Voi itku :D FB-kirpparilla joku "kysyy miehen mielipiteen"
Kyse on lapsen lelusta, joku maatila hevosineen, hinta 12e. Joku varannut sen kommentilla "Varaan! Kysyn vielä mieheltä mielipiteen!" Siis oikeasti?!! Mun mies sais hyvät naurut jos menisin jostain lelusta kysymään mielipidettä :D
Kommentit (103)
Minusta koko jutussa ei ollut kyse rahasta, vaan tilaa vievästä muovilelusta. Pitää miettiä, tuleeko lapsen leikittyä sillä vai jääkö se vain pölyyntymään nurkkiin. En ymmärrä ihmisiä, jotka kantavat kirppiksiltä kotinsa täyteen jotain rojua, kun "on niin halpaa".
Juuri näin! Jos ap puhuu Fisher Pricen isosta muovisesta maatila-lelusta, niin kyllä haluaisin että mieheni kysyisi minun mielipidettä ennen sen ostamista, koska tämä veisi aika paljon tilaa pienestä lasten huoneesta, jossa muutenkin jo kahden lapsen leluja aivan liikaa. Hamstraus on aika iso ongelma nykypäivänä. Ostetaan vaan kaikkea mahdollista paskaa, "kun oli niin halpaa". Sit ilkutaan muille, jotka ajattelevat toisin. Surullista.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 04:38"]
Minusta koko jutussa ei ollut kyse rahasta, vaan tilaa vievästä muovilelusta. Pitää miettiä, tuleeko lapsen leikittyä sillä vai jääkö se vain pölyyntymään nurkkiin. En ymmärrä ihmisiä, jotka kantavat kirppiksiltä kotinsa täyteen jotain rojua, kun "on niin halpaa".
[/quote]
Itse olen antanut vaimolleni käyttöoikeuden tiliini ja lisään tälle tilille 4000e joka kuukausi ja hän saa käyttää sen juuri niinkuin haluaa, ei paljon voisi kiinnostaa 12e maatila. Näkisittepä ne helvetin laukut ja hepenet.