Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla nimi, joka pitää usein/aina tavata?

Vierailija
13.12.2013 |

Mikä nimestäsi tekee hankalan, onko sulla vaikea sukunimi, vaikea etunimi, väliviivallinen nimi, muuten vaan vaikea..?

Miten otat ainaisen tavaamisen ja nimen korjaamisen?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Anna-Maija. Ihan aluksi kysytään, onko väliviiva. Uutena työntekijänä ymmärtäisin, jos edes vuoden kuluessa olisin edelleen tuon niminen, mutta Ulla-Maija, Ulla-Riitta, Ann-Maj, Anna-Leena, Riitta-Liisa, Anna-Liisa jne toistuvana, kuin kiusantekona,.......alkaa joo ottaa päähän. Ihmetystä lisää se, että muistetaan kymmenittäin vaikeita puh.numeroita, tai asiakaskoodeja, sun muuta seiskatasoista asiaa, mutta.....

Eräässä tv-visailussa (Thilia Thalia) aikoinaan juontaja Reijo Salminen kutsui koko tuntisen ohjelman ajan Reidar Palmgrenia (Satu Silvon nyxä) Reidaliksi. Kaveri oikein tuohtui, ja ihan aiheestakin. Kuuluuhan tuo jo kohteliaisuuteen muistaa nimi. Jos ei heti tai huomennakaan, niin "ainakin TV:ssa".:D

Vierailija
82/85 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pia yhdellä iiillä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallinen nimi mulla, mutta viimeinen kirjain usein kirjoitetaan väärin. Joten aika usein sanon saman tien, että "xxx, viimeinen kirjain on e". Joskus ärsyttää, mutta näin oon elänyt aina, ja kaikkeen tottuu. :)

Vierailija
84/85 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavallinen nimi mulla, mutta viimeinen kirjain usein kirjoitetaan väärin. Joten aika usein sanon saman tien, että "xxx, viimeinen kirjain on e". Joskus ärsyttää, mutta näin oon elänyt aina, ja kaikkeen tottuu. :)

Vierailija
85/85 |
13.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nimeni teidän mielestä vaikea: Korneelia Zyskowicz. Tavallisia väärinkirjoituksia ovat Kornelia tai Cornelia, ja sukunimessäni Syskovits, Zyscowich jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi