Zooplus, kokemuksia?
Käytän aika paljon nettikauppoja tosin pääsosin tilaan kaiken (paitsi ruuan) ulkomailta,kun on niin paljon halvempaa, nyt hairahdin tuohon vaikka kallis onkin, mutta nopeus toimituksiin kiinnostaa?
Kommentit (93)
Ostan mielummin suomalaisesta eläinkaupasta kuin zooplussasta. Nimittäin minulle toimitettiin pilaantunutta eläintenruokaa,eikä sitä hyvitetty tai vaihdettu uuteen. Väittivät ja inttivät,että olimme säilyttäneet tuotetta väärin,näkemättä tai tietämättä meidän kokemuksiamme lemmikkien hoidossa.
EN SUOSITTELE ZOOPLUSSAA KENELLEKÄÄN!
zooplus on mahtava! ihania tarvikkeita jyrsijälle, hinta murto-osan siitä, mitä suomessa... nopea toimitus ja kaikki skulaa. suosittelen todellakin lämmöllä!
Kaksi kertaa olen tilannut zooplussalta ja noin viikkossa on tullut tavarat. Ainut mistä annan miinusta on kuljetus yhtiölle joka toi kotiin sen paketin ensimäisellä kerralla.
Olen tilannut ruokaa kahdelle kissalle useamman vuoden ajan. Toimitukset ovat tulleet tilausten mukaisesti ja olen ollut tyytyväinen ostoksiini.
Pienenä miinuksena kotiinkuljetus. Asun kerrostalossa, jonka alaovi on lukossa. Kuljettajat vievät laatikot lähimpään postitoimipaikkaan, josta ne pitää kantaa kotiin. Olisi mukavampaa, jos kuljettaja soittaisi toimituksesta, niin olisin alaovella vastassa. Lähetin aiheesta viestin asiakaspalveluun. Muutosta ei ole toistaiseksi tiedossa.
Luottokorttimaksu nopeuttaa toimitusta todella paljon. Olen maksanut viime aikoina summat tililtäni ja toimitusaika on selkeästi hidastunut. Luottokorttitoimitukseen menee arviolta 10 päivää. Maksettuani summan tililtä saan odottaa parisen viikkoa pakettia. Ei mikään ongelma, koska tilaan tuotteet hyvissä ajoin.
Tällä hetkellä odotan mm. kuivamuonaa, metallikuppeja ja laserosoitinta, jota kissat rakastavat. Reippautta perheeseen. :) Olen ollut hyvin tyytyväinen raapimispuihin ja -tolppiin sekä syvään (ja siivottoman kalliiseen) kissanhiekkalaatikkoon, jossa hiekka ja pelletit pysyvät.
Olen tilannut jyrsijätavaraa lähinnä sieltä. Halvat hinnat plussaa, noin viikko kestänyt toimituksessa. Olen kyllä tykännyt. :) Siellä on ihan hyviä tarjouksia välillä.
Kuinka kauan teillä on mennyt siitä aikaa kun on tullut ilmoitus sähköpostiin että maksu on saatu ja paketti on pakattu ja annettu toimituskumppanille DHL? Montako päivää siitä mennyt että on saapunut kotiovelle (tänään tilasin), en tiedä miten kuljetukset vloppuisin toimii...
Kyllä kaikki, mitä olen tilannut, on tullut noin viikossa. Eli jos olen tilannut jotain vaikka torstaina tai perjantaina, on tilaus ollut kotiovella seuraavan viikon keskiviikkona tai torstaina. Kerran tuli ilmoitus, että jonkun tilaamani tuotteen suhteen oli toimitusvaikeuksia, mutta sekin tuli erillisenä toimituksena alle kahdessa viikossa tilauksen teosta.
Mä tilasin joskus jotakin pe-la välisenä yönä, maksoin luottokortilla. Heti la-aamuna tuli ilmoitus että paketti on laitettu kuljetukseen. Muistaakseni seuraavana torstaina tuotiin päivällä suoraan kotiin, eli ihan ok toimitusaika, tosin yllättävän pitkä sitten kuitenkin suhteessa siihen että oli jo lauantaina lähtenyt.
Huomatkaa, että ilmainen kuljetus sisältää kotiinkuljetuksen, mutta se on sellainen versio joka toimitetaan päiväsaikaan ilman erillistä ennakkoilmoitusta. Jos ei ole kotona, niin paketin voi noutaa postista, mutta siitä tulee sitten taas pikkaisen viivettä että se on noudettavissa.
Siksi kyselin kun meille lemmikit saapumassa perjantaina ja aloin murehtimaan ehtiikö häkki perille ensi viikon perjantaiksi vai pitääkö hommata väliaikaishäkki. Mutta näitä lukiessa uskoisin että ehtii siis perjantaiksi tänne. Tuota juuri mietein kun pitkä toimitusmatka Saksasta asti..
Vajaat kaksi viikkoa sitten tilattu, eikä vieläkään perillä, maksettu heti.
Mulla meni vajaa kaksi viikkoa, mutta eipä ollut kiire. Olen töissä 9-17 ja sovitusti paketti toimitettiin illalla, arvostan :)
Zooplus on just sieltä ulkomailta, vaikka löytyykin sivustot suomeksi, enkä ole kyllä paljon halvempia löytänyt. Jotain eläintavaroita on tilattu, eikä ole ollut moittimista.
Ainoa on se että nuo lähettifirmat yrittää aina ensin toimittaa tilauksen ilman ennakkoilmoitusta ja jättävät yhteystiedot, jonka jälkeen voi soittaa ja sopia toimituksen aikaan jolloin on kotona. Miksi ne ei voi sopia jo enesimmäistä toimitusta? Tämä ei tietenkään liity zooplussaan vaan lähettifirmoihin.
Jos jollakin on tiedossa Zooplussaa halvempia ostopaikkoja, niin vinkkejä otetaan vastaan.
Olen tilannut Zooplussalta jo useamman vuoden ajan kissojen ruuat ja tarvikkeet, ja olen ollut todella tyytyväinen aina. Tilaukset tulevat alle viikossa kotiovelle. Otan toimituksen DHL:n kautta, soittavat etukäteen ja sopivat milloin voivat paketit tuoda.
Itse taas puolestani voin vain suositella kyseistä nettikauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Zooplus on just sieltä ulkomailta, vaikka löytyykin sivustot suomeksi, enkä ole kyllä paljon halvempia löytänyt. Jotain eläintavaroita on tilattu, eikä ole ollut moittimista.
Ainoa on se että nuo lähettifirmat yrittää aina ensin toimittaa tilauksen ilman ennakkoilmoitusta ja jättävät yhteystiedot, jonka jälkeen voi soittaa ja sopia toimituksen aikaan jolloin on kotona. Miksi ne ei voi sopia jo enesimmäistä toimitusta? Tämä ei tietenkään liity zooplussaan vaan lähettifirmoihin.
Jos jollakin on tiedossa Zooplussaa halvempia ostopaikkoja, niin vinkkejä otetaan vastaan.
Kyllä mulle on DHL:ltä soitettu aina ennen kuin ovat ovelleni tulleet? Viimeksikin soittelivat ja kysyivät oisinko hetken päästä kotona vai milloin olisi paras hetki tuoda tilaus.
Tilaan lähes kaiken märkäruuaan zooplussasta ja sitä ruokaa meillä kuluu, kun on kuusi kissaa. Noin viikko menee ja tilaan aina vähintään 100€:lla. Kissanvessoja olen myös tilannut. Olen hyvin tyyväinen kyseiseen kauppaan. Joskus metalliset purkit kolhiintuvat rahdissa. mutta hyvitykset olen niistä aina saanut jos jokin on rikki.
Vierailija kirjoitti:
Siksi kyselin kun meille lemmikit saapumassa perjantaina ja aloin murehtimaan ehtiikö häkki perille ensi viikon perjantaiksi vai pitääkö hommata väliaikaishäkki. Mutta näitä lukiessa uskoisin että ehtii siis perjantaiksi tänne. Tuota juuri mietein kun pitkä toimitusmatka Saksasta asti..
Noin niin kuin yleisesti ottaen DHL tuo tavarat Saksasta Suomeen seuraavaksi päiväksi, jos jotain viivettä on niin se on siinä välissä että miten myyjä toimittaa sen tavaran DHL:n kuljettamaksi. Eikä se tavara välttämättä ole alunperin missään myyjän varastossa, vaan myyjä tilaa sen jostain Kiinasta suoraan toimituksena ostajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle on DHL:ltä soitettu aina ennen kuin ovat ovelleni tulleet? Viimeksikin soittelivat ja kysyivät oisinko hetken päästä kotona vai milloin olisi paras hetki tuoda tilaus.
Vaikka lähettifima olisi DHL tai PDF tai mitä tahansa, niin siinä pakussa joka tulee pihaan, voi lukea ihan jotain muuta. Nämäkin on nykyään kejutettu pikkufirmoille ja se viimenen lenkki on joku paku+kuski yhdenmiehen firmasta.
Olen tilannut kissanhiekkaa Zooplussasta jo vuosia ja olen ollut aina tyytyväinen. Toimitusaika on välillä vähän pitkä mutta parasta on se, että isot painavat säkit tulevat kotiovelle eikä tarvitse itse raahata kaupasta.
31 jatkaa... Ever Clean kissanhiekkaa sieltä ei saa ja sen tilaan Peten koiratarvikeesta. Siellä maksaa laatikko 3 euroa vähemmän kuin eläinkaupassa.Kaikki muu sitten Zooplussalta. Eläinkaupat on niin kalliita ja laadukas kissanruoka maksaa ja tarvikeet niin on katsottava mistä ne ostaa.
Kaikki kantokopat, raapimispuut ja hiekkalaatikot on Zooplussalta. Lisäksi toimitukset on ilmaisia, kun tilaa tietyn rahasumman edestä.