Mikä näistä vartaloista vastaa miesihannettasi?
Entä millainen kroppa omalla miehelläsi on?
http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/71564_566047213424788_1920032873_n.jpg
Kommentit (97)
Skinnyfat, tykkään että miehellä on pikkaisen jotain masussa ja luidenkin ympärillä. Ei tarvitse olla mitenkään lihaksikas vaan voi painaa pään tuohon pehmoiselle masulle. :) Olen juuri tutustunut mieheen joka on tuota vartsalotyyppiä...muutenkin olisi täydellinen minulle ja tiedän, että hänkin pitää minusta, joten... :))
Skinnyfat ja chubbyfat on mun mieleen, jostain syystä tykkään että miehellä on vähän mahaa.
Omalla miehellä sitä mahaa on alkanut olemaan vähän liikaakin, ei sentään tuollaista pulleaa kaljamahaa mutta maha on alkanut jo roikkua mistä en niin tykkää :(
Jotakin tuon Builfatin ja Bearmoden väliltä. Ällöttää jos nahka näkyy lihaksen päällä niin ohuena ilman rasvakerrosta alla että melkein voi jo erottaa pienet lihassäikeet. Miehellä saa olla vähän vatsaakin.. ;)Etteiole sen näköinen että on pumpannut itseään salilla vain voidakseen pullistella ja esitellä itseään. Se on aikaepämiehekästä neiteilyä.
Oma mies on jossain skinnyfat-ottermode välimaastossa. Oma ihanne olisi tuossa ottermode- vähän päälle maastossa. Mutta kun en itsekään olle mikään missi (raskauskiloja vielä vaikka jo 5kg lähtenyt) niin enhän viitsi vaatia mieheltä liikoja :)
Ottermode vastaa eniten ihannettani.
Oma mieheni on ottermode-skinnyfat välimaastossa.
Bearmoden ja chubbyfatin sekoitus. Tykkään kookkaista miehistä.
Oma mies on ottermode. Ihanne on jotain ottermoden ja athleticin väliltä. Onneksi miehenkin, ja tuota athleticia tavoittelee itsekin :)
Bearmode jollainen miehenikin on.
Skinny tai ottermode. <3 Omalla miehellä valitettavasti skinnyfat ja toivottavasti ei liho yhtään lisää
Ottermode ehdottomasti paras. Mieheni on chubbyfat.
Jaahas, joku on vastaillut minuna taas...
Minut erottaa tuosta feikistä helposti. En koskaan pilkkaa älyäni. Tai senttejäni.
Väitän että suurin osa näistä väittämistä on skinnyfättejä.
T: 11cm mies
Bodybuilder! Oma mieheni on kehonrakentaja ja sitä kautta myös ystäväpiiriin kuuluvat miehet, kunnon suuret lihakset: NAM <3 Niin kiihottavaa.... ;)
Ottermode tai builtfat.
Oma on tasainen löysä chubby-pötkylä :/
skinnyfat on omalla miehelläni. menee kyllä koko ajan kohti builtfattia. salarakkaalla on athletic.
Builtfat on kirkkaasti paras.
Omalla miehellä ottermode. Tuntuu liian tiukalta ja laihalta käteen, en oikein tykkää. Olis kiva, jos miehellä olis kunnolla lihaksia ja lisäksi tasainen, mutta suht ohut rasvakerros ympäri koko kropaa, vähän kuin hylkeellä :)
Oma mies on ottermode-kunnossa.
Eniten silmää miellyttää bearmode ja builtfat. Kuitenkin mikä tahansa muu paitsi skinny ja fat as fatass on ihan ok.
2 ja 3 väliltä. Itselle kelpaa kaikki muut paitsi skinny skinnyfat, chubbyfat ja fat as fatass
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 02:21"]
Mitä ihmettä kun kaikki lähes vastaa ottermode ja itse pidän sitä vastenmielisen laihana. Hassua :)
[/quote]
Mua taas huvittaa bearmoden "tankin" noinkin suuri kannatus. Itselläni menee järjestyksessä: 1.) Ottermode 2.) athletic 3.) builtfat 4.) skinnyfat 5.) skinny 6.) built 7.) chubbyfat 8.) bearmode 9.) bodybuilder 10.) fat ...Kahden viimeisen välillä valinta oli vaikea. Kolme parasta oli helppo valita.