Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko telepatiaan? Viikon on yksi mulle täysin 'tyhjänpäiväinen' ja 'turha' ihminen ollut mun mielessä. Mitä pitäisi ajatella? Mistä voisi

Vierailija
18.06.2024 |

Uskotko telepatiaan? Viikon on yksi mulle täysin 'tyhjänpäiväinen' ja 'turha' ihminen ollut mun mielessä. Mitä pitäisi ajatella? Mistä voisi johtua? Ei ole mitään asiaa hänelle eikä mitään tekemistä hänen kanssaan ja on varmaan naimisissakin. Ainoa mitä tulee mieleen on että entä jos on sairastunut tai hänellä olisi jotain asiaa. Ei kyllä saa mua mitenkään kiinni. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet ihastunut, ei siinä sen mystisempää ole.

Vierailija
2/10 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet ihastunut, ei siinä sen mystisempää ole.

En todellakaan ole ja se on varma juttu. Joskus olisin ehkä hetken voinut olla mutta heti kävi ilmi että täysi mätämuna ja ihastuminen haihtui sen sileän tien. Sillä joku ruma, iso, läski muija ja se itsekin on nyt. Mä olen siro ja luultavasti aika hyvinsäilynyt naikkonen. Miten voisi joku 'ihastuminen' sitten yhtäkkiä herätäkään kun ei aikoihin ole edes nähty. Ainoa toi että jos se vaikka ajattelee mua tai sairastunut tai jotain semmosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telepatia tuntuu olevan yksi aisteistani. En pidä sitä edes, mitenkään yliluonnollisena, kun on niin jokapäiväistä. Jos esim mieleeni yhtäkkiä tulee tyttäreni, äitini tai siskoni ja, ajattelen että täytyykin soittaa niille, puhelin soi samantien ja, se joka oli mielessäni soittaa.

Tai jos yhtäkkiä mieleen tulee joku ihminen vuosien takaa, se tuleekin sitten kaupan käytävällä 5min päästä vastaan yms jne.

Ehkä näet ton tyypin joku päivä, sulla on vaan pitempi hälytys kuin mulla. 😁

Vierailija
4/10 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tommostahan se oli esim äidin kanssa... aina välillä joutui sanomaan että just ajattelin suo ja soittaa sulle tms... 

Ei tämä tyyppi kyllä täällä missään voi tulla vastaan. Nyt on kyseessä jotain muuta. 

Vierailija
5/10 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen telepaattisesti että sivuston ylläpito on täynnä rasisteja.

Vierailija
6/10 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyyppi on sinuun ihastunut ja lähettää signaaleja kvanttitasolla. 

Vierailija
7/10 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Tommostahan se oli esim äidin kanssa... aina välillä joutui sanomaan että just ajattelin suo ja soittaa sulle tms... 

Ei tämä tyyppi kyllä täällä missään voi tulla vastaan. Nyt on kyseessä jotain muuta. 

Ajattelit suota ja halusit äitiäsi?

Vierailija
8/10 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kuinka hiivimme

Ylös vuokrahuoneeseen

"Älä herätä mummoa", sä sanoit

"Jätä kengät eteiseen."

Ja sä keitit meille teetä

Itämaiseen tapaan

"Uskotko yliluonnolliseen?", sä kysyit

"Uskotko telepatiaan?"

Tähtilampun allaaa

Vierailija
9/10 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran heräsin keskellä yötä ja heti tuli mieleen että mitähän yhdelle tyypille kuuluu. Otin kapulan katsoakseni kelloa ja saman tien tuli viesti häneltä että en saa unta. Merkillistä. Viime viikolla alettiin kirjoittaa viikon tauon jälkeen yhtä aikaa teamsiin että mitä kuuluu.....

Vierailija
10/10 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On outoa. Voisin tietysti kirjoittaa jonkun kirjeen ihan vain huvikseni siltä varalta että on sairastuntu tai jotain.