Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta olet kaikkein ylpein elämässäsi?

Vierailija
04.10.2020 |

Jos lapsia ei voi tässä yhteydessä käyttää esimerkkinä.

Kommentit (439)

Vierailija
421/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että olen toteuttanut haaveitani

Vierailija
422/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että selvisin Thaimaan tsunamista lapsena ja siitä helvetistä mikä siitä seurasi 

Minäkin selvisin, ja ihan vaan koska oli hyvää onnea, ei siihen itse voinut vaikuttaa että mitä tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että selvisin Thaimaan tsunamista lapsena ja siitä helvetistä mikä siitä seurasi 

Minäkin selvisin, ja ihan vaan koska oli hyvää onnea, ei siihen itse voinut vaikuttaa että mitä tapahtuu.

Jotkut ei vaan ole yhtä vahvoja 

Vierailija
424/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
425/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovinkaan monesta asiasta ylpeä. Jumalan armolla tässä on menty ja eletty. Omaksi saavutukseksi voi kai laskea sen että on kahlannut muutaman koulutuksen läpi ja nähnyt niissä vaivaa.

Vierailija
426/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsistani.

Vierailija
427/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten tsunamissa kuoli aikuisia miehiä ja selvisi pieniä lapsia? Ei siellä vahvuudella selvitty vaan tuurilla. Meidän koulusta selvisi yksi tyttö.

Vierailija
428/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen uskaltanut elää omannäköistäni elämää. Monella on ollut vuosien varrella vahvatkin mielipiteensä siitä pitäisikö hankkia lapsia ja milloin, pitäisikö matkustella, pitäisikö ostaa asunto ja mistä, ja pitäisikö opiskella lisää ja vaihtaa työpaikkaa. Ja etenkin nyt kun olen ollut vuosia sinkku, niin mielipiteitä on riittänyt siitä, että eikö se kumppani pitäisi jo jostain etsimällä etsiä, ja lopettaa lemmikkeihin keskittyminen (minulla on kaksi lemmikkiä, en ole mikään eläinten hamstraaja, ja olen onnellinen ilman seurustelukumppania). 

Vierailija
429/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten tsunamissa kuoli aikuisia miehiä ja selvisi pieniä lapsia? Ei siellä vahvuudella selvitty vaan tuurilla. Meidän koulusta selvisi yksi tyttö.

Eipä siinä ollut mitään logiikkaa että kuka pelastui ja kuka ei, sattumaa.

Vierailija
430/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sellainen ihminen joka olisi ylpeä.

Vierailija
431/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä ollut mitään logiikkaa että kuka pelastui ja kuka ei, sattumaa.

Oiskohan tuossa puhuttu lähinnä henkisen puolen selviytymisestä

Vierailija
432/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on monella niin hienoja ylpeydenaiheita, ettei tekisi omaa edes tähän pistää, mutta menköön. 

Olen ylpeä siitä, että olen saanut ostettua taloa, vaikka halpa olikin.

Vierailija
433/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sellainen ihminen joka olisi ylpeä.

Synonyymi sanalle onnellinen.

Vierailija
434/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hullujenhuoneen johtavan lääkärin pojan suosittelin hakkaamaan pojan joka katteli peilillä hameen alle. Oli 2v alempana luokalla mutta iso. Hakkasi heti aidan jälkeen eikä sen jälkeen ollut haittaa. Ihmeen kevyesti heilui laidasta laitaan mutta jälkeenpäin selvisi että oli judotausta.

Vierailija
435/439 |
02.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut toteutettua kaikki kolme toivettani. Joista yksi oli ensimmäisen koirani sakemannin koulutus toko, pelastus/rauniokoiraksi. Olimme myös vapepassa.  6kk iässä se etsi ihmiset maalipaikoista siinä missä konkaritkin,  yhtä kaukaa. Yksi vuotiaana se osasi käsikäskyt sekä suulliset.  Ja ylpeä olen siitä että tuntemattomat ihmiset tulivat sanomaan kuinka hyvin koulutettu koira mulla on.  Poikkeuksetta pystyin pitämään irti ja luottamus oli 99,99%.  4s toive meni mönkään kun koiralle tuli märkäkohtu ja se piti sterkata, kennel haaveet kaatui siihen, koiraa odotin pari vuotta että  erittäin hyvän pitkän sukulinjan pennuista tulee sopiva narttu. Mutta eipä se mitään, tästä pörriäisestä tuli mun "elämäni koira".  Se on ollut sateenkaarella jo muutaman vuoden, ja tuntuu että joku osa puuttuu itsestäni. En ota enää uutta koiraa, en voi. 

Vierailija
436/439 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ylpeyttä omasta elämästäni. Elämäni on liian yksinäistä ja vailla suuntaa ja merkitystä, jotta kokisin ylpeyttä. Ehkä jokin yhteiskunnallinen tai poliittinen katsantokanta jonka olen yksin saanut muodostettua, on nykyajassa minulle lähin ylpeydenaihe. 

Vierailija
437/439 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mistään. En ole ikinä tehnyt mitään mistä olisin ylpeä.

Moni asia, kun se on tapahtunut, mutta ovat osoittautuneet sittemmin melko merkityksettömäksi eli enpä nykyisellään mistään.

Vierailija
438/439 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyrvän mitta 24cm  ja kivekset kranaattiomenan kokoiset josta lentää n. tuopillinen spermaa per laaki.

t. jännämies

Ei saakeli, juuri olin samaa tulossa kertomaan. Meillä on pakko olla sama isä, tosin tuntematon. 

Mulla sama

Vierailija
439/439 |
05.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

P-aukisen duunariperheen lapsesta, itse kouluttautumalla sekä nousemalla organisaatioportaita (kovasti työtä tekemällä), nyt tulot ylimmässä desiilissä ja ikää sen verran vähän, että tässä on vielä mahdollista ura-ja palkkakehitystä saada ainakin 15 vuotta. Pennineuronjenin latia ei ole vanhemmat antaneet ja nyt on uusi talo, katumaasturi ja monta lomamatkaa vuodessa sekä ei tartte katsoa kaupassa punalappuja, kaikki itse hankittua ja maksettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän