Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä asiasta olet kaikkein ylpein elämässäsi?

Vierailija
04.10.2020 |

Jos lapsia ei voi tässä yhteydessä käyttää esimerkkinä.

Kommentit (396)

Vierailija
81/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä pippeli. Olen siunattu

Vierailija
82/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopisto valitsi graduni tiedekuntani vuoden parhaaksi graduksi. Olen myös aika ylpeä kädentaidoistani ja joistakin piirustuksistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan puhtaasti yhden maailman harvinaisimman kung-fun tyylisuuntauksen.

Olen ns. mestari alallani.

Osaan voltin eteen ja taakse. Kykenen hyppäämään kivisen aidan yli voltilla ja ottamaan leveän taisteluasennon kovalla karjahduksella.

En pelkää mitään.

Voitan kaikki.

Vierailija
84/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysynyt jo 32 vuotta erossa naisista.

Vierailija
85/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon erilaisia, eri taustoista olevia ihmisiä. Avartaa maailmankuvaa, kun tuttavapiiriin kuuluu sekä vanhan rahan perijöitä että leipäjonon asiakkaita.

Vierailija
86/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin arka lapsi ja luokkakavereideni kesken kiusattu ja hyljeksitty. Tästä huolimatta olen yläasteen jälkeen uskaltanut kulkea omia polkujani ja tehdä rohkeitakin ratkaisuja. Muutin pois vanhoista piireistä ja aloin keskittyä niihin asioihin, joissa olin hyvä - kouluaikoina minua parjattiin nimenomaan niistä ja "omalaatuisista" mielipiteistäni. Sain usein kuulla niin luokkakavereilta kuin joiltain opettajilta "Onnea vaan, noissa asioissa et ikinä tule menestymään". 

Nykyisin olen erittäin tyytyväinen elämääni, uraani ja parisuhteeseeni. Toki kiusaaminen on jättänyt arvet, mutta työstän niitä pikkuhiljaa, ja koen itseni vuosi vuodelta rohkeammaksi ja ylpeämmäksi.

Vierailija
87/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään, en saa nyt siitä punaisesta langasta kiinni, miksi pitäisi olla ylpeä?

Vierailija
88/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin itselleni viime vuosituhannella miehen, joka on jaksanut mua toistaiseksi edelleen ❤

Vierailija
89/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tupakanpolton 25 vuoden jälkeen. Ensin kaksi vuotta sähkötupakalla pikku hiljaa nikotiinia vähentäen, ja nyt jo kolme vuotta sen jälkeen täysin savuttomana ja myös höyryttömänä.

Vierailija
90/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain masennukseeni apua, noudatin lääkärin ohjeita ja tervehdyin. Isäni mielenterveysongelmat ja niihin yhdistetty alkoholismi tekivät lapsuudestani välillä yhtä helvettiä. En halunnut samaa omille lapsilleni ja onnistuin siinä.

Kirjoitin aikanani ihan mukiinmenevän gradun. Olen menestynyt työelämässä.

Onnistuin kasvattamaan tänä kesänä

chilipaprikoita (niitä tulee muuten vieläkin, millähän sen saa loppumaan?)

Vierailija
91/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten synnyttäminen ja kasvattaminen, tietysti parasta mitä olen saanut aikaiseksi.

Vaikka olenkin  ollut kiitelty julkkis jo kymmeniä vuosia.

Vierailija
92/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen niin hyvä tyyppi.

Vierailija
93/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen selvinnyt tähän asti suunnilleen järjissäni. Taaksepäin kun katsoo niin voin olla ylpeä ja tietysti myös onnea on ollut matkassa.

Vierailija
94/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan puolisoni kanssa pärjätty ilman muiden rahallista apua, eli esim. ollaan ostettu asunto pk-seudulta ilman takaajia/vanhempien apua, itse säästäen. Myös häät järjestettiin omilla rahoilla.

Meillä siis paljon ystäväpiirissä pareja jotka saavat apuja vanhemmilta. Ei siinä mitään enkä ole kateellinen, mutta nämä ihmetelleet aina et "miksi ette jo osta omaa kotia, miksi ette jo järjestä häitä", kun eivät ymmärrä että kun kaksi keskituloista säästää vaikka sen 15 000€-20 000€ kuukausituloistaan, menee siinä useampi vuosi. Helpommalla ovat he siinä mielessä päässeet, että esim. asunnon käsirahat on järjestyneet vanhemmilta/vanhempien sijoitusasunnoilta ym. ja häistä vanhemmat maksaneet osan.

Seuraavaksi säästetään omaan mökkiin! Muut käyttäkööt niitä vanhempiensa mökkejä ;)

Vierailija
95/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En taida keksiä yhtäkään asiaa, kun lapset on poissuljettu.

Olin koulussa kympin tyttö, mutta sitten kaikki jotenkin lässähti enkä lähtenyt opiskelemaan lisää. Olisin tarvinnut potkun persuksille, mutta eipä ketään kiinnostanut sitä antaa. Mummo ja pappa kannusti vain töihin. Isä ja äiti erosivat eikä se 50-luvulla ollut niinkään yleistä kuin nyt.

Jotain tuttua tässä muiden syyttelyssä on. Aina ja ikuisesti. Mielenterveysongelmatkin on koko perheen suunniteltu juttu. Äiti, isä ja veljet kaiken pahan alku ja loppu.

Vierailija
96/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opskelin aikuisena melkeinpä työn ohessa maisteriksi ja sain hyvän työpaikan.

Vierailija
97/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni ja elämäntarinani löytyy kansallisarkistosta.

Vierailija
98/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeä kyvystäni hallita elämääni erittäin hyvin kokonaisuudessaan: olen korkealle kouluttautunut, naimisiin mennyt, tehnyt monta (enemmän kuin 3) lasta, hoidan isoa kotiamme lähes yksin, autan vanhoja vanhempiani. Moni ei tähän pystyis 😊 Lisäksi pidän itseni hoikkana ja käyn vielä töissäkin. Mulla on oikeesti tekemistä varmaan 3 * enemmän kuin keskiverto nelikymppisellä suominaisella😇

Hienoa mutta kuka hoitaa lapsesi?

Vierailija
99/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut yli 5000e miestä saamatta ainuttakaan sukupuoli tautia ja ollut koskaan kertaakaan töissä

Vierailija
100/396 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että ensimmäiset rypyt kasvoillani ovat naurunkureita silmäkulmissa eikä katkeria juonteita suupielissä.