Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita naisia, joita isä on lapsuudessa pahoinpidellyt?

Vierailija
28.03.2015 |

Olen nyt vasta melkein nelikymppisenä alkanut oireilemaan ja näkemään painajaisiakin isästäni, joka usein pahoinpiteli minut lapsena ja teini-iässä. Kerran hän jahtasi minua ulos, veti hiuksista ulkopotrtailla niin että menetin tasapainoni ja kun olin maassa, hän potki minua niin että luulin oikeasti kuolevani siihen paikkaan. Hän oli täysin selvinpäin. Äiti ja isoveli katsoivat tapahtumaa eikä kumpikaan edes yrittänyt auttaa (pelkäsivät isääni kai niin paljon). Tässä vain ylsi tarina. Itkeä tai valittaa en voinut, sillä minun piti mennä kouluun tuon tapahtuman jälkeen kuin mitään ei olisi tapahtunut. Ikinä ei ole anteeksipyydetty minulta. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankkimiseen pitäisi olla lupamenettely tarkkoine seuloineen. On sietämätöntä, että läpipaskat narsistiset kusipäät tekevät lapsia vain päästäkseen toteuttamaan sadistisia taipumuksiaan.

Vierailija
2/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä antoi joskus piiskaa mutta ei se mitään ole tuohon verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä vanhempia, meillä oli sodan käynyt isä, koskaan ei käyttänyt ruumiillista kuritusta. Sanoi kokeneensa sitä lapsena tarpeeksi ettei tee samaa lapsilleen. Äiti joskus tukisti.

Vierailija
4/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vain äiti oli väkivaltainen minua kohtaan. Isä ja äiti olivatkin sitten keskenään minkä ehtivät. Suurimman osan lapsuudestani olen katsellut vanhempieni väkivaltaa. Lisäksi äitini tukisteli minua tämän tästä ja yritti jopa kerran tukehduttaa tyynyllä. Siitä huolimatta isäni kohteli minua henkisesti niin huonosti, että olen katkerampi isälleni. Isänpäivät ovat kamalimpia päiviä elämässäni, koska kiltti osa minusta haluaisi juhlia isän kanssa, mutta toinen osa sanoo, että en kykene.

Vanhempani olivat ns. hienosta perheestä, joten tuskinpa kukaan uskookaan millaista meillä oli. Sitä ihmettelen, että miksi kukaan ei soittanut kerrostalonaapureista koskaan poliisia apuun. Olen sen verran kovaan ääneen itkenyt, että pakko on niiden ollut kuulla.

Vierailija
5/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Olen 37-vuotias enkä ikinä seurustellut. Seksiä olen yrittänyt harrastaa muutaman kerran, mutta ahdistun miesten läheisyydestä. Kärsin isän väkivaltaisuudesta koko lapsuuteni. Äiti kuoli kun olin alle kouluikäinen ja olin yksinhuoltajaisän kasvatti. Isä oli itseään vuolaasti kehuva ja kaikkiin ulkopuolisiin ihmisiin syvän vaikutuksen tekevä itsekeskeinen paska, joka teki lastensa elämästä painajaista, vaikka kaikki uskoivat hänen olevan ihan mahtava tapaus. Isä haukkui, nöyryytti ja vähätteli, koska tytöt ja naiset ei hänen mielestään olleet yhtään mitään. Lyömiset ei vaikuttaneet muhun niin syvästi kuin se vuosien ajan jatkunut haukkuminen ja tänäkin päivänä oon ihan vakuuttunut siitä, että äidin tapaturmainen kuolema oli lopulta isän aiheuttama.

Vierailija
6/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:14"]

On. Olen 37-vuotias enkä ikinä seurustellut. Seksiä olen yrittänyt harrastaa muutaman kerran, mutta ahdistun miesten läheisyydestä. Kärsin isän väkivaltaisuudesta koko lapsuuteni. Äiti kuoli kun olin alle kouluikäinen ja olin yksinhuoltajaisän kasvatti. Isä oli itseään vuolaasti kehuva ja kaikkiin ulkopuolisiin ihmisiin syvän vaikutuksen tekevä itsekeskeinen paska, joka teki lastensa elämästä painajaista, vaikka kaikki uskoivat hänen olevan ihan mahtava tapaus. Isä haukkui, nöyryytti ja vähätteli, koska tytöt ja naiset ei hänen mielestään olleet yhtään mitään. Lyömiset ei vaikuttaneet muhun niin syvästi kuin se vuosien ajan jatkunut haukkuminen ja tänäkin päivänä oon ihan vakuuttunut siitä, että äidin tapaturmainen kuolema oli lopulta isän aiheuttama.

[/quote]

Olen niin pahoillani puolestasi. Lähetän sinulle halauksen, tiedän miltä sinusta tuntuu. Minuakin haukuttiin paljon isän toimesta. Jossain kohtaa elämääni ajattelin ettei minulla ole mitään arvoa.

Ap

Vierailija
7/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Isä löi, käytti seksuaalisesti hyväkseen, äiti tiesi muttei tehnyt mitään, hänkin osallistui pahoinpitelyihin. Nyttemmin olen katkaissut välit heihin molempiin ja minulla on mies ja lapsi ja käyn terapiassa. Mut äitini on niin sairas, että väittää mm. mieheni pakottaneen minun katkaisemaan välit häneen, että mieheni pitää vankina minua, on narsisti ja alkoholisti. Kuuteen vuoteen ei ole minua tai perhettäni tavannut mut teki kaksi lasua, että mies pitää minua ja lasta vankina. No, nyt olemme koko perhe hakeneet äidilleni lähestymiskiellon.

Sinulla on ollut hirvittäviä kokemuksia, hyvä että alat päästä niihin kiinni ja pääset purkamaan niitä.

Vierailija
8/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää.

ap

Vierailija
9/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun isäni otti aseen vielä nyrkkinsä jatkeeksi. Muistan kun hän aika ajoin tähtäili äitiä ja meitä lapsia vuorotellen. Kun olin teini isäni otti aseen ja latasi sen ja piti minua vankina sisällä koska en pystynyt mitenkään ohittamaan isääni. Hän kysyi että mitäpä tuumisin jos hän ampuisi pääni paskaksi? Ymmärrätte varmaan miksi en ole ollut yhteydessä isääni sen jälkeen kun pääsin muuttamaan kotoa pois.

Vierailija
10/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 01:26"]

Minun isäni otti aseen vielä nyrkkinsä jatkeeksi. Muistan kun hän aika ajoin tähtäili äitiä ja meitä lapsia vuorotellen. Kun olin teini isäni otti aseen ja latasi sen ja piti minua vankina sisällä koska en pystynyt mitenkään ohittamaan isääni. Hän kysyi että mitäpä tuumisin jos hän ampuisi pääni paskaksi? Ymmärrätte varmaan miksi en ole ollut yhteydessä isääni sen jälkeen kun pääsin muuttamaan kotoa pois.

[/quote]

Minua isä ajoi pariin otteeseen talvella avojaloin metsään ja tuli haulikon kanssa perässä. Muistan kun yöpaidassa kyyristelin kiven takana ja rukoilin jumalaa. Ihan hirvittäviä kokemuksi sinullakin. Toivon niin kovasti jaksamista. Välillä ahdistaa rintakehään niin paljon nämä muistot.

ap

Vierailija
11/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita juttuja ollut teillä.. Mua isä lähinnä nosti hiuksista ilmaan ja retuutti, remmiä ja solkipäätä.. Yhden kerran muistan kun piti mennä nukkumaan ja veljeni kanssa hihittelimme pimeässä omille jutuillemme, tulivat vanhempani aseen kanssa oven taakse nukkumaan ja sanoivat että ampuvat jos ei olla hiljaa. Nämä ovat tapahtuneet kun olin alle 8, silloin vanhempani erosivat ja väkivalta loppui. Äitini ei puhu asiasta lainkaan vieläkään ja isäni kuoli viinaan 5vuotta sitten.. Nyt olen 18 ja pelkään miehiä todella paljon..

Vierailija
12/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies voi olla tuollainen??!

Vierailija
13/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi :( Mun isä vaan tukisti ja anto luunappeja, oli kyllä enkeli verrattuna teidän kokemuksiin.
Toivottavasti pääsette vielä yli noista kauheuksista

Vierailija
14/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pahoinpiteli äitipuoleni koko lapsuuden ajan kunnes pääsin karkaamaan kotoa. Ikävuodet 4-16 oli minulle samankaltainen helvetti kuin Viljaeerikalla, sillä erolla, että selvisin hengissä.

olen nyt 40v, ja tuo vaikuttaa elämääni joka päivä, olen täysin tunnevammainen, peliongelmainen,ja muutenkin elämä on kuralla.pkuralla.päällisin puolin vaikutan normaalilta, mutta en selviydy elämässä. Kiitos vain Liisalle, ammattikoulun opettajalle, josta kukaan ei voisi kuvitella, minkälaisenn helvetin se nainen laittoi minut käymään.

Vierailija
15/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Kuri pitää olla kohdallaan. Kusipäisistä kakaroista kasvaa kusipäisiä aikuisia. Vapaa

kasvatus on saatanasta!

Vierailija
16/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti retuutti hiuksista, koivuniemen herra oli aina näkyvillä ja vitsaa tuli, laittoi takapihalle talvella alusvaatteissa häpeämään, samoin nurkkaan, tarttui kynsillä käsistä joista arvet vieläkin, teininä kaatoi lattialle ja laittoi ämpärin päähän ja takoi nyrkillä. Että tällänen äiti...ja todellakin tuomitsen ihan kaiken fyysisen ja henkisen väkivallan, enkä todellakaan hyväksy edes pientä nippaisua lasta kohtaan

Vierailija
17/17 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se helvetti jatkuu ilmeisesti hautaan saakka. Kyllä siinä ihminen rikotaan täysin, kun aletaan tekemään sellaista pahuutta lapselle, jota normaali ihmismieli ei voi käsittää. Nro 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä