Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketjuravintolaan illalliselle, joku vitsi? Muut paikat "liian hienoja"..

Vierailija
16.12.2013 |

Tarkoitus olisi järjestää illallistapahtuma kaveriporukalla. Pitkästä aikaa tavataan, ajatuksena seurustella viihtyisässä ympäristössä, syödä ja juoda hyvin.

Erään toisen porukkaan kuuluvan kaverin kanssa pitäisi päättää paikka ja tehdä pöytävaraus jne. Itse jotenkin automaattisesti ajattelin, että s-ketjun paikat ym. ovat poissuljettuja ja mennään ihan oikeaan illallisravintolaan. Ei mitään fine diningia, mutta ei nyt sentään mitään ketjuruokalaakaan.. Kaverin mielestä kuitenkin miltei kaikki muut kuin amarillot ja vastaavat ovat hienoja ravintoloita ja hän ei sellaisiin halua.

Itse en taas osaa ajatella, että paikka, josta saa hamppariannoksia ja lehtipihviä ja taustalla soi nrj:n listahitit lujalla, olisi varteenotettava illallispaikka.

Asiasta tuli melkein riita, sillä minusta ketjupaikat ovat epäviihtyisiä ruokaloita ja kaverin mielestä taas kaikki amarillosta ylöspäin ovat liian hienoja ja häntä ahdistaa sellaiset. Tuskinpa muutakaan seurueen jäsenet kovin ketjupaikasta ilahtuisivat. Olisi kiva istua iltaa viihtyisästi ja oikeasti hyvän ruoan ja viinin parissa.

Osaatteko te ajatella noita ketjuravintoloita ihan oikeasti illallispaikkoina? Minusta tuo ajatus, että muut paikat olisivat liian hienoja, on jotenkin outo..

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kutsuttiin syömään, päivää ennen tilipäivää! Jätin menemättä : (

Vierailija
122/123 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en oikein perusta näistä halvoista S-ketjun paikoista, joissa saa pihviä ja kanafilettä ja salaatteja ihan siksi, että koen osaavani itse laittaa parempaa ruokaa. Näissä paikoissa raaka-aineet on huonoja ja ruoka kiireessä tehtyä, jolloin lopputulos ei ole mikään makunautinto. Mieluummin syön kotona itse laitettua ja paljon maukkaampaa ruokaa. Sitten kun menen ulos syömään, haluan kunnon hyvää ruokaa ja sellaista, jota en itse osaa laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 15:19"]

Mä kävin jossain ketjussa muinoin ensitreffeillä. Siinä ihastumisen sumussa ei kyllä haitannut paikka ollenkaan, eikä siellä mikään radio soinut. Rauhassa syötiin ja juteltiin, mutta oli varmaan hyvä ja rauhallinen pöytäkin.

[/quote]

Meidän ensitreffit oli Kotipizzassa. Yhdessä ollaan edelleen, takana 10 vuotta avioliittoa.

Niissä kaikkein hienoimmissa ravintoloissa en varmaan osaisi syödä. Muuten kyllä kelpaavat sekä ketjupaikat että muut.

[/quote]

Hah, kehtaanko edes sanoa missä meidän oli. Noh.. Essollahan me kahvilla ekaa kertaa käytiin.. :D 

Mutta niinpä sitä 10 vuotta myöhemmin edelleen onnellisina eteenpäin porskutellaan.