Mistä asiasta olet kaikkein ylpein elämässäsi?
Jos lapsia ei voi tässä yhteydessä käyttää esimerkkinä.
Kommentit (396)
Että olen hengissä. Narsisti äiti, ankara isä ,seksuaalista hyväksikäyttöä, koko ylä-aste koulukiusattuna mm pari pahoinpitelyä, jollaisia nyt otsikoissa.
Työelämässä huijattu palkanmaksuissa, kun ei pysty pitämään puoliaan.
2 työuupumusta.
Vakava masennus, ahdistuneisuus, ocd ja paniikkihäiriö. Eniten katkera, kun perhe perustaminen epävarmaa mt-ongelmien vuoksi.
Parempaan päin kumminkin mennään.
Toivon että karman laki toteutuu, vaikka sitten ensi elämässä
Olen ylpeä kaikista rohkeista teoistani, siis rohkeista siksi että vaikka olen pelännyt, olen tehnyt silti. Uin keskellä Atlanttia, vaikka syvä vesi pelottaa. Hyppäsin laskuvarjolla, vaikka korkeat paikat pelottaa. Soitin konsertissa pianoa ja lauloin kuorossa, vaikka esiintyminen pelottaa. Ja edelleen siis pelottaa monikin asia, eli tämä elämä on jatkuvaa taistelua, mutta koitan sen olla estämättä tekemisiäni.
Siitä että viiden vuoden yrittämisen jälkeen, keväät syksyt hakeneena, pääsin vihdoin opiskelemaan. Se hetki kun opiskelupaikan myötämisestä kertova sähköposti kilahti gmailiin nostattaa edelleen karvat pystyyn ja kyyneleet silmiin vaikka olen jo opparin palautusta vaille valmistunut :D Kivaan duuniinkin päädyin, tykkään
En mistään, mitä edes tarkoittaa ylpeä. Vihaan sitä sanaa. Voin olla onnellinen ja iloinen jostakin asiasta, mutta en pidä itseäni silti parempana.
Ihonväri. Ei voi ihminen onnellisempi olla kuin syntyä vaaleaihoisena ja sinisilmäisenä. Ei maailmantuulet ja murheet hetkauta.
Siitä että osaan ajatella itsenäisesti ja näen asiat syvemmin, kuin perusjuntit. Ihmiset on pääsääntöisesti tyhmiä. Se huvittaa ja säälittää samanaikaisesti. Noh, kaikki me kuollaan - mitään en siis tälla osaamisellani tule saavuttamaan.
Elin lapsuuteni helvetissä. Näin ja koin asioita, jotka eivät millään mittarilla kuulu lapsille. Traumatisoiduin pahasti ja aikuisuuden alkuvuodet olivat todella hankalia ja elämän päättäminen oli lähellä. Kaikesta huolimatta ponnistelin itseni elämään ja löysin tasapainoisen, onnellisen arjen ja opin rakastamaan ja arvostamaan itseäni. Sisäistä rauhaani ei heilauttanut edes rakkaan puolisoni ja lasteni isän menehtyminen. Suuri suru kulki mukana pitkään, mutta silloinkin tunsin seisovani vahvasti jaloillani. Pidän itseäni selviytyjänä ja siitä olen ylpeä!
Lupasin itselleni 13 vuotiaana köyhässä duunari perheessä että joskus minusta tulee miljonääri eikä tarvitsee laskea ja venyttää joka ikistä kolikkoa.
27 vuotta kesti mutta onnistuin.
Nyt olen jättänyt työelämän, elän omillani ja autan läheisiäni.
Koulutus.
Elämästäni puuttuisi suuri määrä asioita, jos en olisi duunari-vanhempien kannustama opiskellut ja hankkinut DI-tutkintoa. Tutustuin opiskelun aikana fiksuihin ihmisiin, opiskelu opetti paljon ymmärtämään maailmaa ja samoin vaihto-opiskelu. Nyt 10 vuotta työelämässä, hyvä työpaikka ja superfiksut kollegat, hyviä keskusteluita niin työstä kuin sen ulkopuolelta. Palkka on ihan kunnossa, osaamista ja näkemystä aika laajasti ja elämä aika hyvää.
Olen ollut juoppoputkassa noin 30 kertaa.Joskus jopa samalla viikolla 3 kertaa.
Putkavahti kysyi oletko muuttanut tänne asumaan?
Nollasta itse rakennettu taloudellinen riippumattomuus (muutaman miljoonan euron nettovarallisuus). It ain't much but it's honest work.
Se että kun olin nuori silloin kauan sitten, laitoin repun selkään ja läksin... kauas. Sillä matkalla olen vieläkin ( tietenkin omaisuutta on nyt paljon muutakin kuin reppu) ja olen aina saanut elää niinkuin tahdon, olla oman tieni kulkija ja onnellinen.
Muodokkaasta kropastani ja instagram-seuraajistani.
Siitä että sain ostettua paljon IG seuraajia. Rahalla saa!
varmaan vakkarityöpaikasta jonka olen onnistunut pitämään 14 vuotta. tosin kun katsoo millasia urpoja täällä on myös vakkareina niin enpä tiedä ollakko tästä ylpeä...
Siitä että sain maksettua velat pois, luottotiedot puhtaaksi ja nyt on myös opintolaina maksettu. Siitä että uskalsin lähteä työllistämään itse itseni.
Olen ylpeä että lukuisien menetyksien kautta kohtaa rohkeasti surevan enkä vaihda kadun puolta kuten monet tekevät.
Suomen miesten jalkapallomaajoukkueen arvokisapaikasta.