selittämään. Luulkoot mitä luulee. Usein kyseessä on ollut joku esineen poikkeava käyttötarkoitus. Olen käyttänyt luovuutta ja askarrellut täysin uudenlaisen asian. Tällöin jollain sävyillä tms millä ei kuulua olevan mitään merkitystä on olleet olennaisen tärkeitä.

Ohis

Ja ap han on ihan sekaisin ja lapsellinen.

[/quote] Jaahas, toinen jolta meni pointti ohi. Olen tosiaan lapsellinen, väsyneenä naurattaa kaikki :) AP

Vierailija
28/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä mikä sun mahtava pointti oli? Mun mielestä kumpikin noista esitetyistä liittyi vahvasti asiaan...

Vierailija
29/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lapsellinen olet kun naurat muiden tavalle toimia, jota et edes ymmärrä :D

Vierailija
30/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää meni nyt "miehen mielipiteen kyselijöiden" nillitykseen. Relatkaa vähän! Ei tarvitse ottaa niin vakavasti hei! ;)

Vierailija
31/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä mielipiteen kysymisen, mutta jos on kyse 12 euron lapsen lelusta, niin joko kysyisin mieheltä ensin ja sitten varaisin sen, tai sitten vain varaisin sen.

En siis ehkä tuollaisessa asiassa laittaisi ehdoksi sitä, että kysyn ensin miehen mielipiteen.

Ymmärtäisin jos kyse olisi esimerkiksi 100 euron tuotteesta, tai kalliimmastakin, mutta en kyllä silloin kun on kyse noin pienestä asiasta.

Vierailija
32/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hymy kyllä alkaa hyytymään kun alan ymmärtää että oikeasti ja ihan tosissaan on enemmänkin naisia jotka kysyvät miehen mielipiteen (luvan) parin euron ostokseen..huh huh. No jokainen tyylillään ;) AP

Vierailija
33/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kirppis??!!?

Vierailija
34/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:P

Vierailija
35/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin kysyn miehen mielipidettä isoissa (sohva) tai kalliissa (yli 100e) ostoksissa. Mutta joku parin euron potkupuku tai kympin unipussi? Miehelle on aika lailla ihan sama mitä meidän piltillä on päällä tai millä leluilla leikkii-hän ei välitä esteettisistä asioista toisin kuin minä. Kannattaa parisuhteessakin pitää ne omat rahat, silloin saa itse päättää mihin ne käyttää.

Vierailija
36/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä ainakaa oo nii miehen tossun alla etten sais omia pennosia käyttää johonki halpaa leluun -.-

te kyselijät kysyttekö mielipiteen myös omiin kenkiin tai vaatteisiin?

Vierailija
37/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä on tossun alla olemisen kanssa tekemistä? Kysyn minäkin vaimon mielipiteen ennen hankintoja. En siksi, että tarvitsisin lupaa vaan siksi, että arvostan hänen mielipiteitään ja jaan mielelläni asiat hänen kanssaan.

Ihmeellisiä valtapelejä monien parisuhteet!

Vierailija
38/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä noin pienistä ostoksista keskustella, paitsi, jos olis ollut vaikka puhe, että mies ostaa tuollaisen maatilan ja sitten näkisinkin sen kirpparilla tai jossain muualla halvalla. Silloin kyllä soittaisin miehelle ja kysyisin, onko jo ehtinyt hommata sen. 

Mä en kyllä mitään varailisi ennen kyselyä eli tapana on ostaa se, mitä haluan/tarvin ja siinä se.

Vierailija
39/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyn siksi, koska olen itse ihan saatanan pihi joten tarvitsen mielipiteen siitä, onko joku juttu oikeasti kallis vai edullinen. Muuten jää ostamatta, kun saan aina puhuttua itselleni että juuu liikaa maksaa.

Vierailija
40/103 |
22.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle mielipiteen kysyminen = luvan pyytäminen. Sinulle tuntuu olevan tärkeää toitottaa ja näyttää ettet itse ainakaan VAAN ole tossun alla. Ehkä kaikilla ei ole tarvetta sellaiselle? Ja kyllä 12e, mitä alussa sanoit on kuitenkin enemmän kuin 2e, vai myitkö lelun lopuksi 2 eurolla? Opiskelijabudjetilla kun eletään, niin 10e syö helposti koko perhe yhden päivän. Ja muutenkin ei yhtään mitään ylimäärästä muovikrääsää meille, kiitos, joten kyllä tuollaiset tilaa vievät lelut, kuten maatilat eläimineen tarkkaan mietitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi