Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet lastenvaatteita vastoin tahtoanne?

Vierailija
04.03.2014 |

Mulle tuli tuosta vaatteidenlainausketjusta mieleen, kun sain yhdeltä naapurilta vauvanvaatteita. Yritin estellä, mutta ei ymmärtänyt, etten tosiaan halua tai tarvitse. Suostuin sitten jokusen vaatteen ottamaan, ja kotona lähempää tarkastellessa huomasin, että nekin olivat tahraisia, reikäsiiä ja kuminauhat hiutuneita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjaksi joo. Meidät hyvin tuntevat ihmisetkään eivät ymmärtäneet, että mitkään vaaleanpunaiset Disney-printtijutut tuskin tulevat käyttöön... 

Vierailija
2/3 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kun en ole kehdannut kieltäytyä. Vien ne sumeilematta keräykseen jos en halua käyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Ja vielä lainaksi. Entiseltä työkaverilta kolme pussia. Varastossa säilytetty. Jotain ötököitä oli pusseissa. Pesin kaikki ja laitoin uudestaan pusseihin. Onneksi muutettiin toiselle paikkakunnalle niin palautin vaatteet sillä tekosyyllä etten myöhemmin voi niitä palauttaa.

Myös miehen sukulaiset toi miehen serkkujen vauva-ajan vaatteita kun vihdoin syntyi sukuun vauva. Sellasia 80- ja 90-luvun vaatetta. Niitäkin aikani säilytin ja sitten palautin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi