Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?

Vierailija
02.10.2020 |

Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?

.

Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?

Vaihtoehdot

Kommentit (1082)

Vierailija
141/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On parempi ,että nämä vähä-älyiset, jotka ei osaa lähestyä ihmisiä ahdistelematta pysyvät kaukana tavallisista ihmisistä. Jos ei erota suostumusta ei-suostumuksedta on parempi että panee fleshlightia tai tumputtaa käteensä.

Jep tähän lopputulemaan tulin itsekin. Olin näemmä katseellani vahingossa ahdistellut niin pahasti jotakuta työyhteisön jäsentä (en edes tiedä ketä), että pääsin esimiehen puhutteluun. Tulisi varmaan mielettömät traumat, jos tarkoituksella yrittäisin lähestyä, että parasta olla toimimatta niin.

Toivottavasti tämä on provo. Katseleminen on sallittua, aina. Ilman pelkoa siitä että sen takia menettää työnsä. Muutenhan maailma on muuttunut ihan sairaaksi.

Haha! Katsominen ei todellakaan ole aina sallittua.

Vierailija
142/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että suomalaiselle miehelle nuo metoot yms on niin kova kalahdus ja älähdys. Esimerkiksi Jenkeissä kuulutellaan metroasemilla ja julkisissa kulkineissakin puhelinnumeroa, johon soittaa jos tulee vähänkään seksuaalisesti häirityksi. Tästä huolimatta miehet uskaltavat tehdä aloitteita.

Jenkkilä vähän huono esimerkki kun siellä MeToon jälkeisessä maailmassa tutkimusten mukaan jopa 64% työjohtajista ja esimiehistä anonyymisti tunnusti etteivät uskalla olla enää kahdestaan minkään naistyöntekijän kanssa yhtään missään. Mikä tarkoittaa että naisten mahdollisuus saada palkankorotuksia ja ylennyksiä on käytännössä romahtanut.

Samaa on jo suomessa kansainvälisissä firmoissa. Kolmas mukaan, HR jos ei muita saa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni se on riittämättömyyden tunne, joka valtaa ja musertaa mielen aina kun törmään kiinnostavaan naiseen. Ei mitään väliä vaikka nainen viestittelisi sitä kiinnostustaan miten selvästi, mulla iskee joku pakorefleksi päälle. "En kelvannut silloin, en kelpaa nytkään". Monet ihmetelleet asiaa miten tällainen keski-ikäinen mies ei ole naista itselleen "hommannut" ja kaikenlaisia teorioita sitä onkin sivukorvalla saanut kuulla homosta aina naisiin tympääntymiseen. Kellään ei tällainen vaihtoehto tunnu pilkahtavan mieleen.

Miehellä syyn täytyy olla aina joku yksinkertainen, kuten että on homo tai ei muuten vaan tykkää naisista. Onhan se aivan tajunnanräjäyttävää varmaan, että mieskin voisi kärsiä samanlaisista itsetunnollisista ongelmista kuin naisetkin joka hankaloittaa vastakkaisen sukupuolen kanssa toimimista.

Vierailija
144/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ensimmäistäkään vastausta siihen, miksi naiset eivät itse lähesty miehiä ruokakaupassa? 

Vierailija
145/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ensimmäistäkään vastausta siihen, miksi naiset eivät itse lähesty miehiä ruokakaupassa? 

Onhan siihen vastattu: se on miesten homma

Vierailija
146/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostu tuntemattomista naisista, eikä muutenkaan kiinnosta lähestyä ketään.

Vierailija
147/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että olen miehenä naisten silmissä niin kiinnostava, että olisi toivottavaa lähestyä. Baarissakaan ei toivota lähestymisiä niin saati sitten missään muuallakaan.

M38

Vierailija
148/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiinnostu tuntemattomista naisista, eikä muutenkaan kiinnosta lähestyä ketään.

Tämä sama naisena, en kiinnostu tuntemattomista. Älkää kiltit lähestykö ruokakaupassa ainakaan minua, en lähde mihinkään vieraan kanssa. Suhteet ovat aina muodostuneet jotain kautta tutun miehen kanssa.

Vierailija
149/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että naiset kyllä lähestyvät itse miehiä joista ovat kiinnostuneita. Epäkiinnostavan miehen on turha tehdä lähestymisiä, siinä tukee vain nolatuksi.

Näinhän se yleensä on. Melkein kaikki mun naisjutut on ollut sellaisia että se mimmi on heti tehnyt käytöksellään ja elellään täysin selväksi että on kiinnostunut musta. Eli katsellut kohti, hymyillyt, keksinyt jonkun tekosyyn tulla samaan seuraan jne.

Minkälainen autisti menee jossain ruokakaupassa selittämään jotain puuta heinää tuntemattomalle naiselle?

Täytyy sanoa että suurimmasta osasta minua lähestyneistä tuntemattomista miehistä on tullut vähän tietynlainen vaikutelma... Mitenkään normaalin oloisia miehiä eivät useimmiten ole olleet. Vain yksi tuntematon lähestyjä on jäänyt positiivisesti mieleen mutta hän ei lähestynyt arjessa vaan eräässä tapahtumassa, jossa tuntemattomille jutusteleminen ei yleensäkään ole mitenkään poikkeuksellista. Osasi lähestyä silleen kivalla tavalla, ei ollenkaan ahdistavasti kuten useimmat tuntemattomat.

Vierailija
150/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähesty naisia, koska en vain osaa enkä kehtaa. Tälläkään hetkellä en tunne henk.koht yhtäkään vapaata naista, joka ikänsä puolesta sopisi minulle.

Netissä ei loppupeleissä ole muita naisia kuin yh-mammoja tai jotain xxl-kokoisia norsuja. Ei kiitos.

Pitäisikö sitten jossain Prisman lepähyllyllä alkaa ehdottelemaan treffejä? Käytännössä mahdotonta. Naiset pitävät sellaista miestä pervona ja juoksevat pakoon.

Yksin mennään luultavasti hautaan asti, mutta sama se. Poikamieselämä on todella helppoa ja vapaata.

Miksei ne yh-mammat kiinnosta? Lapset lentää pesästä aikanaan.

yh-mamma olisi voinut valita paremmin aikaisemmin.

alfa fucks, beta cucks

Eli koston takia? Ok.

Mitä kostamista se on tuntemattomille?

elämä on valintoja. Yhdelle ei kelpaa läski kalju mies joka äänestää persuja, toiselle ei kelpaa nainen joka tekee huonoja valintoja sen suhteen kenen kanssa tekee lapset.

Jos pariskunta eroaa, nainen on tehnyt huonon valinnan? Hmm... ainoa oikea valinta vapaana oleville naisille olisit tällä logiikalla siis sinä?

Miksi ihmeessä olisin oikea kaikille? Kerros vähän miten pääsit tuohon johtopäätökseen? Kiinnoistaisi tietää kuinka pääkoppasi toimii.

Sinun näkökulmastasi jokainen jonkun muun valinnut on joko varattu tai pilalla koska valitsi väärin. Mikä tässä oli niin vaikeaa?

(Naisen näkökulmaahan tässä ei tarkasteltu, koska silloin todennäköisin lopputulos olisi se, että et ole oikea vaihtoehto kenellekään.)

Vierailija
151/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin niin vaikeaa, pitäisi saada kaikenlaisia dokumentteja, että uskaltaa:

- meetoo, vahvistus että ei koe seksuaaliseksi ahdisteluksi, jos koskettaa tai katsoo hiukan pidempään

- todistus ettei ole koronaa

- todistus ettei ole HIViä

- vahvistus että maksaa puolet ravintola/kahvilalaskusta, jos niin pitkälle edetään (huom kysyjä ei automaattisesti maksa laskua)

- avo/avioehto tai vastaava jos yksikin yhteinen yöpyminen

On vain yksinkertaisempaa elää ilman

Vierailija
152/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni se on riittämättömyyden tunne, joka valtaa ja musertaa mielen aina kun törmään kiinnostavaan naiseen. Ei mitään väliä vaikka nainen viestittelisi sitä kiinnostustaan miten selvästi, mulla iskee joku pakorefleksi päälle. "En kelvannut silloin, en kelpaa nytkään". Monet ihmetelleet asiaa miten tällainen keski-ikäinen mies ei ole naista itselleen "hommannut" ja kaikenlaisia teorioita sitä onkin sivukorvalla saanut kuulla homosta aina naisiin tympääntymiseen. Kellään ei tällainen vaihtoehto tunnu pilkahtavan mieleen.

Kannatan että haet apua ongelmaasi, toivon pikaista paranemista!

Vierailija
153/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä turhia,  kyllä 40 vuoden kelpaamattomuus-aivopesun purkamiseen menee loppuelämä niin että siinä on jo haudassa ennenkuin alkaa tuloksia näkymään. Parempi ja helpompi vaan olla tekemättä aloitteita, niinhän ne naisetkin aina menee siitä missä aita matalin.

Vierailija
154/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä turhia,  kyllä 40 vuoden kelpaamattomuus-aivopesun purkamiseen menee loppuelämä niin että siinä on jo haudassa ennenkuin alkaa tuloksia näkymään. Parempi ja helpompi vaan olla tekemättä aloitteita, niinhän ne naisetkin aina menee siitä missä aita matalin.

Sulla voi olla add. Mulla on. Aiheuttaa juuri itsensä epäilemisen ja riittämättömyyden tunteen, koska aivot ei tuota tarpeeksi dopamiinia. Amfetamiinia kun ottaa lääkinnällisen annostuksen niin tulee normaali olo ja enää ei ole riittämätön tunne.

Vierailija
155/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäiseni naiset eivät puhu rumalle miehelle. Joku vanha ämmä tietenkin voi puhua, koska siinä ei ole mitään jännitettä mutta eipä vanhasta ämmästä ole hyötyä nuorelle miehelle. 

Nykyään jos avaat naiselle oven, niin saat niin halveksuvan katseen etten ole sellaista enää tehnyt. Mieluiten kiskaisen oven perässäni kiinni. 

Vierailija
156/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden vastausten perusteella miehet saa polttaa, kiitos.

Vierailija
157/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäiseni naiset eivät puhu rumalle miehelle. Joku vanha ämmä tietenkin voi puhua, koska siinä ei ole mitään jännitettä mutta eipä vanhasta ämmästä ole hyötyä nuorelle miehelle. 

Nykyään jos avaat naiselle oven, niin saat niin halveksuvan katseen etten ole sellaista enää tehnyt. Mieluiten kiskaisen oven perässäni kiinni. 

Vähän luovuutta käyttämällä keksit varmasti keinoja päästä juttelemaan naisille. Esim. yleiset ruokapaikat - bongaa yksin istuva nainen, mieluiten sellainen jonka lautanen näyttää vielä täydeltä, ja kysy saako samaan pöytään istua. 99% varmuudella nainen ei kehtaa vastata kieltävästi. Hän todennäköisesti olettaa että istut pöytään syömään hiljaa ilman tutustumisaikeita. Sitten kun olette samassa pöydässä, alatkin höpöttää ja kysellä naiselta kaikenlaista. Pahaa-aavistamaton nainen ei enää pääse tilanteesta helposti pois vaan on käytännössä pakko jutella. Toimii varmasti, mutta takeita ei ole kuinka toivottu kohtaaminen naisen puolelta on.

Tämä on käynyt minulle useamman kerran ja siksi olen alkanut vältellä yleisiä ruokapaikkoja, ellei minulla ole omasta takaa seuraa.

Vierailija
158/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ulkomailla miehiä pelota lähestyä naista?

Miten olemme kansana enää edes elossa jos miehiä pelottaa lähestyä naista? Ei ennen ollut Tindereitä vaan kuulkaas ihan piti livenä lähestyä.

Ei ihme että syntyvyys laskussa, miehiä pelottaa! Lopettakaa hanaveden juonti siinä on e-pillerijämiä.

ei siinä ole pelosta kyse.

Siinä on kyse siitä ettei nykyaikainen suomalainen nainen ole lähestymisen arvoinen.

Onko tässä kyse valtionrajoista, kulttuurista vai geeneistä?

Jos kyse on valtionrajoista, ongelma on helppo ratkaista: sen kun kipaisette naapuriin.

Jos on kyse kulttuurista, pitää mennä kauemmaksi, sillä länsimainen ja erityisesti pohjoismainen kulttuuri on laajempi kuin pelkkä Suomi ja suomalaiset. Tässä tosin tulee ongelmaksi, että usein nämä suomalaisten naisten halveksijat vihaavat syvästi myös muita kulttuureita, tai ainakin niiden miespuolisia edustajia... mutta ovatko nuoret naiset noissa kulttuureissa sitten jotenkin perustavanlaatuisesti erilaisia kuin alueen muu väestö?

Jos taas on kyse geeneistä, sopii alkaa pohtia, mikä suomalaisten miestenKIN geeneissä on vialla, jos niillä saa aikaan vain sutta ja sekundaa.

Tästäpä viikonlopuksi miettimistä naisettomille miehille, joille suomalainen nainen on kauhistus.

Näin vierestä...miesten lähestymättömyys oli naisen ongelma (Aloittaja) ei miehen. Ei nuorten miesten kannata mitään käytettyä voimaantunutta naista ottaa, vaan fiksu ja naisellinen nainen. Nuo fem akot ja tasa-arvon perään huutajat voi jättää omaan arvoonsa. Yhteiskunta tulee tällä tyylin romahtamaan koska yhtenäisyys (samankaltaisuus) tulee katoamaan, mutta hyvänä puolena suomi siivoontuu ja ketään ei pidetä turhaan pinnalla.

Geeneillä on väliä, vaikka muuta väität. Afrikan geenit = afrikan tavat ja kilpailukyky.

mies52v

Vierailija
159/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin ei lähesty? Jumalauta kun joskus pääsisi eroon *illu*vonkaajista. Suurin osa miehistä on ylimielisiä sikoja, jotka ajattelevat, että haarojen levittäminen on naisen velvollisuus. Ap ilmeisesti asuu jollain lavatangoseudulla, jossa seinäruusukulttuuria edelleen esiintyy. Tervetuloa ihmisten ilmoille Etelä-Suomeen, et varmasti jää yksin. 

Vierailija
160/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo-vaihtoehto puuttui.