Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näpit irti lapsilisistä!

Vierailija
12.05.2026 |

Niitä ei tarvitse uudistaa. Mikäli on ihan pakko niin maksakaa 18v asti ja nostakaa tuota ensimmäisestä lapsesta saatavaa lisän määrää. Muuta ei tarvita. Lapsilta ei pidä leikata. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Kaikki osallistuvat talkoisiin.

Vierailija
2/17 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät on otettava pois kokonaan yli 20 000€ vuodessa tienaavilta kotitalouksilta. Ihan turha kähveltää veronmaksajilta rahaa joka menee äippylien meikkeihin tai hillotaan johonkin lapsen säästötilille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monia lapsipetheitä jotka halveksuvat tukien varassa eläviä tajuamatta miten paljon itsekin elävät yhteiskunnan tuella. Just nää lapsilisät ja sitten vaikka että päiväkotipaikasta maksavat vain kolmasosan oikeasta kulusta. 

Vierailija
4/17 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisän pitäisi olla kaikille lapsille samansuuruinen tai ensimmäiselle korkeampi. En ymmärrä miksi 10. lapsi saa korkeampaa kuin 1., koska ensimmäiselle ostettava kaikki ja kymmenennelle kaikki on jo valmiina.

Vierailija
5/17 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Loppuu se lestadiolaisten elämäntyyli ja paranee naisten, lasten ja sateenkaari-ihmisten elämäkin sen myötä. Täällä pohjoisen tuppukylällä tommonen 15 lapsen perhe on vähän turhan pieni. Aina olen vela-naisena ihmetellyt miten jotkut pystyvät loisimaan vain lapsia lisää tekemällä. Kannatetaan!

Vierailija
6/17 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Kaikki osallistuvat talkoisiin.

Paitsi hallitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen onneksi syntyy nykyään ennätysvähän lapsia ja niistäkin iso osa on ulkomaalaistaustaisten tekemiä. Lapsilisiin koskeminen romahduttaa syntyvyyden lähelle nollaa, mikä on tälle pellemaalle aivan oikein :)

Vierailija
8/17 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistuksessa on  hyvä kun lapsilisiä pidennetään 18v  asti. Myös niitä korotus mäåriä voisi jotenkin tasoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät pois kokonaan 2500€/kk ja yli tienaavilta! 

Vierailija
10/17 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne lapsilta leikkaa vaan ahneilta vieraannuttajafasisteilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mihin käytät lapsilisät ?

Vierailija
12/17 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomeen onneksi syntyy nykyään ennätysvähän lapsia ja niistäkin iso osa on ulkomaalaistaustaisten tekemiä. Lapsilisiin koskeminen romahduttaa syntyvyyden lähelle nollaa, mikä on tälle pellemaalle aivan oikein :)

Toivottavasti yhä useampi mies ymmärtää olla tekemättä lapsia suomalaisen naisen kanssa. Suomi on jopa Venäjää pahempi rikollisvaltio siinä miten se kohtelee lapsia ja isejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilisän pitäisi olla kaikille lapsille samansuuruinen tai ensimmäiselle korkeampi. En ymmärrä miksi 10. lapsi saa korkeampaa kuin 1., koska ensimmäiselle ostettava kaikki ja kymmenennelle kaikki on jo valmiina.

Kyllä, puhki istutut farkut ja puhki kävellyt kumikengät

Vierailija
14/17 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilisät pois kokonaan 2500€/kk ja yli tienaavilta! 

2500€ miinus verot, onks paljon vai vähän ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko maahanmuuttaja?

Vierailija
16/17 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hallitus sitä ymmärrä. On kuin kusisi omiin muroihinsa, siirretään valtion velkaa kansalaisvelaksi, hakataan kirveellä jo terä edellä lisääntymisikäisiä ihmisiä ettei vain voi yksikään usi  ihminen syntyä, tehdään kaikkensa sen eteen että syntyvyys laskee. Missähän vaiheessa aletaan huomata että veronmaksajat loppuu ja rahaa ei tule? Lapsiperheet ovat osallistuneet talkoisiin jo erittäin paljon. Vanhallapiialla ei ole vielä edes veroa niinkuin ennen oli.

Vierailija
17/17 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät kokonaan pois kaikilta. Jos ilman sitä eikä muitakaan yhteiskunnan maksamia tukia ole taloudellisia resursseja lisääntyä, niin jättää lisääntymättä ja kun sen poistaa kaikilta, niin ei tukien varassa penskoja tehtailevien persaukisten mammuleiden tarvitse kadehtia, kun ei aikoinaan ole itsellään taidot riittäneet, kuin haarojensa levitykseen ja käsi ojossa naama väärällään rääkymiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä