Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä asiasta olet kaikkein ylpein elämässäsi?

Vierailija
04.10.2020 |

Jos lapsia ei voi tässä yhteydessä käyttää esimerkkinä.

Kommentit (396)

Vierailija
261/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenäinen perhe

Vierailija
262/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sain lopulta tehtyä gradun valmiiksi ja valmistuin maisteriksi v. 2016.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin väkivaltaisessa suhteessa vauvan äitinä. Säästin salaa rahaa, ja luin itseni salaa yliopistoon. Erosin viimein, kun yliopiston ovet aukesivat, ja mies uhkasi tappaa. Itken edelleen kun muistelen niitä aikoja. Olin 22-vuotias. Selvisin hengissä, opiskelin itseni maisteriksi ja olen erittäin hyvässä asemassa työelämässä. Olen niin ylpeä, että siitä ihmisestä, joka pelkäsi oman ja vauvansa hengen puolesta, on tullut menestynyt työelämässä. Nyt 31 vuotta. 

Voiko toista ihmistä kohtaan tuntea "myötäylpeyttä"? Valtavan hieno kasvutarina sinulla, saat ollakin ylpeä 🙂

Vierailija
264/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kolmen vuoden kotiäitiys pienellä ikäerolla syntyneiden lasten kanssa. Selvisin järjissäni siitä ajanjaksosta ja muistelen sitä rakkaudella elämäni parhaana aikana. Vaikkei aina helppoa ollut.

Vierailija
265/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sortunut huumeisiin enkä alkoholisoitunut. En ole tappanut tai pettänyt, enkä varastanut toisilta. Luottotiedot kunnossa. Pari ystävää ja mukava parisuhde . Vakituinen työ. Kaksi täysi-ikäistä lasta jotka kasvatin yksin. Olen saanut kolesteroliarvoni alemmas vaikka olivat koholla. Tulee lenkkeiltyä. En ole hukannut avaimia moneen vuoteen. Masennuksesta huolimatta pärjään ja haluan elää.

Vierailija
266/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotin itseäni työhön jossa edellinen lopetti, liittyy harrastukseen, nyt siis minun työni.

Katoava taiteenala.

Olen myös ylpeä taidostani, mutta aina on lisää opittavaa.

Ja toisaalta olen ylpeä siitä miten olen jaksanut masennuksen, perheen ongelmat jne koska on ollut pakko, kun puoliso ei ole jaksanut, niin silti syyllisten itseäni siitä että olisi pitänyt enemmän. Naisten ongelma?

Vierailija
267/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mistään, mitä edes tarkoittaa ylpeä. Vihaan sitä sanaa. Voin olla onnellinen ja iloinen jostakin asiasta, mutta en pidä itseäni silti parempana.

Ymmärrät väärin. Ei tässä ketjussa puhuta ylemmyydentuntoisesta ylpeydestä suhteessa muihin ihmisiin, vaan suhteessa omaan elämään. Missä olet mielestäsi onnistunut ja voit onnitella itseäsi.

Vierailija
268/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheemme harmoniasta. Luontevista ja läheisistä väleistämme niin oman perheeni, kuin sisarusteni välillä. Kiitän Jumalaa tästä siunauksesta usein.

Vierailija
269/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etten ole ruudinkeksijä millään elämän alalla.

Vierailija
270/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tilata pizzan kotipizzan verkkosivuilla

Vierailija
271/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi sanoa, että olisin ollut heitä kohtaan epärehellinen, itsekäs tai häikäilemätön.

Vierailija
272/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi sanoa, että olisin ollut heitä kohtaan epärehellinen, itsekäs tai häikäilemätön.

Tuota voi olla itse vaikea arvioida. Omaa käytöstään on vaikea jollei mahdotonta nähdä toisen näkökulmasta. Ja kun me ihmiset ollaan erilaisia ja nähdään asiat eri tavalla.

Vierailija
273/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä siitä, että pääsin kolmekymppisenä kauppikseen, pääsin kaikki kurssit läpi (lyhyt matikka ja kymmenen vuotta taukoa matematiikan opiskelusta) ja pian valmistun KTM:ksi.

Vierailija
274/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin kirjan

Vierailija
275/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut elämäni Jeesukselle. Tämä menee kaiken yli, vaikka asiat on myös maallisella mittareilla mitattuina hyvin.

Vierailija
276/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elossa kaiken kokemani jälkeen...

Vierailija
277/396 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ystävystynyt varisten kanssa.

Tästä kannattaakin olla "ylpeä". Varikset eivät ystävysty kenen tahansa kanssa.

Vierailija
278/396 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan että olen yhä elossa vaikean elämän jälkeen. Enkä luovuta elämän suhteen.

Vierailija
279/396 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan tilata pizzan kotipizzan verkkosivuilla

Symppis!

Vierailija
280/396 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut koko ikäni ylpeä siitä, että uskalsin käydä 1983 feministiksi. Tiesin, ettei paluuta ollut, otin silti rohkean askeleen. Vasta sen myötä opin, mitä on valistuneisuus ja tietoisuus. Asia poiki myöhemmin kaiken sen hyvän, mitä olen elämässäni saavuttanut. Opin kuuntelemaan, tekemään tiimityötä, näkemään maailman todellisena. Opin syyt ja seuraukset, opin mitä tarkoittaa olettaminen. En osaa tätä tämän paremmin selittää, mutta minulle tämä oli tärkeämpää, kuin mikään muu oppi tai koulutus.