Suomalainen hetero mies: miksi et lähesty naista?
Miksi et tule vaikka kaupassa/kirjastossa/puistossa/you name it kysymään treffeille mielenkiintoista naista?
.
Kommentit (1082)
Vierailija kirjoitti:
Näiden vastausten perusteella miehet saa polttaa, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin ei lähesty? Jumalauta kun joskus pääsisi eroon *illu*vonkaajista. Suurin osa miehistä on ylimielisiä sikoja, jotka ajattelevat, että haarojen levittäminen on naisen velvollisuus. Ap ilmeisesti asuu jollain lavatangoseudulla, jossa seinäruusukulttuuria edelleen esiintyy. Tervetuloa ihmisten ilmoille Etelä-Suomeen, et varmasti jää yksin.
Espoossa asun ja olen asunut kohta 40v... 2 ulkomaalaista miestä on lähestynyt livenä, siis ihan asiallisesti. P*llunvonkaajia en ole tavannut koskaan. Ja juu olen ihan nätti yms, siitä ei ole kyse.
Vierailija kirjoitti:
Olen ujo-vaihtoehto puuttui.
Ujo ei uskalla, eli on sullekin vaihtoehto.
Kysymys on väärä.
Joka päivä lähestyn naistani miehiin pyytein menestykkäästi.
Vierailija kirjoitti:
Ikäiseni naiset eivät puhu rumalle miehelle. Joku vanha ämmä tietenkin voi puhua, koska siinä ei ole mitään jännitettä mutta eipä vanhasta ämmästä ole hyötyä nuorelle miehelle.
Nykyään jos avaat naiselle oven, niin saat niin halveksuvan katseen etten ole sellaista enää tehnyt. Mieluiten kiskaisen oven perässäni kiinni.
Ei saata rumuus olla ainoa syy, miksi ei tule vastakaikua - asenteesi ja kielenkäyttösi saattaa osaltaan vaikuttaa... Mitä jos lakkaat ämmittelemästä naisia ja pohtimatta, mitä HYÖTYÄ heistä sinulle olisi, ja yrittäisit vasta sitten uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On parempi ,että nämä vähä-älyiset, jotka ei osaa lähestyä ihmisiä ahdistelematta pysyvät kaukana tavallisista ihmisistä. Jos ei erota suostumusta ei-suostumuksedta on parempi että panee fleshlightia tai tumputtaa käteensä.
Jep tähän lopputulemaan tulin itsekin. Olin näemmä katseellani vahingossa ahdistellut niin pahasti jotakuta työyhteisön jäsentä (en edes tiedä ketä), että pääsin esimiehen puhutteluun. Tulisi varmaan mielettömät traumat, jos tarkoituksella yrittäisin lähestyä, että parasta olla toimimatta niin.
Toivottavasti tämä on provo. Katseleminen on sallittua, aina. Ilman pelkoa siitä että sen takia menettää työnsä. Muutenhan maailma on muuttunut ihan sairaaksi.
Ei ole mikään provo enkä edes koe, että olisin katsellut ketään mitenkään erityisesti. Olen muutenkin ennemmin sosiaalisesti syrjäänvetäytyvä kuin jututtamaan tuleva ja duunipaikalla mua kiinnostaa lähinnä työtehtävien hoitaminen eikä muut ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On parempi ,että nämä vähä-älyiset, jotka ei osaa lähestyä ihmisiä ahdistelematta pysyvät kaukana tavallisista ihmisistä. Jos ei erota suostumusta ei-suostumuksedta on parempi että panee fleshlightia tai tumputtaa käteensä.
Jep tähän lopputulemaan tulin itsekin. Olin näemmä katseellani vahingossa ahdistellut niin pahasti jotakuta työyhteisön jäsentä (en edes tiedä ketä), että pääsin esimiehen puhutteluun. Tulisi varmaan mielettömät traumat, jos tarkoituksella yrittäisin lähestyä, että parasta olla toimimatta niin.
Toivottavasti tämä on provo. Katseleminen on sallittua, aina. Ilman pelkoa siitä että sen takia menettää työnsä. Muutenhan maailma on muuttunut ihan sairaaksi.
Ei ole mikään provo enkä edes koe, että olisin katsellut ketään mitenkään erityisesti. Olen muutenkin ennemmin sosiaalisesti syrjäänvetäytyvä kuin jututtamaan tuleva ja duunipaikalla mua kiinnostaa lähinnä työtehtävien hoitaminen eikä muut ihmiset.
Sun täytyy olla todella friikki pälyilijä, jos tuo mitä kerrot on totta. Ei voi muuten kyllä käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin niin vaikeaa, pitäisi saada kaikenlaisia dokumentteja, että uskaltaa:
- meetoo, vahvistus että ei koe seksuaaliseksi ahdisteluksi, jos koskettaa tai katsoo hiukan pidempään
- todistus ettei ole koronaa
- todistus ettei ole HIViä
- vahvistus että maksaa puolet ravintola/kahvilalaskusta, jos niin pitkälle edetään (huom kysyjä ei automaattisesti maksa laskua)
- avo/avioehto tai vastaava jos yksikin yhteinen yöpyminenOn vain yksinkertaisempaa elää ilman
No onpa tosiaan joillakin vaikeaa.
Ja toiset sen kun lähestyy, sopii treffit ja siitä sitten etenee. Tasan ei mee nallekarkit.
Yksi parisuhde riitti. Ei enää koskaan naista kiukuttelemaan. Tulee paljon halvemmaksi maksaa 250e kerran kuussa ammattilaiselle ja saa juuri sitä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ne vellihousut uskaltaneet naisia lähestyä ennen metootakaan. Ei kelpaa syyksi.
Suoraselkäiset miehet uskalsi ja uskaltaa edelleen lähestyä naista jos nainen vastaa niihin hienovaraisempiin signaaleihin mitä mies lähettää. Näillä muilla kun on sosiaaliset taidot hukassa niin ne ei edes tiedä mitä ne signaalit puoleen ja toiseen on. Jonkun toisen miehen pitäis selittää niille vähän....
Mitkä hiton signaalit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi ap ei itse naisena lähesty miehiä ruokakaupassa? tekopyhää much?
Olen vanhanaikainen tässä mielessä, mielestäni mies on se joka "jahtaa".
Minäkin olen tässä mielessä. Sopiiko että isken sinut ja sinä teet sitten kaikki kotityöt ja olet keittiössä. "vanhanaikaisuutta" nääs. En kannata rusinat pullasta tasa-arvoa.
Keittiötyöt ei liity lajibiologiaa. Sen sijaan uros aina liehittelee ja jahtaa naarasta. Naaras valitsee sen missä on eniten miestä naaraan makuun.
Puhutaanko nyt ihmisistä vai elukoista. Ompa mustavalkoinen näkemys ja puhutaan ihmislajin sukupuolista uros ja naaras.. kas kun ei kolli ja narttu. Kommumikointi suoraan vastakkaiselle sukupuolelle eli puhumalla on lajimme menestys.
Eli sano suoraan mennäänkö panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä paitsi tosi yleistä, että mies haluaa teini-ikäisiä tyttöjä. Harva mies vain sitä myöntää kenellekään.
Tottahan tuo on.
Onko tästä jotain tutkimusta olemassa, vai onko pelkkää omaan kokemukseen pohjautuvaa mutua? Minun oma kokemukseni puolestaan on, että normaali aikuiseksi kasvanut mies ei lapsia vilkuile. Ja vielä vähemmän silloin, jos on omia tyttäriä.
M46
Se on vähän tabu aihe jossa "väärät" tulokset aiheuttaa hylkimisreaktion ja työttömyyden. On kai niitä olemassa, mutta en viitsi etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi parisuhde riitti. Ei enää koskaan naista kiukuttelemaan. Tulee paljon halvemmaksi maksaa 250e kerran kuussa ammattilaiselle ja saa juuri sitä mitä haluaa.
Itse olen sijoittanut 2000e laadukkaaseen seksinukkeen. Seuraava sijoitus on seksirobotti, kun nukella ei toi suihinotto vielä suju.
Vierailija kirjoitti:
On sitä paitsi tosi yleistä, että mies haluaa teini-ikäisiä tyttöjä. Harva mies vain sitä myöntää kenellekään.
Kyllähän sellainen hedelmällisessä iässä oleva, kaunis ja hoikka neitokainen viehättää useamman miehen vehjettä. Vanha ruma lihava ämmä ei saa enää vehjettä kovaksi. Asiaa selitellänä erektiovaikeuksilla, vaikka ei kehdata sanoa suoraan, että oma nainen on niin vastenmielisen ruma ja lihava, ettei seiso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että naiset kyllä lähestyvät itse miehiä joista ovat kiinnostuneita. Epäkiinnostavan miehen on turha tehdä lähestymisiä, siinä tukee vain nolatuksi.
Näinhän se yleensä on. Melkein kaikki mun naisjutut on ollut sellaisia että se mimmi on heti tehnyt käytöksellään ja elellään täysin selväksi että on kiinnostunut musta. Eli katsellut kohti, hymyillyt, keksinyt jonkun tekosyyn tulla samaan seuraan jne.
Minkälainen autisti menee jossain ruokakaupassa selittämään jotain puuta heinää tuntemattomalle naiselle?
Näinhän se on, harmi vaan kun itse olen naisten silmissä niin epäkiinnostava, että ei tule koskaan tapahtumaan. Sivusta vain seurannut miten naiset kiinnostuu kavereista sun muista tutuista.
M38
M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...M G T O W...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sellainen hedelmällisessä iässä oleva, kaunis ja hoikka neitokainen viehättää useamman miehen vehjettä. Vanha ruma lihava ämmä ei saa enää vehjettä kovaksi. Asiaa selitellänä erektiovaikeuksilla, vaikka ei kehdata sanoa suoraan, että oma nainen on niin vastenmielisen ruma ja lihava, ettei seiso.
Miksi sitten itkette jos ja kun naiset ovat nirsoja. Ihme tekopyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
metoo ja intersektionaalinen feminismi. itkekää nyt kovasti cis-heteronaiset
No ei ne vellihousut uskaltaneet naisia lähestyä ennen metootakaan. Ei kelpaa syyksi.
Suoraselkäiset miehet uskalsi ja uskaltaa edelleen lähestyä naista jos nainen vastaa niihin hienovaraisempiin signaaleihin mitä mies lähettää. Näillä muilla kun on sosiaaliset taidot hukassa niin ne ei edes tiedä mitä ne signaalit puoleen ja toiseen on. Jonkun toisen miehen pitäis selittää niille vähän....
Jaha, täällä taas joku mainostaa näitä "katseita" ja oikeanlaisia kulmakarvan nostamisia sen sijaan että kaksi aikuista ihmistä kohtaisi ja toinen tervehtii ensin.
Jepppp
annoin sanattomasti luvan lähestyä mutta typerys ei tehnyt niin, miksi miehet ovat niin hölmöjä vässyköitä? Ei tiedä mitä menetti!!!
Miehellä oli varnaan se harvinainen geenivirhe joka estää ajatusten lukemisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäilemättä joillakin miehillä näin. Tuskin kuitenkaan kaikilla.
Naisilla taas monesti kriteerit kypsyvät ja kehittyvät muun kehityksen mukana, ja aikuisena sitä alkaa arvostaa pinnan asemesta kypsyyttä, älyä ja myös viisautta. Siis niitä ominaisuuksia, joita älykkäästi vanhenevilla aikuisilla miehillä on. Se on luonnollinen ja oikea kehityskulku - mitä vanha mies tekee hedelmällisellä nuorella naisella?
Ei sellainen kynsin hampain menetetyssä nuoruudessaan roikkuva, erektiovaikeuksistaan naista syyttävä sääliö juuri haluja herätä edes iäkkäämmissä naisissa, saati sitten niissä nuorissa ja hedelmällisissä.
Tuikkaankin tästä itseni tuleen - ja samalla koko tämän paskan maan.