Mikä näistä vartaloista vastaa miesihannettasi?
Entä millainen kroppa omalla miehelläsi on?
http://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/71564_566047213424788_1920032873_n.jpg
Kommentit (97)
Skinny. Jajaja olen ehkä outo, mutta skinnyfat myös. :D Ottermodekin menisi kyllä. Tykkään ihan (hoikahkosta) peruskropasta, ei tarvii olla mitään lihaskimppua.
Siitä mikä on terveellistä ja ihannoitavaa, en nyt piittaa pätkääkään, silmään miellyttävää malliahan tässä nyt haettiin.
Skinny, oman mieheni kroppa onkin varmaan lähinnä tuota.
Builtfat oli mun miehellä ennenku liho... ai että sai mut KUUMAKSI. Mut joo.. nykyään vaan fättäri. Enkä kehtaa sanoa oikeaa mielipidettäni kun kysyy että kelpaako.
Ai miksi ei voi sanoa? voihan miehetkin sanoa suoraan ja ottaa eron sen vuoksi:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3901231/ketju/ero_ulkonaon_takia
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 00:20"]
Builtfat oli mun miehellä ennenku liho... ai että sai mut KUUMAKSI. Mut joo.. nykyään vaan fättäri. Enkä kehtaa sanoa oikeaa mielipidettäni kun kysyy että kelpaako.
[/quote]
Bearmode ehdottomasti paras, builtfat toisena.
Ottermode paras. Oma mies skinnyfat, todella siis aivan samanlainen vartalo.
Ottermode jos mies on pitkä ja isoluinen ( leveät hartiat ja isot kädet).
Athltic jos miehellä on pikkuisen rasvaa enemmän.
Built
Bodybuilder, kuva kisoista ja normaalisti tyypillä on enemmän rasvaa lihasten päällä.
Bultfat
Beamode
Mikään ulkonäkö ei kuitenkaan paikkaa ikävää luonnetta.
Harvalla ihmisellä on niin hienoa lunnetta, että se paikkaisi ulkonäön puutteet, mutta jos sellainen löytyisi ulkonäkö ei olisi niin merkityksellinen.
Ottermode miellyttää eniten silmää visuaalisesti, eikä builtfat ja skinnyfat näytä myöskään pahalta. Oma mies on jotain builtfatin ja chubbyfatin väliltä ja sekin käy.
Kunhan nyt vartalo on kaukana pumpatuista ja tosi läskistä niin hyvä.
Ottermode miellyttää eniten, mieheni on skinny...
Luoja että on paskat kuvat. Built ja bodybuilder miehet ei näytä tolta kuin kisoissa. Kroppa on ihan kuiva ja rasvaton sillon... Miks ihmeessä on valittu tollaset kuvat?
skinny, ottermode ja skinnyfat miellyttävät tuon jaottelun mukaan eniten silmää. oma mies on skinny, ei liho sitten millään. voisipa itsekin ahtaa yhtä paljon ruokaa lihomatta!
Oma mies on builtfatin ja chubbyfatin sekoitus. Silmää miellyttäis varmaan eniten athleticin ja builtfatin sekoitus, mutta ihana se on tuo omakin mies :)
Minä olen se lihaksikkain paitsi en omista tuollaisia painavia muskeleita. Alapäässä tosin on vähän heikommat kalustot, mutta sille en voi mitään. Olen silti av:n kovin panomies ja suunsoittaja ja voita kaikki sanallisesti, koska munani ovat niin pienet. Älykkyyteni perustuu siihen.
T: 11cm mies
Ottermode miellyttää noista eniten!
Ei omaa miestä.
N 38
Mun mies on ottermode. Oma ihanteeni myös. 185cm, levät hartiat, pitkät lihakset, solakka.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 01:54"]
Mun mies on ottermode. Oma ihanteeni myös. 185cm, levät hartiat, pitkät lihakset, solakka.
[/quote]
Läskejä ovat, kunhat katselette niitä läpi suosittujen kiikareiden. Läskejä miehenne ovat. Tyytykää siihen. Amen.
Voi kunpa löytyisi tuollainen ihana ottermode, mmm. Vielä kun olisi kolmekymppinen, fiksu ja lapsia haluamaton, niin avot.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 02:05"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2013 klo 01:54"]
[/quote]
Läskejä ovat, kunhat katselette niitä läpi suosittujen kiikareiden. Läskejä miehenne ovat. Tyytykää siihen. Amen.
[/quote]
Ei ole läski. Kyllä niitä hyväkroppaisiakin miehiä on olemassa. Oma mieheni on, ihan totta, tosi hyväkroppainen. Itse tykkään siitä, että miehellä sekä leveät hartiat että rintakehä, erottuvat rintalihakset ja timmi vatsa. Myös kunnon haba on seksikäs. Itse ottaisin miehelleni inasen isomman hauiksen :).
Mitä ihmettä kun kaikki lähes vastaa ottermode ja itse pidän sitä vastenmielisen laihana. Hassua :)
Ihanne olisi jossain builtfatin ja athleticin välillä. Ottermode on heti sitten niistä seuraavana.