Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?

Vierailija
02.10.2020 |

Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?

.

Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?

Vaihtoehdot

Kommentit (1082)

Vierailija
181/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei anna minkäänlaista signaalia, on turha mennä pilaamaan päiväänsä.

Vierailija
182/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on taviksena ihan turha odotella saavansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi parisuhde riitti. Ei enää koskaan naista kiukuttelemaan. Tulee paljon halvemmaksi maksaa 250e kerran kuussa ammattilaiselle ja saa juuri sitä mitä haluaa.

Itse olen sijoittanut 2000e laadukkaaseen seksinukkeen. Seuraava sijoitus on seksirobotti, kun nukella ei toi suihinotto vielä suju.

Tässä sen näkee mitä ne miehet naisesta haluaa.

Vierailija
184/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi parisuhde riitti. Ei enää koskaan naista kiukuttelemaan. Tulee paljon halvemmaksi maksaa 250e kerran kuussa ammattilaiselle ja saa juuri sitä mitä haluaa.

Itse olen sijoittanut 2000e laadukkaaseen seksinukkeen. Seuraava sijoitus on seksirobotti, kun nukella ei toi suihinotto vielä suju.

Päteekö tämä vain miehiin päin, vai onko niin, että jos naisella on dildo niin siinä näkee mitä nainen miehestä haluaa?

Vierailija
185/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne vellihousut uskaltaneet naisia lähestyä ennen metootakaan. Ei kelpaa syyksi.

Suoraselkäiset miehet uskalsi ja uskaltaa edelleen lähestyä naista jos nainen vastaa niihin hienovaraisempiin signaaleihin mitä mies lähettää. Näillä muilla kun on sosiaaliset taidot hukassa niin ne ei edes tiedä mitä ne signaalit puoleen ja toiseen on. Jonkun toisen miehen pitäis selittää niille vähän....

Mitkä hiton signaalit?

Pitkät (ei liian) katseet ja kulmakarvojen oikea asento. Mahdollisesti myös astetta parempi ryhti jotta rintakehä korostuu.

Vierailija
186/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähesty naisia, koska en vain osaa enkä kehtaa. Tälläkään hetkellä en tunne henk.koht yhtäkään vapaata naista, joka ikänsä puolesta sopisi minulle.

Netissä ei loppupeleissä ole muita naisia kuin yh-mammoja tai jotain xxl-kokoisia norsuja. Ei kiitos.

Pitäisikö sitten jossain Prisman lepähyllyllä alkaa ehdottelemaan treffejä? Käytännössä mahdotonta. Naiset pitävät sellaista miestä pervona ja juoksevat pakoon.

Yksin mennään luultavasti hautaan asti, mutta sama se. Poikamieselämä on todella helppoa ja vapaata.

Miksei ne yh-mammat kiinnosta? Lapset lentää pesästä aikanaan.

yh-mamma olisi voinut valita paremmin aikaisemmin.

alfa fucks, beta cucks

Eli koston takia? Ok.

Mitä kostamista se on tuntemattomille?

elämä on valintoja. Yhdelle ei kelpaa läski kalju mies joka äänestää persuja, toiselle ei kelpaa nainen joka tekee huonoja valintoja sen suhteen kenen kanssa tekee lapset.

Jos pariskunta eroaa, nainen on tehnyt huonon valinnan? Hmm... ainoa oikea valinta vapaana oleville naisille olisit tällä logiikalla siis sinä?

Miksi ihmeessä olisin oikea kaikille? Kerros vähän miten pääsit tuohon johtopäätökseen? Kiinnoistaisi tietää kuinka pääkoppasi toimii.

Sinun näkökulmastasi jokainen jonkun muun valinnut on joko varattu tai pilalla koska valitsi väärin. Mikä tässä oli niin vaikeaa?

(Naisen näkökulmaahan tässä ei tarkasteltu, koska silloin todennäköisin lopputulos olisi se, että et ole oikea vaihtoehto kenellekään.)

Mikä on niin vaikea? No vaikka tuo paskapuhe minun näkökulmastani.

Varattu? No jos on muiden kanssa niin totta, se on varattu. Toivottavasti ymmärtää sen myös itse?

Pilalla? Tuo on oma tulkintasi. Typerä kun valitsi lapsiensa isäksi henkilön joka ei ollut hänelle sopiva.

Kumpikaan ei tarkoita että minusta olisin naiselle se oikea.

Loppuvittuilusi taas on säälittävä, hankkisit elämisen arvoisen elämän jotta ei tarvitse v**tuilla tuntemattomille netissä.

Vierailija
187/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ikäiseni naisen jolla ei ole entuudestaan lapsia. Näitä 35-39v naisia ei ole hirveästi vapaana.

Vierailija
188/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni se on riittämättömyyden tunne, joka valtaa ja musertaa mielen aina kun törmään kiinnostavaan naiseen. Ei mitään väliä vaikka nainen viestittelisi sitä kiinnostustaan miten selvästi, mulla iskee joku pakorefleksi päälle. "En kelvannut silloin, en kelpaa nytkään". Monet ihmetelleet asiaa miten tällainen keski-ikäinen mies ei ole naista itselleen "hommannut" ja kaikenlaisia teorioita sitä onkin sivukorvalla saanut kuulla homosta aina naisiin tympääntymiseen. Kellään ei tällainen vaihtoehto tunnu pilkahtavan mieleen.

Kannatan että haet apua ongelmaasi, toivon pikaista paranemista!

Mitä turhia,  kyllä 40 vuoden kelpaamattomuus-aivopesun purkamiseen menee loppuelämä niin että siinä on jo haudassa ennenkuin alkaa tuloksia näkymään. Parempi ja helpompi vaan olla tekemättä aloitteita, niinhän ne naisetkin aina menee siitä missä aita matalin.

Älä välitä, et menetä mitään. Oikeasti :)

Vierailija
189/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai miten niin ei lähesty? Jumalauta kun joskus pääsisi eroon *illu*vonkaajista. Suurin osa miehistä on ylimielisiä sikoja, jotka ajattelevat, että haarojen levittäminen on naisen velvollisuus. Ap ilmeisesti asuu jollain lavatangoseudulla, jossa seinäruusukulttuuria edelleen esiintyy. Tervetuloa ihmisten ilmoille Etelä-Suomeen, et varmasti jää yksin. 

Lähes kaikki Etelä-Suomen miehet, varatut ja vapaat ovat siis vonganneet sinulta?

Sehän tarkoittaisi kymmeniä vonkauksia ensimmäisestä elinpäivästäsi alkaen jos olet vaikka 45-vuotias.

Ymmärrän miksi olet noin katkera, on se varmasti raskasta.

Vierailija
190/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni se on riittämättömyyden tunne, joka valtaa ja musertaa mielen aina kun törmään kiinnostavaan naiseen. Ei mitään väliä vaikka nainen viestittelisi sitä kiinnostustaan miten selvästi, mulla iskee joku pakorefleksi päälle. "En kelvannut silloin, en kelpaa nytkään". Monet ihmetelleet asiaa miten tällainen keski-ikäinen mies ei ole naista itselleen "hommannut" ja kaikenlaisia teorioita sitä onkin sivukorvalla saanut kuulla homosta aina naisiin tympääntymiseen. Kellään ei tällainen vaihtoehto tunnu pilkahtavan mieleen.

Mitä turhia,  kyllä 40 vuoden kelpaamattomuus-aivopesun purkamiseen menee loppuelämä niin että siinä on jo haudassa ennenkuin alkaa tuloksia näkymään. Parempi ja helpompi vaan olla tekemättä aloitteita, niinhän ne naisetkin aina menee siitä missä aita matalin.

Tämä lienee sellaisen naisen kommentti joka ei tiedä mitä naisten lähestyminen tarkoittaa.

Vierailija
191/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä seksin haluamisessa on niin kauheaa? Ilman sitä aika harva mies kiinostuisi naisista.

Vierailija
192/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lienee sellaisen naisen kommentti joka ei tiedä mitä naisten lähestyminen tarkoittaa.

Itseasiassa miehen joka on naimisissa.

Fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me

Vierailija
193/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä seksin haluamisessa on niin kauheaa? Ilman sitä aika harva mies kiinostuisi naisista.

Naista tulisi haluta kokonaisvaltaisesti, kirsikkana kakun päällä on sitten se seksi.

Vierailija
194/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä taviksetkin saa toisilta taviksilta tai rumiksilta, ja useimiten tällaisessakin tapauksessa asetelma on hieman hypergaminen naisen taholta. Tavismies saa useimiten siis hieman tyytyä, mutta toisaalta miehellä on myös vaikutusmahdollisuudet uudistautua ja nostaa tasoaan, vaikkei tämä suinkaan aina helppoa olekaan.

Vierailija
195/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Jos mies haluaa kaverin, se on mielummin toinen mies. Vähemmän draamaa.

Vierailija
196/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä taviksetkin saa toisilta taviksilta tai rumiksilta, ja useimiten tällaisessakin tapauksessa asetelma on hieman hypergaminen naisen taholta. Tavismies saa useimiten siis hieman tyytyä, mutta toisaalta miehellä on myös vaikutusmahdollisuudet uudistautua ja nostaa tasoaan, vaikkei tämä suinkaan aina helppoa olekaan.

Kun tavismies saa katseita tavisnaiselta, nainen on hypergaminen. Kun tavismies katselee nuorta kaunotarta eikä saa vastakaikua, nainen on nirso. Hyvin te jätkät vedätte tuota teidän tasopaskaa. 👍

Vierailija
197/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Jos mies haluaa kaverin, se on mielummin toinen mies. Vähemmän draamaa.

Miehillähän tunnetusti on naisia enemmän niitä ystäviä ja paremmat sosiaaliset tukiverkostot. 😂

Oikeesti vaimo on monen miehen paras (ja ainoa) kaveri. So sad.

Vierailija
198/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisena suomalaisena miehenä olen tottunut siihen että naiset ovat lähtökohtaisesti negatiivisia kaikenlaista lähestymistä kohtaan ja joskus tuntuu että esittävät negatiivista silloinkin kun ehkä olisivat kiinnostuneita, koska se jotenkin kuuluu asiaan heille että pitää esittää vaikeaa tai olla muka niin itseriittoinen ettei tarvitse oikeasti miehiä, vaikkä ehkä haluaisikin miestä elämäänsä.

Sitten joskus kun joku nainen näyttääkin kiinnostusta, ja tätä tapahtuu joskus harvoin, niin tilanne on niin hämmentävä, että sitä alkaa epäillä, että tässä on nyt koira haudattuna tai muuten vaan tulee käyttämättä se tilaisuus koska tajuaa liian myöhään. Naisilla kun on myös monesti tapana näyttää sitä kiinnostusta varsin epäsuorin tavoin.

Ja sitten vielä jos tämän palstan naisilta kysytään asiasta, niin lähtökohtaisesti ketään naisia ei pitäisi lähestyä, koska hyi oot ällö mies ja ei susta kukaan tykkää ja pieni pippelikin sulla on.

Vierailija
199/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallisena suomalaisena miehenä olen tottunut siihen että naiset ovat lähtökohtaisesti negatiivisia kaikenlaista lähestymistä kohtaan ja joskus tuntuu että esittävät negatiivista silloinkin kun ehkä olisivat kiinnostuneita, koska se jotenkin kuuluu asiaan heille että pitää esittää vaikeaa tai olla muka niin itseriittoinen ettei tarvitse oikeasti miehiä, vaikkä ehkä haluaisikin miestä elämäänsä.

Sitten joskus kun joku nainen näyttääkin kiinnostusta, ja tätä tapahtuu joskus harvoin, niin tilanne on niin hämmentävä, että sitä alkaa epäillä, että tässä on nyt koira haudattuna tai muuten vaan tulee käyttämättä se tilaisuus koska tajuaa liian myöhään. Naisilla kun on myös monesti tapana näyttää sitä kiinnostusta varsin epäsuorin tavoin.

Ja sitten vielä jos tämän palstan naisilta kysytään asiasta, niin lähtökohtaisesti ketään naisia ei pitäisi lähestyä, koska hyi oot ällö mies ja ei susta kukaan tykkää ja pieni pippelikin sulla on.

Tämän palstan "naiset" onkin lähinnä ripuliliejua. 

Vierailija
200/1082 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukas postaus. Hyvä ote siitä että miten naiset viestii ja mitä tavismiehen päässä liikkuu.