Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zooplus, kokemuksia?

Vierailija
18.12.2013 |

Käytän aika paljon nettikauppoja tosin pääsosin tilaan kaiken (paitsi ruuan) ulkomailta,kun on niin paljon halvempaa, nyt hairahdin tuohon vaikka kallis onkin, mutta nopeus toimituksiin kiinnostaa?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on periaate, etten osta ulkomailta selkaisia juttuja, jotka normaalisti ostellaan Suomesta. Jos haluaa saada suomalaista palkkaa, pitää myös maksaa suomalaista hintaa tai yhtälö kusee.

Vierailija
42/93 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailin kissanhiekkojen hintoja. Extreme Classic on Musti ja Mirrissä 0,91 euroa kalliimpaa/säkki kuin Zooplussassa. Ja halvempaa, jos ostaa useamman säkin.

Ostan mieluummin kotimaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut tuolta Acana-kissanruokaa. Hinta kohdillaan, tuotteet tulevat noin viikossa. Olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
44/93 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tuotteista on zoolla edullisia. Mutta ei todellakaan kaikki. Itse teen aina hintavertailin 5:n suomalaisen ja zooplussan välillä. Zooplussa pakkaa joskus tuotteet huoosti, jos on folio rasioita, ne on pahasi lytyssä tai jopa rikki. Joskus myös, kun tilaa foliorasia ruokia sellaisen määrän, että ne pitäisi tulla turvallisesti laatikossa (valmistajan paketti isommasta määrästä), ne saattaa olla silti otettu pois laatikosta ja siksi kaikki tuusan nuuskana. Aina, joka kerta, kun olen tilannut jyrsiöiden jotain ale pakettia, sitä ei ole tullut ja se on silti merkitty toimitetuksi. Itse suosin suomalaisia yrityksiä, jos mahdollista. Mutta minulla kyllä hinta ratkaisee. Suomalaisilta yrityksiltä saa paremmat alennukset. Zooplussan -1% tai -3% on lähinnä naurettavia, koska kaikkien tuotteiden hinnat eivät todellakaan ole edullisia. Maksan aina luottokortilla, koska menee heti toimitukseen. Yleensä kestää muutaman tunnin. Mutta on käynyt niinkin, että mennyt toimitukseen vasta parin päivän kuluttua. 4-6 päivää on normi toimitusaika. Suomalaisilta saa usein seuraavana tai sitä seuraavana päivänä.

Vierailija
45/93 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvitys siitä, että metellipurkki on kolhiintunut. Kuullostaa aika typerältä. Ei se siitä miksikään muutu kolhun vuoksi.

Vierailija
46/93 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainoastaan hyviö kokemuksia. Ihan suosikkikauppa, meillä paljon eläimiä ja säästetään pitkä penni kun tilataan ruuat jne pääasiassa tuolta. Miksi hakisin eläinkaupasta vaikka kissan raksuja 20 eurolla, kun saman määrän saan Zooplussalta jopa puolet halvemmalla ja mitä parasta, oli paketti sitten vaikka kymmeniä kiloja niin suoraan kotiin tuodaan ja ilmaiseksi jos tilaa vähintään 49 eurolla. Vuosia ollaan oltu asiakkaita, tilataan keskimäärin kerran kuussa, ja aina on kaikki mennyt hyvin ja toimitusaika ollut viikon. Kerran ollut yksi ruokapussi revenneenä ja Zooplus hyvitti koko hinnan, eli sain ruuat ilmaiseksi. Täytyy kyllä suositella! Meidän talous varmaan kaatuisi ilman Zooplussaa :D

Vierailija
47/93 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut nyt 5 vuoden ajan noin puolentoista kuukauden välein Zooplussalta kissoille ruoat/hiekat/muut tarvikkeet. Näistä ensimmäiset pari vuotta asuin Suomen ulkopuolella ja käytin paikallista Zooplus-sivustoa. Ei ole ollut ongelmia kuin  Suomessa paikallisen toimittajan kanssa, kuten jollain muullakin edellä, kun eivät soita toimitusta etukäteen, vaan poikkeavat ovella ja jättävät lapun, ja toimitus pitää sopia sitten erikseen, mikä viivästyttää hommaa turhaan. Mutta itse Zooplussaan olen aina ollut tyytyväinen. Ihan satunnaisesti ostan jotain muualta, lähinnä Mustista & Mirristä, mutta hintataso on siellä vaan järjestään niin paljon kovempi, ettei mitenkään mahdollisuutta ostaa kaikkea heiltä monen kissan taloudessa.

Vierailija
48/93 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut monesti Zooplussalta ja tähän asti olen ollut tyytyväinen. On tullut juuri sitä mitä olen tilannu. Toimitus on yleensä kestänyt noin 5 arkipäivää, mutta jos välissä on viikonloppu, kestää vähän kauemmin.

Nyt kuitenkin tuli ensimmäinen huono kokemus. Tilasin 3 viikkoa sitten marsun häkin, jonka maksoin heti nettipankissa. Kului viikko, ja sain sähköpostiini koodin, jonka avulla tilauksen etenemistä voi seurata. Kului toinen viikko, eikä toimitus edennyt. Kului kommas viikko ja lähetin viestin, jossa kysyin tilauksesta. Häkki oli kuulemma palautunut sinne, mutta jostain syystä minulle ei asiasta ilmoitettu. Sanoivat palauttaneensa rahat ja pyysivät tilaamaan sen uudestaan. Nyt jään odottamaan, milloin rahat tulevat tililleni. Vielä ei nimittäin rahoja näy, vaikka viesti tuli 2 päivää sitten...

Vierailija
49/93 |
15.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvitys siitä, että metellipurkki on kolhiintunut. Kuullostaa aika typerältä. Ei se siitä miksikään muutu kolhun vuoksi.

Itseasiassa jos nyt puhutaan esim ruokapurkeista, niin kyllä se siitä muuttuu. Jos purkin sisäpintaan asti kolhiintuu, irtoaa sitä metallia ruokaankin.

Vierailija
50/93 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisempi joo, mutta rahat menevät Saksaan...Ei sitten kannata harmitella, kun suomalaiset liiketilat kolisevat tyhjyyttään, kun kaikki tilataan netistä, tämä koskee myös aptteekkeja ym..Parempi osata ennakoida kaikki tarvittava, sillä kohta ei ole pienemmissä kaupungeissa kauppoja jos jotain tarvitsee nopeasti.  Suomalaisiakin nettikauppoja on, joilla voisi tukea meidän työllistymistä. Ruoat ovat kyllä Zooplussalla edullisimmasta päästä.

Vierailija
51/93 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin. Aina on tullut kaikki mitä on tilattu ja tilaan normaalisti yli 50 eur  kerta, joten ei tarvitse maksaa toimitusmaksuja. Toimitushan nykyään on muistaakseni jotain kympin. Mun saamissani tuotteissa ei ole ollut ainakaan mitään laatuongelmaa. Samaa tavaraa mitä on hieman kalliimpina myynnissä eläinkaupoissa.

Vierailija
52/93 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonskuliini kirjoitti:

Edullisempi joo, mutta rahat menevät Saksaan...Ei sitten kannata harmitella, kun suomalaiset liiketilat kolisevat tyhjyyttään, kun kaikki tilataan netistä, tämä koskee myös aptteekkeja ym..Parempi osata ennakoida kaikki tarvittava, sillä kohta ei ole pienemmissä kaupungeissa kauppoja jos jotain tarvitsee nopeasti.  Suomalaisiakin nettikauppoja on, joilla voisi tukea meidän työllistymistä. Ruoat ovat kyllä Zooplussalla edullisimmasta päästä.

Markkinataloudessa asiakkaan tehtävä ei ole tukea lafkoja, jotka eivät pysty kilpailemaan. Jos suomalaisilta firmoilta kaikkoaa asiakkaat, niin olisikohan niiden sitten aika uudistaa palvelukonseptiaan sen sijaan että odotetaan asiakkaiden ostavan ylihintaista tavaraa.

Vierailija
53/93 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan kaikki koiran ruuat sieltä. Meillä on käytössä viljaton ruoka ja se on siellä halvemaa. Myös vaihtoehtoja on huomattavasti enemmän.

Maksan Paypalin kautta ja paketti tulee noin viikossa. Ei mitään valittamista minulla, vaan suosittelen muillekin.

Vierailija
54/93 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan kissan ja koiran ruoat zooplussalta ja toimitus tulee viikossa kotiovelle. Suosittelen! 

Vierailija
55/93 |
10.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ML kirjoitti:

Olen tilannut monesti Zooplussalta ja tähän asti olen ollut tyytyväinen. On tullut juuri sitä mitä olen tilannu. Toimitus on yleensä kestänyt noin 5 arkipäivää, mutta jos välissä on viikonloppu, kestää vähän kauemmin.

Nyt kuitenkin tuli ensimmäinen huono kokemus. Tilasin 3 viikkoa sitten marsun häkin, jonka maksoin heti nettipankissa. Kului viikko, ja sain sähköpostiini koodin, jonka avulla tilauksen etenemistä voi seurata. Kului toinen viikko, eikä toimitus edennyt. Kului kommas viikko ja lähetin viestin, jossa kysyin tilauksesta. Häkki oli kuulemma palautunut sinne, mutta jostain syystä minulle ei asiasta ilmoitettu. Sanoivat palauttaneensa rahat ja pyysivät tilaamaan sen uudestaan. Nyt jään odottamaan, milloin rahat tulevat tililleni. Vielä ei nimittäin rahoja näy, vaikka viesti tuli 2 päivää sitten...

Miten olisi Paypal? Huomattavasti kätevämpi kuin tilisiirto.

Vierailija
56/93 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin n. 4 vuotta sitten Zooplussalta kissoilleni kiipeilypuun, jolloin kaikki sujui ongelmitta. Siihen aikaan tilasin jonkun aikaa hiekat/ruuat myös sieltä. Sittemmin en käyttänyt muutamaan vuoteen heidän palvelujaan, kunnes nyt kuukausi sitten tilasin sieltä kissoille uuden kiipeilypuun ja voi että kunpa sen voisin perua!

Ensin oli mennyt 2 viikkoa tilauksesta, kun mitään ei ollut kuulunut ja laitoin Zooplussalle s-postia. Sieltä tuli vastaus, että "pahoittelemme, tilauksenne on tosiaan myöhässä" ja siihen perään, että puu on kuljetusfirmalla ja piti soittaa siis sinne. Olin jo siitä hieman hämillään, etteikö kuljetuksesta pitäisi soittaa, mutta ok... minäpä soitin, 3 kertaa, ja aina vaan ruuhkaa ja jonottaminen maksullista. S-postiakin laitoin, mutta ei mitään... Vihdoin kuljetuksesta soittivat ja lupasivat tuoda seuraavana päivänä, mutta ei kuulunut mitään. Siis todella ärsyttävää, kun on järjestänyt asiat niin, että joku olisi varmasti kotona, kun eivät voi tiettyä aikaa edes ilmoittaa! 

No siitä taas jonottamaan ja maksamaan... vihdoin sain palvelijan kiinni ja puukin tuli. Mutta ei vaan ollut oikea puu! 1 osa oli rikki, 1 osa virheellinen ja koko v**** puu väärä! :D Kyllä siinä silmissä sumeni sillä hetkellä, kun kissojen vanha puukin oli jo purettu. No ei siinä, kun Zooplussalle taas viestiä... sieltä tuli vastaus, jossa pyydettiin kuvia osista, ei saa olla isompi kuin 1M blabla... tällaista säätöä. Nyt pitää sopia noutoaika, täyttää joku saakelin palautuslappu ja odotella, että he saavat asian käsiteltyä ja sitten toivotaan, että rahat näkyvät tilillä. Eikä mitään korvausta tästä kaikesta! Sen verran olen pettynyt ja tuskastunut, etten halua käyttää heidän palvelujaan enää koskaan. 

Vierailija
57/93 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useamman vuoden tilaillut Zooplussalta, 1-3krt vuodessa ruuat ja hiekat kissalle. Kaksi vuotta sitten tilasin kiipeilypuun, johon olen edelleen tyytyväinen, ei repsota eikä natise mistään.

Joka kerta on toimitukset olleet oikein, nyt viimeisimmällä kerralla kuljetusfirmalta ei tullut mitään ennakkoilmoitusta tuontipäivästä (tuli Postin kyydissä?!). Aina ennen on aamuyöllä tullut tekstari, että toimitus tänään klo 8-16 välillä.

Reklamaatiokin toimi hyvin, sen yhden kerran kun peltitölkit olivat menneet kuljetuksessa ruttuun. Sain uudet vastaavat tuotteet paremmin pakattuina tilalle, eikä viallisia tarvinnut lähettää takaisin.

Vierailija
58/93 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään moitittavana ruuan laadusta eli tuoreudesta??

Olen sitä alkanut kyseenalaistamaan..

Vierailija
59/93 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

honngrn kirjoitti:

Onko kellään moitittavana ruuan laadusta eli tuoreudesta??

Olen sitä alkanut kyseenalaistamaan..

Onhan niissä parasta ennen päivät....

Vierailija
60/93 |
08.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonskuliini kirjoitti:

Ethän asioi Gigantissa, Ikeassa, Lidlissä, H&M:ssä tai missään muussakaan vastaavassa kaupassa, ettei rahat valu ulkomaille?

Minä asun pienellä paikkakunnalla, missä on vain pari ruokamarkettia, abc, divari ja kirpputori. Täältä ei saa mitään muuta kissan/koirantarviketta, kuin mitä on markettien ja maatalouskaupan valikoimassa. Todellakin tilaan sieltä mistä halvimmalla saan, eli Zooplussalta. Ei mua kiinnosta Musti ja Mirri, jonka lähin myymälä on 160km:n päässä ja hinnat tuplaten Zooplussaan verrattuna ja huonompi valikoimakin. Täällä ei mitään erikoista saa tarvittaessa nopeasti. Ainakin viikko menee, lähti sitten itse asioimaan tai tilasi netistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi