Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asutte luottotiedottomat??

Vierailija
19.12.2013 |

Olen seuraillut vuokra-asuntoilmoituksia ja jokaisessa vaaditaan puhtaat luottotiedot. Itse omistan sijoitusasunnon, ja myös vaadin vuokralaiseltani puhtaita tietoja. Kiinnostaa, että mistä luottotiedoton enää tänä päivänä voi saada vuokra-asunnon?? Sillan alta? Kertokaa ihan konkreettisia kokemuksia, firmoja, paikkakuntia?

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maz kirjoitti:

Vuokralla kerrostalossa.

Katoppas kun aikoinaan vielä oli luottotiedot niin sai valita hyvän, nyt alkaataas jäämään pikkuhiljaa laskuja maksamatta kun ei vaan ole vuosien varrella päässy duuniin, nyt vaan odottelen että vanhemnat tosta kuolla kupsahtaa ja saan perintöö millä pärjään minimaalisesti eteenpäin.

"Aikanaan" ei edes kysytty mitään luottotietoja.

Luottotietojen utelu asuntoa vuokratessa alkoi siinä vuosituhannen taitteessa.

Kun vuokrasin kämpän välitystoimiston kautta 1996, niin kukaan ei kysellyt tietoja.

Kotivakuutusten vaatiminen alkoi myös vasta tällä vuosituhannella. Siitä tuli erikoinen tilanne kun vuokratessani asuntoa vakuutusta ei vaadittu, ja sitten omistaja soitti että nyt tarttis vakuutus olla kun olin asunut asunnossa jo vuosia.

Vierailija
162/163 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun samassa asunnossa kuin ennen luottotietojen menettämistäkin. Pienempään pitäisi muuttaa kun lapsetkin alkaa lähtemään omilleen, mutta en edes viitsi yrittää. Asun tässä niin kauan kunnes saan luottotiedot takaisin. Asunto on kuitenkin ihan viimeisen päälle remontoitu ja hyvällä paikalla melkein keskustassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
26.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungin vuokra-asunnossa. Valitettavasti tässä kaupungissa ovat jopa kalliimpia kuin vapaiden markkinoiden vuokrat, mutta muualle ei pääse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan