Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zooplus, kokemuksia?

Vierailija
18.12.2013 |

Käytän aika paljon nettikauppoja tosin pääsosin tilaan kaiken (paitsi ruuan) ulkomailta,kun on niin paljon halvempaa, nyt hairahdin tuohon vaikka kallis onkin, mutta nopeus toimituksiin kiinnostaa?

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EDIT: Hain itse pakettini 170km päästä tuntemattomalta henkilöltä. Asia soviteltu yrityksen edustajan kanssa.

Vierailija
82/93 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä on tapahtunut Zooplussan tuotevalikoimalle ja laadulle?

Olen tilannut vuosia Zooplussalta koirille ruokia, tarvikkeita, herkkuja ja puruluita. Ruokamerkkien määrä on vähentynyt koko ajan, ts. tilalle tulee heidän omia merkkejään. En halua vaihtaa koirillemme hyväksi todettuja ruokia, joten kuivamuonien tilaus on loppunut vähitellen.

Nyt otin "riskin" ja tilasin säkillisen heidän omaa merkkiruokaansa sekä koirille tarvikkeita ja maksoin ne verkkopankissa. Viikon (!) kuluttua tuli ilmoitus, ettei ruokaa olekaan eikä ole tietoa milloin tulee. Muista tarvikkeista ei ole mitään tietoa. Yleensä toimitus on lähtenyt heiltä samana päivänä kun olen tilauksen tehnyt ja se on ollut perillä Postin tunaroinnista riippuen muutamassa päivässä. 

Tein asiakaspalveluun sähköpostilla ilmoituksen että haluan rahani takaisin ainakin ruuan osalta. Sain automaattivastauksen että he palaavat asiaan.

Onneksi vaihtoehtoina on ihan suomalaiset yksityiset yritykset joista voi ostaa koiranruokaa jonka saa mukaan heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen tilannut, tänään just tuli paketti ja olen ihan tyytyväinen. Jos täällä olisi keskustassa lemmikkikauppa, ostaisin osan kissani ruoista sieltä, vaikka olisi vähän kalliimpaakin. Mutta kun vaihtoehtona on Musti ja Mirri ym. kaukana keskustasta, tilaan mieluummin postitse. Ymmärrän kyllä, että olen poikkeus, kun haluaisin suosia pieniä keskustaliikkeitä noiden hehtaarihallien sijaan, joten ehkä ei kannata kenenkään kauppaa perustaa tällaiseen keskisuureen kaupunkiin.

Vierailija
84/93 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä tuohon edelliseen: tuote tulikin kotiin kuten piti (ei ihan siinä ajassa kuin ennen, mutta syy voi olla Postissakin) ja asiakaspalvelusta otettiin yhteyttä parin päivän viiveellä.

Vierailija
85/93 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin 8 päivää sitten ja ei vieläkään ole tullut lähetystä. aika hidSTA PALVELUA NYKYISIN. JA JOS EI TULE KOTIOVELLE KUTEN TILATESSA ON LUVATTU, EN HAE POSTISTA ITSE, KOSKA TOIMITUS PITI OLLA KOTIIN. 

Vierailija
86/93 |
30.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

arja kirjoitti:

tilasin 8 päivää sitten ja ei vieläkään ole tullut lähetystä. aika hidSTA PALVELUA NYKYISIN. JA JOS EI TULE KOTIOVELLE KUTEN TILATESSA ON LUVATTU, EN HAE POSTISTA ITSE, KOSKA TOIMITUS PITI OLLA KOTIIN. 

Ei tarvii huutaa.

Vierailija
87/93 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa ajassa olette saaneet tilauksenne nyt, kun on ollut kuljetusalan ja ahtaajien lakko? Tein nimittäin tilauksen 25.2., eikä tilaukseni ole vieläkään saapunut kuljetusyritykselle, tai ainakaan se ei ole rekisteröitynyt sen järjestelmään.

En tiedä, onko vika Zooplussassa, lakkojen ruuhkauttamissa kuljetuksissa vai kuljetusyrityksessä, mutta alkaa jo hieman sapettaa. Maksoin tilaukseni heti, kuten aina, ja nyt pitää ostaa koirille säkki ruokaa toisesta kaupasta. Valitettavasti pientä pakkauskokoa ei näytä kotikaupungissa olevan tarjolla, joten joudun ostamaan ison säkin. Zooplus tarjosi tästä kaikesta hyvitykseksi 10 % alennusta seuraavasta tilauksesta. Ärsyttää, vaikka tiedän hyvin, että tilanteelle ei nyt vaan voi mitään.

Vierailija
88/93 |
15.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin eilen ekaa kertaa, maksussa ongelmia, pankki ilmoitti ettei voi sallia maksua. Oli kuitenkin mennyt perille ja tilausvahvistus tuli saman tien. Tänään ilmoitus että kaikki tilaamani on lähetetty....milloin  saattaa olla perillä?

Vierailija
89/93 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen n. 2v tilannut kissan märkäruuat zooplussasta. Aiempina kertoina tulleet tuotteet tulleet osin rytyssä ja ilmaa päässyt paketteihin ja turvonneet, eihän niitä voi antaa kissoille kun haisee jo pelkkä ilmakin pierulta. Nyr viimeisin tilaus oli pohjanoreeraus. Tilasin n. 240e kissanruokaa. Avasin paketin ja karmea mädänhaju. Paketista löytyi syöty kissanruoka paketti ja sen jyrsitty kansi.. Lisäksi pahvilaatikossa vilisi valkoisia eläviä matoja.. Tässä odotellen vastausta tuotteen palautuspyyntöön.. Toivottavasti saa rahat takaisin

Vierailija
90/93 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zooplus on mielestäni kyllä edullinen ja tavara toimitetaan kotiovelle nopeasti.Kaikki tullut mitä olen tilannutkin.

Sama juttu.

Vierailija
91/93 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sitten tilailin kissalle ruokia, niitten omat muuttui koostumukseltaan, ensin olivat kissan herkkua mutta toisellakertaa ei syönyt. Yleiset tunnetut merkit sai halvemmalla kuin kaupoista joten siksi tilasin ja ne leluthan oli sikahalpoja vrt eläinkauppoihin, esin se valopallo rata jonka saa muokattua  ja pallopyramidi

Vierailija
92/93 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tilasin eilen ekaa kertaa, maksussa ongelmia, pankki ilmoitti ettei voi sallia maksua. Oli kuitenkin mennyt perille ja tilausvahvistus tuli saman tien. Tänään ilmoitus että kaikki tilaamani on lähetetty....milloin  saattaa olla perillä?

riippuu siitä tuleeko Suomen varastosta vai Saksasta

Vierailija
93/93 |
01.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen n. 2v tilannut kissan märkäruuat zooplussasta. Aiempina kertoina tulleet tuotteet tulleet osin rytyssä ja ilmaa päässyt paketteihin ja turvonneet, eihän niitä voi antaa kissoille kun haisee jo pelkkä ilmakin pierulta. Nyr viimeisin tilaus oli pohjanoreeraus. Tilasin n. 240e kissanruokaa. Avasin paketin ja karmea mädänhaju. Paketista löytyi syöty kissanruoka paketti ja sen jyrsitty kansi.. Lisäksi pahvilaatikossa vilisi valkoisia eläviä matoja.. Tässä odotellen vastausta tuotteen palautuspyyntöön.. Toivottavasti saa rahat takaisin

En usko. Itse tilannut heiltä jo 10 vuotta ja hyvää tavaraa on. Toki pakkaaminen saisi olla parempaa kun pahvi repeytyy helposti kuljetuksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi