oletko Mensan jäsen?
Kommentit (22)
Kävin joitakin vuosia sitten Mensan testissä ja sain tulokseksi 149 ja pääsin siis jäseneksi. En kuitenkaan jaksanut maksella jäsenmaksua kovin monta vuotta, joten se siitä jäsenyydestä.
No,tuo kysymys jo joidenkin mielestä kertoo kaiken mun äo:sta... ;o)
Mun mielestä se on vähän niin, että ne, ketkä jotenkin haluu pätee, pitävät erityisen hienona sitä, että kuuluvat mensaan.
Sorry, en haluu loukata.
ÄO 175
Voisin liittyä uudestaankin, jos sattuisi viitseliäisyyttä sen verran, tai olisi jotain motivaatiota asian suhteen.
Enkä tiedä älykkyysosamäärääni, eikä edes kiinnosta. Ihan hyvin olen elämässä pärjännyt ilman tietoa siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pääsevät pätemään ja liioitelemaan älynsä suuruutta.
Olen ollut Mensan jäsenenä yli kaksikymmentä vuotta. Oman älyn kehumista en ole vielä havainnut. Ehkä syy on siinä, että huomattava osaa muista jäsenistä on yhtä älykkäitä tai älykkäämpiä kuin minä. Sen vuoksi asialla ei voi kehua, enkä haluaisikaan.
Omituinen ajatus, että minkälaiset keskittyisivät oman älyn huomiseen. Älykkäät tekevät aivan muuta. Et ole ehkä päässyt katsomaan
Vierailija kirjoitti:
ÄO 175
Voisin liittyä uudestaankin, jos sattuisi viitseliäisyyttä sen verran, tai olisi jotain motivaatiota asian suhteen.
Yksi syy voisi olla yli 200 minkälaista tapahtumaa vuodessa eri puolilla Suomea.
En, äo 125 ei riitä ja toisaalta mitäs sillä jäsenyydellä tekisin. Uskon kyllä, että saisin tuota äo-tulosta hilattua vielä hieman korkeammaksi.
Isäni on. Valitettavasti en hänen puoleltaan perinyt kuin fyysiset ominaisuudet, naama on isän mutta aivot äidiltä. Eli ei, en ole.
Mitä siitä jäsenyydestä saa? Imevätkö jäsenet toistensa kikkeleitä paremmuudentunnossaan?
En ole, ei älli riitä. Kävin testissä ja tulos 128.
Ei ole rahaa testeihin. Luultavasti olisin.
Joo, oon jäsen mutta en tiedä älykkyysosamäärää. Meniköhän se jotenkin niin, että 130 riittää päästäkseen jäseneksi, ja maksimi mitä kerrotaan tulokseksi on 135, jos sanotaan olevan se, niin äo voi olla se tai enemmän. Mulla se oli se. Läpällä ostin ikuisuusjäsenyyden. :D
emmää päässy mensaa kun on niin vinot silmät ja kännissä kuin anime tyttö
Testdummy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Mensan jäsenenä yli kaksikymmentä vuotta. Oman älyn kehumista en ole vielä havainnut. Ehkä syy on siinä, että huomattava osaa muista jäsenistä on yhtä älykkäitä tai älykkäämpiä kuin minä. Sen vuoksi asialla ei voi kehua, enkä haluaisikaan.
Omituinen ajatus, että minkälaiset keskittyisivät oman älyn huomiseen. Älykkäät tekevät aivan muuta. Et ole ehkä päässyt katsomaan
10 vuotta vanhan keskustelun nostaminen ylös ei ihan osu yksiin tuon kommenttisi kanssa.
En, koska sinne ei hyväksytä tatuoituja!
Outo väite. Eivät tatuoinnit ole este.
Lienen ennakkoluuloinen, mutta minulle tulee Mensan jäsenistä mieleen juuri alentuva ja ennakkoluuloinen suhtautuminen muuhun kuin Mensan testillä mitattaviin tuloksiin ja yleensä elämään.
Olen, ÄO on vanhan testin mukaan 160,5. Mensan raja oli tuolla testillä 148. Muistaakseni omalla tuloksellani olen väestön älykkäimmän 0,5 %:n sisällä kun raja oli (ja onkohan vieläkin) 2 %. Testasin itseni kun kinnosti tämäkin lukuarvo itsessäni. Vähän samaan tyyliin kuin vaikka rasvaprosentti tai pituus.