Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin muuttoavuksi, MITÄÄN ei ole pakattu!!

Vierailija
02.10.2020 |

Siis kämppä kuin mitään muuttoa ei olisikaan. Mietin tässä lähtisinkö menemään. Miten joku voi tehdä tuollaisen oharin?

Kommentit (814)

Vierailija
801/814 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran menossa muuttoavuksi mutta en sitten mennytkään.

Meinasin kerran muuttaa, mutta en sitten muuttanutkaan. 

Kuulin kerran jostain muutosta mutta en sitten kuullutkaan.

Vierailija
802/814 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On käynyt noin lapselleni. Ei auttanut kuin Kääriä hihat ja aloittaa pakkaaminen. Muuttoon oli varattuna muutama tunti olin kotona pari tuntia ennen seuraavan työvuoron alkua. Yö meni siinä.

Ei tehnyt sitä laiskuuttaan, add.

Jännä kuinka lapselle tuntuu aina löytyvän joku kirjainyhdistelmä selittämään asiat parhain päin kun todellisuudessa on vain kasvatettu kieroon. Noh, minkä taakseen jättää sen edestään löytää kuten tässäkin tapauksessa.

Zinc

Opettajana olen huomannut, että diagnoosin eli lääkäriin luvalla teinit katsovat oikeudekseen käyttäytyä miten tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/814 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttaminen on hullun hommaa. 

Muuttaminen on hullu(jen) hommaa varsinkin kun asiat halutaan tehdä vaikeaksi. 

Älä viisastele siinä - TAAS! Ihan tarpeeksi perseestä on muuttaminen sen helpoimmankin mukaan. Kuka idiootti sitä hommaa lähtee tekemään vielä vaikeammin kuin mitä se on jo valmiiksi? On nää neroja.🙄

Miten niin taas? Vaikutat jut TYYPILLISELTÄ hullulta joka provosoituu sanonnasta ja eriävästä mielipiteestä, ootko tarkastanut lääkityksen? 

Vastasit tuohon tyyliin, enkä provosoitunut siitä, vaikka joku muu olisi niin tehnyt. Ja syytä olisi ollut, mutten provosoitunut. Yritettiin provosoida, mutta pieleen meni. 

Vierailija
804/814 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin viimeksi 20.12.2013. Vieläkään ei jaksa miettiä muuttamista saati jaksaa alkaa siihen rumbaan. Tässä on nyt hyvä näin, muuttakoon muut vaikka joka kuukausi, jos kerran on kiertolaiselämän välttämättä halunnut itselleen valita. 

Vierailija
805/814 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ei sitten muuta:) mene kotiisi.

Vierailija
806/814 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama tilanne, kun muutin. Syynä oli se, että muuttoapu toi ne laatikot tullessaan 😅

Syöttikö sinut, vaihtoi vaipat myös?

Vierailija
807/814 |
26.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ovella ilmoittautuessa pitää selvittää perusasiat, kuten että missä sitä kaljaa on. Jos vastaus on tyyliin "kaupassa", niin pitkä katse ja toteamus, että niin no, kukapa sitä nyt kaljaa tyhjään vatsaan. Että syödään vaan eka.

Ja yhtä pianoa olen ollut kantamassa portaita alas, ja sen jälkeen olen aina kieltäytynyt siitä kunniasta johdonmukaisesti. Sen saa ammattilaiset hoitaa. Kun se loota lähtee amatööreiltä lapasista portaikossa, jälki voi olla tosi rumaa. Eikä tietenkään mitään muuttovakuutuksia isännällä, ei henkilöille eikä omaisuudelle.

Vierailija
808/814 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kappas kummaa. Tätä ketjua ei ole poistettu. Mitä eilen luin, niin niistä kolme ketjua oli poistunut yhdellä luikauksella. Mitään pitkäikäisiä nuo eivät olleet. No, siellä oli jotkut lausuneet taas jotain taikasanoja, joilla saa ketjut poistumaan. Ei se paljoa tarvi, kun se riittää. 

Vierailija
809/814 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla päinvastainen kokemus. Oltiin muuttamassa, 2 aikuista, 2 pikkulasta. Olin pakkaillut pikkuhiljaa, mutta aika paljon on tavaraa, mitä vaan tarvii, että arki pyörii. Oli varattu lastenvahti ja sovittu viikonloppu, milloin muutetaan. Miehen kaveri sattui paikalle ja vaimonsa kanssa lupautuivat auttamaan. No jätkät joi sitten kaljaa koko illan, lähtivät vielä baariin juopottelemaan. Minä yritin vielä pakkailla ja koko ajan opastaa tämän kaverin vaimoa, että mitä minnekin pakataan. Nopeammin olisi sujunut yksin, kun koko ajan kädestä pitäen opastaa. Äijät oli seuraavana päivänä niin krapulassa, että me sitten tämän vaimon kanssa kannettiin kamoja autoon ja roudattiin uuteen kämppään. Että sellainen muutto.

Mihinkä tämä maailma joutuisikaan meidän miesten kesken, jos ei olisi näitä tyhmänsitkeitä naisuurastajia, kympin tyttöjä, jotka menevät työkavereinakin perse edellä puuhun ilman harkintaa, kun pomo käskee. Koettu on. Oikeastaan tämä oli kiitos - pohjimmiltaan!

Vierailija
810/814 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina yhtä iso shokki, miten ajattelee että pakkaa päivässä, mutta meneekin monta päivää. Ja sitten on nämä joita ahdistaa kaikki mahdollinen niin paljon ja tavaraa on liikaa (kuten minä aiemmin), etteivät saa aikaiseksi kun repiä viime hädissä kaikki loputkin kasaan, kun on jo ihan poikki ja tosi myöhäistä. Itse tosin en ole apuja koskaan muuttoihin pyytänyt muuta kuin palkkaa vastaan. Kahdessa muutossa auttoi kaverin nuori poika, joka jaksoi kantaa. Vanhemmilta turha pyytää apua, viimeksi hajosi pesukone kun heillä on vähän eri käsitys siitä, mitä käsittelyä tavarat kestää.

Vierailija
811/814 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun olin mukana muuttamassa pakkaamattomia tavaroita ja mm tyhjiä limupulloja en enää suostunut auttamaan sarjakämpänvaihtajaa.

Tulee mieleen, että tuollainen ihminen ei arvosta muita ihmisiä ja heidän aikaansa ja ilmaista apuaan. Päätelmät tee itse ...

Vierailija
812/814 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis typy pyysi kerran muuttoon. Oli enää yksi laatikko ja vietiin se uuteen kämppää. Typy oli valmistanut petin ja viinit ja muut systeemit, samppanjaa jäissä. Naitiin siinä sitten kynttilänvalossa koko yö ja seuraava päivä. Poikahan siitä saatiin aikaiseksi, ei paha.

Vierailija
813/814 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi on jätetty mittaamatta mahtuvatko huonekalut ovista läpi ja autoon. Työkaluja purkamiseen?---"ei me olla tuota tulleet ajatelleeksi---oisko sinulla?"

Vierailija
814/814 |
27.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli muutettua parin kolmen vuoden välein. Aloitin yleensä pakkaamisen paria viikkoa ennen ja heitin aina kerralla paljon tavaraa roskiin / kierrätykseen. Sitten yhtenä päivänä mies kavereineen kantoi tavarat ja minä sen ajan siivosin ensin uutta asuntoa ja sitten vanhaa. Muuttopäivän jälkeen purin tavaroita vielä pari viikkoa. 

Ja joka kerta mies oli sitä mieltä, että hän oli tehnyt sen suurimman homman, kun oli kantanut tavaroita sen yhden päivän...

Olihan muuttamisessa oma ruljanssinsa, mutta tulihan aina käytyä tavarat kunnolla läpi. Nyt on viimeisestä muutosta jo kohta 15 vuotta ja sen kyllä huomaa, sillä tavaraa on kertynyt järkyttävät määrät. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi