Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?
Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?
.
Kommentit (1082)
Siksi koska minulla on jo vaimo, enkä halua toista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ulkomailla miehiä pelota lähestyä naista?
Miten olemme kansana enää edes elossa jos miehiä pelottaa lähestyä naista? Ei ennen ollut Tindereitä vaan kuulkaas ihan piti livenä lähestyä.
Ei ihme että syntyvyys laskussa, miehiä pelottaa! Lopettakaa hanaveden juonti siinä on e-pillerijämiä.
ei siinä ole pelosta kyse.
Siinä on kyse siitä ettei nykyaikainen suomalainen nainen ole lähestymisen arvoinen.
Okei varmaankin näin, mutta kysymys oli heille jotka ovat vastanneet että pakit nolottaa tai lähestyminen pelottaa. Ihme vässyköitä.
Ei, vaan ne jälkiseuraamukset pelottaa. Minulla on kokemusta tapauksesta, jossa vastapuoli kantaa kaunaa vielä vuosi sitten tapahtuneesta lähestymisestä. Kaduttaa joka kerta kun törmään häneen harrastuksen parissa. Miksi minä olinkaan niin hölmö?
puhumattakaan siitä kuinka raivostuneen naiset levittämät tarinat leviävät. Muutama kierros ja olet ra.iskannut hänet.
Nyt kyllä alkoi kiinnostaa, MILLÄ lailla sinä oikein lähestyt, jos reaktio on raivostuminen ja tuollaiset jälkipuheet?
en lähesty joten ei tarvitse miettiä.
Miettiväthän naisetkin millainen ra.iskaaja voi tulla lenkillä vastaan. Kysytkö heiltä kuinka he oikein pukeutuvat lenkille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo ja intersektionaalinen feminismi. itkekää nyt kovasti cis-heteronaiset
No ei ne vellihousut uskaltaneet naisia lähestyä ennen metootakaan. Ei kelpaa syyksi.
Suoraselkäiset miehet uskalsi ja uskaltaa edelleen lähestyä naista jos nainen vastaa niihin hienovaraisempiin signaaleihin mitä mies lähettää. Näillä muilla kun on sosiaaliset taidot hukassa niin ne ei edes tiedä mitä ne signaalit puoleen ja toiseen on. Jonkun toisen miehen pitäis selittää niille vähän....
Jaha, täällä taas joku mainostaa näitä "katseita" ja oikeanlaisia kulmakarvan nostamisia sen sijaan että kaksi aikuista ihmistä kohtaisi ja toinen tervehtii ensin.
Jepppp
annoin sanattomasti luvan lähestyä mutta typerys ei tehnyt niin, miksi miehet ovat niin hölmöjä vässyköitä? Ei tiedä mitä menetti!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laki tarvitaan koska te miehet ette osaa käyttäytyä.
Miksi te miehet ette ala opettaa toisianne käyttäytymään vastuullisen aikuisen tavoin?Ei minulla ole mitään velvollisuutta alkaa opettaa ma tu pat jojen maahanrahtaamia mus limimie hiä.
Itse, ja oman lähipiirini miehet ovat osanneet käyttäytyä aina.
Ai. Minä olin luullut, että palstalla metoosta seksiin suostumisen edellyttämisestä vauhkoilevat miehet ovat olleet ihan näitä alkuperäissuomalaisia? Hyvin ovat tulijat oppineet kielen ja tämän paikallisen märinäkulttuurin, jos ovatkin muualta tulleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa siinä on jos tulee torjutuksi tai nainen kieltäytyy koska on varattu? Mitä helkuttia te menetätte siinä? Oletteko jotain autisteja?
Se voi olla kova paikka kun itsetunto on heikko.
Saaahan niitä pakkeja paljon helpommin ja enemmän jossain tinderissä, jos on jo päästy tapaamisasteelle niin onhan se paljon aikaavievempää ja pelottavampaa kuin livenä moikata jotain ja pyytää ulos, saada pakit ja move on, meni ehkä 10 sekuntia elämästä.
- ei pakkien saaminen Tinderissä tunnu juuri miltään. Mulla on useita keskusteluja koko ajan käynnissä, jos joku tippuu pois niin uutta tulille. Numeropeliä...
- "livenä moikata jotain ja pyytää ulos". Lol, teetkö sä oikeesti tollasta? Ja jos teet, niin miten valkkaat sun kohteet/uhrit? Random vastaantulijoille moikkailet :D ??
Millaisella miehellä on useita keskusteluja koko ajan käynnissä Tinderissä?
En tiedä, kerro sä mulle :)
Etkö tunne yhtään sellaista miestä?Mitä sinä pelleilet? Ensin sanoit, että sinulla on useita keskusteluja käynnissä samaan aikaan, mutta nyt et sitten haluakaan kertoa enempää. Mitä salailet?
Hahahaa, mitä ihmettä, miten voi tällainen asia mennä noin ihon alle? Kyllä, minulla on useita keskusteluja käynnissä Tinderissä samaan aikaan. Aika monella kaverillani on myös, sekä mies- että naispuolisilla. Tuo on nykypäivänä ihan normaalia, monet toimivat näin, sukupuoleen katsomatta.
Anna kun arvaan: sä olet joku ikäloppu vaippaan pas koja joka deittaili viimeksi 90-luvulla?
Mies joka pitää yllä vain yhtä ainutta keskustelua Tinderissä viikkotolkulla kokee kyllä raskaan pettymyksen sitten kun se ghostaus tulee. Numeropeliä tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laki tarvitaan koska te miehet ette osaa käyttäytyä.
Miksi te miehet ette ala opettaa toisianne käyttäytymään vastuullisen aikuisen tavoin?Ei minulla ole mitään velvollisuutta alkaa opettaa ma tu pat jojen maahanrahtaamia mus limimie hiä.
Itse, ja oman lähipiirini miehet ovat osanneet käyttäytyä aina.Ai. Minä olin luullut, että palstalla metoosta seksiin suostumisen edellyttämisestä vauhkoilevat miehet ovat olleet ihan näitä alkuperäissuomalaisia? Hyvin ovat tulijat oppineet kielen ja tämän paikallisen märinäkulttuurin, jos ovatkin muualta tulleita.
Kyse ei ole suostumuksen ongelmallisuudesta.
Kyse on siitä kuinka miehenä voit todistaa asian. Ei ole naisten ongelma koska kuka uskoisi jos mies väittäisi ettei hän oikeasti halunnut, vaan hän oli vain niin kännissä ettei harkintakyky pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi ap ei itse naisena lähesty miehiä ruokakaupassa? tekopyhää much?
Olen vanhanaikainen tässä mielessä, mielestäni mies on se joka "jahtaa".
Minäkin olen tässä mielessä. Sopiiko että isken sinut ja sinä teet sitten kaikki kotityöt ja olet keittiössä. "vanhanaikaisuutta" nääs. En kannata rusinat pullasta tasa-arvoa.
Ei mene ihan yksi yhteen.
Vielä tänäkin päivänä, 2020-luvun Suomessa, vakituisen suhteen ulkopuolella seksuaalisesti aktiivinen nainen = hu*ra. Samoin sellainen nainen, joka avoimesti osoittaa kiinnostusta jotakuta miestä kohtaan. Vastaavasti mies, joka osoittaa kiinnostusta jotakuta naista kohtaan, on vain terve ja kunnollinen ihminen, ja kun mennään seksin puolelle, niin sehän on vain reima uros, joka makaa satunnaisten vastaantulijoiden kanssa.
Mielestäni tällaisista asenteista pitäisi päästä eroon, mutta en usko, että koskaan päästään. Siksi miehen kuuluu lähestyä naista, koska se ei vahingoita hänen mainettaan.
Yksin pärjää ihan hyvinkin, kun mietin tarkoin. En tarvi ketään.
Itselläni se on riittämättömyyden tunne, joka valtaa ja musertaa mielen aina kun törmään kiinnostavaan naiseen. Ei mitään väliä vaikka nainen viestittelisi sitä kiinnostustaan miten selvästi, mulla iskee joku pakorefleksi päälle. "En kelvannut silloin, en kelpaa nytkään". Monet ihmetelleet asiaa miten tällainen keski-ikäinen mies ei ole naista itselleen "hommannut" ja kaikenlaisia teorioita sitä onkin sivukorvalla saanut kuulla homosta aina naisiin tympääntymiseen. Kellään ei tällainen vaihtoehto tunnu pilkahtavan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olemme kansana enää edes elossa jos miehiä pelottaa lähestyä naista? Ei ennen ollut Tindereitä vaan kuulkaas ihan piti livenä lähestyä.
Ei ihme että syntyvyys laskussa, miehiä pelottaa! Lopettakaa hanaveden juonti siinä on e-pillerijämiä.
Siinä on kyse siitä ettei nykyaikainen suomalainen nainen ole lähestymisen arvoinen.
Okei varmaankin näin, mutta kysymys oli heille jotka ovat vastanneet että pakit nolottaa tai lähestyminen pelottaa. Ihme vässyköitä.
Ei, vaan ne jälkiseuraamukset pelottaa. Minulla on kokemusta tapauksesta, jossa vastapuoli kantaa kaunaa vielä vuosi sitten tapahtuneesta lähestymisestä. Kaduttaa joka kerta kun törmään häneen harrastuksen parissa. Miksi minä olinkaan niin hölmö?
puhumattakaan siitä kuinka raivostuneen naiset levittämät tarinat leviävät. Muutama kierros ja olet ra.iskannut hänet.
Nyt kyllä alkoi kiinnostaa, MILLÄ lailla sinä oikein lähestyt, jos reaktio on raivostuminen ja tuollaiset jälkipuheet?
Miettiväthän naisetkin millainen ra.iskaaja voi tulla lenkillä vastaan. Kysytkö heiltä kuinka he oikein pukeutuvat lenkille?
Eli kyseessä olikin vain oman pelokkaan mielesi luoma kauhukuva, ei mikään todellinen kokemus. Selvä.
Onko sinulla muuten käsitystä siitä, miten yleisiä naisten kimppuun käymiset ovat suhteessa siihen, että asiallisesti naista lähestyneelle miehelle raivostutaan tai että häntä syytetään väkisinmakuusta? Kumman pelko on realistisempi? Ja kummassa tapauksessa todennäköisemmin uhria syyllistetään aiheetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On parempi ,että nämä vähä-älyiset, jotka ei osaa lähestyä ihmisiä ahdistelematta pysyvät kaukana tavallisista ihmisistä. Jos ei erota suostumusta ei-suostumuksedta on parempi että panee fleshlightia tai tumputtaa käteensä.
Jep tähän lopputulemaan tulin itsekin. Olin näemmä katseellani vahingossa ahdistellut niin pahasti jotakuta työyhteisön jäsentä (en edes tiedä ketä), että pääsin esimiehen puhutteluun. Tulisi varmaan mielettömät traumat, jos tarkoituksella yrittäisin lähestyä, että parasta olla toimimatta niin.
Toivottavasti tämä on provo. Katseleminen on sallittua, aina. Ilman pelkoa siitä että sen takia menettää työnsä. Muutenhan maailma on muuttunut ihan sairaaksi.
Olen jo vanha paska, joka ei enää viehätä naisia ulkonäöltään - ja luonteeltaan vielä vähemmän. Onneksi tuli sentään nuorena pantua ihan tarpeeksi.
En lähesty, koska olen kalju. Lisäksi täytän 34-vuotta, joten 34-vuotiaita naisia on vaikeaa bongata mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähesty naisia, koska en vain osaa enkä kehtaa. Tälläkään hetkellä en tunne henk.koht yhtäkään vapaata naista, joka ikänsä puolesta sopisi minulle.
Netissä ei loppupeleissä ole muita naisia kuin yh-mammoja tai jotain xxl-kokoisia norsuja. Ei kiitos.
Pitäisikö sitten jossain Prisman lepähyllyllä alkaa ehdottelemaan treffejä? Käytännössä mahdotonta. Naiset pitävät sellaista miestä pervona ja juoksevat pakoon.
Yksin mennään luultavasti hautaan asti, mutta sama se. Poikamieselämä on todella helppoa ja vapaata.Miksei ne yh-mammat kiinnosta? Lapset lentää pesästä aikanaan.
yh-mamma olisi voinut valita paremmin aikaisemmin.
alfa fucks, beta cucks
Eli koston takia? Ok.
Mitä kostamista se on tuntemattomille?
elämä on valintoja. Yhdelle ei kelpaa läski kalju mies joka äänestää persuja, toiselle ei kelpaa nainen joka tekee huonoja valintoja sen suhteen kenen kanssa tekee lapset.
Jos pariskunta eroaa, nainen on tehnyt huonon valinnan? Hmm... ainoa oikea valinta vapaana oleville naisille olisit tällä logiikalla siis sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kyseessä olikin vain oman pelokkaan mielesi luoma kauhukuva, ei mikään todellinen kokemus. Selvä.
Onko sinulla muuten käsitystä siitä, miten yleisiä naisten kimppuun käymiset ovat suhteessa siihen, että asiallisesti naista lähestyneelle miehelle raivostutaan tai että häntä syytetään väkisinmakuusta? Kumman pelko on realistisempi? Ja kummassa tapauksessa todennäköisemmin uhria syyllistetään aiheetta?
Puskaraiskauksia on vuosittain muutama. Tsemnppiä lenkkeilyysi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo ja intersektionaalinen feminismi. itkekää nyt kovasti cis-heteronaiset
No ei ne vellihousut uskaltaneet naisia lähestyä ennen metootakaan. Ei kelpaa syyksi.
Suoraselkäiset miehet uskalsi ja uskaltaa edelleen lähestyä naista jos nainen vastaa niihin hienovaraisempiin signaaleihin mitä mies lähettää. Näillä muilla kun on sosiaaliset taidot hukassa niin ne ei edes tiedä mitä ne signaalit puoleen ja toiseen on. Jonkun toisen miehen pitäis selittää niille vähän....
Jaha, täällä taas joku mainostaa näitä "katseita" ja oikeanlaisia kulmakarvan nostamisia sen sijaan että kaksi aikuista ihmistä kohtaisi ja toinen tervehtii ensin.
Jepppp
annoin sanattomasti luvan lähestyä mutta typerys ei tehnyt niin, miksi miehet ovat niin hölmöjä vässyköitä? Ei tiedä mitä menetti!!!
Anteeksi kun en kuule sanatonta viestintääsi. Olisit edes tullut sanomaan moi tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähesty naisia, koska en vain osaa enkä kehtaa. Tälläkään hetkellä en tunne henk.koht yhtäkään vapaata naista, joka ikänsä puolesta sopisi minulle.
Netissä ei loppupeleissä ole muita naisia kuin yh-mammoja tai jotain xxl-kokoisia norsuja. Ei kiitos.
Pitäisikö sitten jossain Prisman lepähyllyllä alkaa ehdottelemaan treffejä? Käytännössä mahdotonta. Naiset pitävät sellaista miestä pervona ja juoksevat pakoon.
Yksin mennään luultavasti hautaan asti, mutta sama se. Poikamieselämä on todella helppoa ja vapaata.Miksei ne yh-mammat kiinnosta? Lapset lentää pesästä aikanaan.
yh-mamma olisi voinut valita paremmin aikaisemmin.
alfa fucks, beta cucks
Eli koston takia? Ok.
Mitä kostamista se on tuntemattomille?
elämä on valintoja. Yhdelle ei kelpaa läski kalju mies joka äänestää persuja, toiselle ei kelpaa nainen joka tekee huonoja valintoja sen suhteen kenen kanssa tekee lapset.
Jos pariskunta eroaa, nainen on tehnyt huonon valinnan? Hmm... ainoa oikea valinta vapaana oleville naisille olisit tällä logiikalla siis sinä?
Miksi ihmeessä olisin oikea kaikille? Kerros vähän miten pääsit tuohon johtopäätökseen? Kiinnoistaisi tietää kuinka pääkoppasi toimii.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että suomalaiselle miehelle nuo metoot yms on niin kova kalahdus ja älähdys. Esimerkiksi Jenkeissä kuulutellaan metroasemilla ja julkisissa kulkineissakin puhelinnumeroa, johon soittaa jos tulee vähänkään seksuaalisesti häirityksi. Tästä huolimatta miehet uskaltavat tehdä aloitteita.
Jenkkilä vähän huono esimerkki kun siellä MeToon jälkeisessä maailmassa tutkimusten mukaan jopa 64% työjohtajista ja esimiehistä anonyymisti tunnusti etteivät uskalla olla enää kahdestaan minkään naistyöntekijän kanssa yhtään missään. Mikä tarkoittaa että naisten mahdollisuus saada palkankorotuksia ja ylennyksiä on käytännössä romahtanut.
No sepä juuri. Kävi huono tuuri ja suvussa oli kuolemantapaus, sekä kodinkoneita hajosi peräti kaksi yhtäaikaa. Talous kestää yhden suuremman takaiskun kerrallaan ja sitä voi osamaksuilla ostaa uutta ja kituuttaa seuraavat puoli vuotta nuudeleilla. Mutta kun kaikki paska valuu yhtäaikaa niskaan niin ei ole muita vaihtoehtoja kuin ruokajono.