Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?
Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?
.
Kommentit (1082)
Vierailija kirjoitti:
En lähesty naisia, koska en vain osaa enkä kehtaa. Tälläkään hetkellä en tunne henk.koht yhtäkään vapaata naista, joka ikänsä puolesta sopisi minulle.
Netissä ei loppupeleissä ole muita naisia kuin yh-mammoja tai jotain xxl-kokoisia norsuja. Ei kiitos.
Pitäisikö sitten jossain Prisman lepähyllyllä alkaa ehdottelemaan treffejä? Käytännössä mahdotonta. Naiset pitävät sellaista miestä pervona ja juoksevat pakoon.
Yksin mennään luultavasti hautaan asti, mutta sama se. Poikamieselämä on todella helppoa ja vapaata.
Miksei ne yh-mammat kiinnosta? Lapset lentää pesästä aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ulkomailla miehiä pelota lähestyä naista?
Miten olemme kansana enää edes elossa jos miehiä pelottaa lähestyä naista? Ei ennen ollut Tindereitä vaan kuulkaas ihan piti livenä lähestyä.
Ei ihme että syntyvyys laskussa, miehiä pelottaa! Lopettakaa hanaveden juonti siinä on e-pillerijämiä.
ei siinä ole pelosta kyse.
Siinä on kyse siitä ettei nykyaikainen suomalainen nainen ole lähestymisen arvoinen.
Okei varmaankin näin, mutta kysymys oli heille jotka ovat vastanneet että pakit nolottaa tai lähestyminen pelottaa. Ihme vässyköitä.
Ei, vaan ne jälkiseuraamukset pelottaa. Minulla on kokemusta tapauksesta, jossa vastapuoli kantaa kaunaa vielä vuosi sitten tapahtuneesta lähestymisestä. Kaduttaa joka kerta kun törmään häneen harrastuksen parissa. Miksi minä olinkaan niin hölmö?
puhumattakaan siitä kuinka raivostuneen naiset levittämät tarinat leviävät. Muutama kierros ja olet ra.iskannut hänet.
Vierailija kirjoitti:
Laki tarvitaan koska te miehet ette osaa käyttäytyä.
Miksi te miehet ette ala opettaa toisianne käyttäytymään vastuullisen aikuisen tavoin?
Ei minulla ole mitään velvollisuutta alkaa opettaa ma tu pat jojen maahanrahtaamia mus limimie hiä.
Itse, ja oman lähipiirini miehet ovat osanneet käyttäytyä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska #metoo. En halua ottaa riskiä että väärästäkin katseesta saa tuomion. Kiitos feministit!
Oikeasti? Milloin tällaista on tapahtunut?
No niinhän ne feministit ja RKP ministerit sanoi että katsekin on ahdistelua. Lisäksi on tulossa suostumuslaki.
Jos ei osaa muutoin tulkita tilannetta, niin onko se niin kovin vaikea kysyä etukäteen, saako tehdä jotakin? Suostumus ei ole aina sanallinen. Huom eloton olemus ei ole suostumus!
Mutta kun te naiset kannatatte suostumuslakia niin ette huomanneet samalla että vastuu aloitteistakin on nyt teillä. Sitä paitsi ei me miehet voida olla mitään ajatustenlukijoita. Kertoo paljon miten neuroottisia nykyajan naiset ovat kun seksiä harrastaminenkin pitää dokumentoida paperille.
Suurin osa miehistä kannattaa myös, vain persut vastustaa.
Sinunko mielestäsi tytöillä ja naisilla ei ole 100% oikeutta koskemattomuuteen?
Laki tarvitaan koska te miehet ette osaa käyttäytyä.
Miksi te miehet ette ala opettaa toisianne käyttäytymään vastuullisen aikuisen tavoin?
kannatan sitä ehdottomasti.
Naistenkin kannattaisi opetella sanomaan "ei" eikä vain tytyväisenä kiipeillä reittä pitkin ja 30 vuotta myöhemmin syyttää ties mistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
antakaas yksi hyvä syy lähestyä?
Rakkaus
haluat siis etät joku sekopää stalkkeri tulee kertomaan kuinka hän on seurannut sina jo pitkään ja hän rakastaa juuri sinua eikä voi elä jos kuljet jonku toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähesty naisia, koska en vain osaa enkä kehtaa. Tälläkään hetkellä en tunne henk.koht yhtäkään vapaata naista, joka ikänsä puolesta sopisi minulle.
Netissä ei loppupeleissä ole muita naisia kuin yh-mammoja tai jotain xxl-kokoisia norsuja. Ei kiitos.
Pitäisikö sitten jossain Prisman lepähyllyllä alkaa ehdottelemaan treffejä? Käytännössä mahdotonta. Naiset pitävät sellaista miestä pervona ja juoksevat pakoon.
Yksin mennään luultavasti hautaan asti, mutta sama se. Poikamieselämä on todella helppoa ja vapaata.Miksei ne yh-mammat kiinnosta? Lapset lentää pesästä aikanaan.
yh-mamma olisi voinut valita paremmin aikaisemmin.
alfa fucks, beta cucks
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
antakaas yksi hyvä syy lähestyä?
Rakkaus
haluat siis etät joku sekopää stalkkeri tulee kertomaan kuinka hän on seurannut sina jo pitkään ja hän rakastaa juuri sinua eikä voi elä jos kuljet jonku toisen kanssa.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin mennään luultavasti hautaan asti, mutta sama se. Poikamieselämä on todella helppoa ja vapaata.Miksei ne yh-mammat kiinnosta? Lapset lentää pesästä aikanaan.
alfa fucks, beta cucks
Eli koston takia? Ok.
En keksi millä tavalla lähestyä. Sosiaalikammoa, kenties ADHD:tä ja semanttis-pragmaattista kielivaikeutta.
fdhhfdhdhf kirjoitti:
En keksi millä tavalla lähestyä. Sosiaalikammoa, kenties ADHD:tä ja semanttis-pragmaattista kielivaikeutta.
Kerrankin asiallinen kommentti ja aktuaalinen syy. Kiitos, toivon paranemista sinulle!
pitää olla nykyään kirjallinen sopimus povarissa seksiin myöntymisestä jotta uskaltaa edes lähestyä.
Olen työtön tällä hetkellä ja sen verran köyhä että pitää turvautua ruokajonossa seisomiseen kerran pari kuussa. Ei minua kukaan huoli ennenkuin elämäntilanne paranee. Työtön mies on yhteiskunnan hylkiö ja luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa siinä on jos tulee torjutuksi tai nainen kieltäytyy koska on varattu? Mitä helkuttia te menetätte siinä? Oletteko jotain autisteja?
Se voi olla kova paikka kun itsetunto on heikko.
Saaahan niitä pakkeja paljon helpommin ja enemmän jossain tinderissä, jos on jo päästy tapaamisasteelle niin onhan se paljon aikaavievempää ja pelottavampaa kuin livenä moikata jotain ja pyytää ulos, saada pakit ja move on, meni ehkä 10 sekuntia elämästä.
- ei pakkien saaminen Tinderissä tunnu juuri miltään. Mulla on useita keskusteluja koko ajan käynnissä, jos joku tippuu pois niin uutta tulille. Numeropeliä...
- "livenä moikata jotain ja pyytää ulos". Lol, teetkö sä oikeesti tollasta? Ja jos teet, niin miten valkkaat sun kohteet/uhrit? Random vastaantulijoille moikkailet :D ??
Millaisella miehellä on useita keskusteluja koko ajan käynnissä Tinderissä?
En tiedä, kerro sä mulle :)
Etkö tunne yhtään sellaista miestä?
Mitä sinä pelleilet? Ensin sanoit, että sinulla on useita keskusteluja käynnissä samaan aikaan, mutta nyt et sitten haluakaan kertoa enempää. Mitä salailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olemme kansana enää edes elossa jos miehiä pelottaa lähestyä naista? Ei ennen ollut Tindereitä vaan kuulkaas ihan piti livenä lähestyä.
Ei ihme että syntyvyys laskussa, miehiä pelottaa! Lopettakaa hanaveden juonti siinä on e-pillerijämiä.
Siinä on kyse siitä ettei nykyaikainen suomalainen nainen ole lähestymisen arvoinen.
Onko tässä kyse valtionrajoista, kulttuurista vai geeneistä?
Jos kyse on valtionrajoista, ongelma on helppo ratkaista: sen kun kipaisette naapuriin.
Jos on kyse kulttuurista, pitää mennä kauemmaksi, sillä länsimainen ja erityisesti pohjoismainen kulttuuri on laajempi kuin pelkkä Suomi ja suomalaiset. Tässä tosin tulee ongelmaksi, että usein nämä suomalaisten naisten halveksijat vihaavat syvästi myös muita kulttuureita, tai ainakin niiden miespuolisia edustajia... mutta ovatko nuoret naiset noissa kulttuureissa sitten jotenkin perustavanlaatuisesti erilaisia kuin alueen muu väestö?
Jos taas on kyse geeneistä, sopii alkaa pohtia, mikä suomalaisten miestenKIN geeneissä on vialla, jos niillä saa aikaan vain sutta ja sekundaa.
Tästäpä viikonlopuksi miettimistä naisettomille miehille, joille suomalainen nainen on kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alfa fucks, beta cucks
Eli koston takia? Ok.
Mitä kostamista se on tuntemattomille?
elämä on valintoja. Yhdelle ei kelpaa läski kalju mies joka äänestää persuja, toiselle ei kelpaa nainen joka tekee huonoja valintoja sen suhteen kenen kanssa tekee lapset.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön tällä hetkellä ja sen verran köyhä että pitää turvautua ruokajonossa seisomiseen kerran pari kuussa. Ei minua kukaan huoli ennenkuin elämäntilanne paranee. Työtön mies on yhteiskunnan hylkiö ja luuseri.
Minäkin olen työtön, en silti ole koskaan joutunut turvautumaan ruokajonoon. Ei ne pienet tulot vaan ne isot menot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä kyse valtionrajoista, kulttuurista vai geeneistä?
Jos kyse on valtionrajoista, ongelma on helppo ratkaista: sen kun kipaisette naapuriin.
Jos on kyse kulttuurista, pitää mennä kauemmaksi, sillä länsimainen ja erityisesti pohjoismainen kulttuuri on laajempi kuin pelkkä Suomi ja suomalaiset. Tässä tosin tulee ongelmaksi, että usein nämä suomalaisten naisten halveksijat vihaavat syvästi myös muita kulttuureita, tai ainakin niiden miespuolisia edustajia... mutta ovatko nuoret naiset noissa kulttuureissa sitten jotenkin perustavanlaatuisesti erilaisia kuin alueen muu väestö?
Jos taas on kyse geeneistä, sopii alkaa pohtia, mikä suomalaisten miestenKIN geeneissä on vialla, jos niillä saa aikaan vain sutta ja sekundaa.
Tästäpä viikonlopuksi miettimistä naisettomille miehille, joille suomalainen nainen on kauhistus.
Ja voi sitä porua kun tuo tuli ulkomaalaistaustaiselta mieheltä joka ei ole naiseton.
Antaa naisten lähestyä ja miesten suorittaa valinta, molemmat voittavat, eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei varmaankin näin, mutta kysymys oli heille jotka ovat vastanneet että pakit nolottaa tai lähestyminen pelottaa. Ihme vässyköitä.
Ei, vaan ne jälkiseuraamukset pelottaa. Minulla on kokemusta tapauksesta, jossa vastapuoli kantaa kaunaa vielä vuosi sitten tapahtuneesta lähestymisestä. Kaduttaa joka kerta kun törmään häneen harrastuksen parissa. Miksi minä olinkaan niin hölmö?
puhumattakaan siitä kuinka raivostuneen naiset levittämät tarinat leviävät. Muutama kierros ja olet ra.iskannut hänet.
Nyt kyllä alkoi kiinnostaa, MILLÄ lailla sinä oikein lähestyt, jos reaktio on raivostuminen ja tuollaiset jälkipuheet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo ja intersektionaalinen feminismi. itkekää nyt kovasti cis-heteronaiset
No ei ne vellihousut uskaltaneet naisia lähestyä ennen metootakaan. Ei kelpaa syyksi.
Suoraselkäiset miehet uskalsi ja uskaltaa edelleen lähestyä naista jos nainen vastaa niihin hienovaraisempiin signaaleihin mitä mies lähettää. Näillä muilla kun on sosiaaliset taidot hukassa niin ne ei edes tiedä mitä ne signaalit puoleen ja toiseen on. Jonkun toisen miehen pitäis selittää niille vähän....
Jaha, täällä taas joku mainostaa näitä "katseita" ja oikeanlaisia kulmakarvan nostamisia sen sijaan että kaksi aikuista ihmistä kohtaisi ja toinen tervehtii ensin.
Rakkaus