Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko Mensan jäsen?

Vierailija
02.08.2008 |

Mikä on äo:si?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pääsevät pätemään ja liioitelemaan älynsä suuruutta.

Vierailija
2/22 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joitakin vuosia sitten Mensan testissä ja sain tulokseksi 149 ja pääsin siis jäseneksi. En kuitenkaan jaksanut maksella jäsenmaksua kovin monta vuotta, joten se siitä jäsenyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,tuo kysymys jo joidenkin mielestä kertoo kaiken mun äo:sta... ;o)

Mun mielestä se on vähän niin, että ne, ketkä jotenkin haluu pätee, pitävät erityisen hienona sitä, että kuuluvat mensaan.

Sorry, en haluu loukata.

Vierailija
4/22 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄO 175

Voisin liittyä uudestaankin, jos sattuisi viitseliäisyyttä sen verran, tai olisi jotain motivaatiota asian suhteen.

Vierailija
5/22 |
02.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tiedä älykkyysosamäärääni, eikä edes kiinnosta. Ihan hyvin olen elämässä pärjännyt ilman tietoa siitä.

Vierailija
6/22 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Mensan jäsenenä yli kaksikymmentä vuotta. Oman älyn kehumista en ole vielä havainnut. Ehkä syy on siinä, että huomattava osaa muista jäsenistä on yhtä älykkäitä tai älykkäämpiä kuin minä. Sen vuoksi asialla ei voi kehua, enkä haluaisikaan.

Omituinen ajatus, että minkälaiset keskittyisivät oman älyn huomiseen. Älykkäät tekevät aivan muuta. Et ole ehkä päässyt katsomaan

Vierailija
7/22 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ÄO 175

Voisin liittyä uudestaankin, jos sattuisi viitseliäisyyttä sen verran, tai olisi jotain motivaatiota asian suhteen.

Yksi syy voisi olla yli 200 minkälaista tapahtumaa vuodessa eri puolilla Suomea.

Vierailija
8/22 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, äo 125 ei riitä ja toisaalta mitäs sillä jäsenyydellä tekisin. Uskon kyllä, että saisin tuota äo-tulosta hilattua vielä hieman korkeammaksi.

Vierailija
9/22 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni on. Valitettavasti en hänen puoleltaan perinyt kuin fyysiset ominaisuudet, naama on isän mutta aivot äidiltä. Eli ei, en ole.

Vierailija
10/22 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä jäsenyydestä saa? Imevätkö jäsenet toistensa kikkeleitä paremmuudentunnossaan?

Vierailija
11/22 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, ei älli riitä. Kävin testissä ja tulos 128.

Vierailija
12/22 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa testeihin. Luultavasti olisin.

Vierailija
13/22 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon jäsen mutta en tiedä älykkyysosamäärää. Meniköhän se jotenkin niin, että 130 riittää päästäkseen jäseneksi, ja maksimi mitä kerrotaan tulokseksi on 135, jos sanotaan olevan se, niin äo voi olla se tai enemmän. Mulla se oli se. Läpällä ostin ikuisuusjäsenyyden. :D

Vierailija
14/22 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmää päässy mensaa kun on niin vinot silmät ja kännissä kuin anime tyttö

Vierailija
15/22 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testdummy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Mensan jäsenenä yli kaksikymmentä vuotta. Oman älyn kehumista en ole vielä havainnut. Ehkä syy on siinä, että huomattava osaa muista jäsenistä on yhtä älykkäitä tai älykkäämpiä kuin minä. Sen vuoksi asialla ei voi kehua, enkä haluaisikaan.

Omituinen ajatus, että minkälaiset keskittyisivät oman älyn huomiseen. Älykkäät tekevät aivan muuta. Et ole ehkä päässyt katsomaan

10 vuotta vanhan keskustelun nostaminen ylös ei ihan osu yksiin tuon kommenttisi kanssa.

Vierailija
16/22 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska sinne ei hyväksytä tatuoituja!

Vierailija
17/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo väite. Eivät tatuoinnit ole este.

Vierailija
18/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienen ennakkoluuloinen, mutta minulle tulee Mensan jäsenistä mieleen juuri alentuva ja ennakkoluuloinen suhtautuminen muuhun kuin Mensan testillä mitattaviin tuloksiin ja yleensä elämään.

Vierailija
19/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ÄO on vanhan testin mukaan 160,5. Mensan raja oli tuolla testillä 148. Muistaakseni omalla tuloksellani olen väestön älykkäimmän 0,5 %:n sisällä kun raja oli (ja onkohan vieläkin) 2 %. Testasin itseni kun kinnosti tämäkin lukuarvo itsessäni. Vähän samaan tyyliin kuin vaikka rasvaprosentti tai pituus.

Vierailija
20/22 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan