Isän tikki?? ”Ai jäitkin läskiksi”, ”meen pesemään auton” Hyyyyi mitä miehiä
”Pitkään kätilön työtä tehnyt Ore sanoo, etteivät asiakkaiden kysymykset ärsytä, mutta muutamaan vanhaan vitsiin hän alkaa jo olla väsynyt.
Ehdoton ykkönen on ”isän tikki”, Ore kertoo.
– Synnytyksessä mahdollisesti tulleita vaurioita korjataan ompelemalla. Jos puoliso vierestä heittää ”hyvällä huumorilla”, että laitahan vielä yksi tikki isälle, niin voin sanoa, että ei naurata.
Vastaava ”läpän heitto” on tuttua myös Hellsténille. Ammattilaista harmittaa myös silloin, kun puoliso vitsailee heti synnytyksen jälkeen äidin jäljelle jääneistä raskauskiloista.”
Kuka näiden miesten kanssa oikeen lisääntyy jos on ihan ok kuunnella tollasta heittoa synnytyksen jälkeen?? Varmaan jo niin tottuneita tollaisiin ”pikku vitseihin” isännältä kjeh
Kommentit (467)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä olen nähnyt, niin synnyttäjät huutavat ja raivoavat usein juuri miehelleen.
Ole siinä sitten empaattinen osallistuja.
Sillä hetkellä empaattista osallistumista on ottaa raivo vastaan, ymmärtää että se johtuu kivusta ja unohtaa se samantien.
Entäs nuo miehen esittämät huumoripläjäykset.
Ottaa vaan empaattiseti vastaan vaan?
Eiku se on eriasia. Hormoonimyrskyt, kivut jne. Naista on aina ymmärrettävä hormonien vuoksi.
Olin väärässä ja anteeksi seuraavaan vuoteen asti tulevatkin möläykseni!
Luitteko kommentit sivulta?!
Jukolauta! Kyllä miehet jaksaa uhriutua!!
Se on synnyttäjän valttikortti. Mies ei ole koskaan aivan tasa-arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Me olemme olleet hyvässä opissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä olen nähnyt, niin synnyttäjät huutavat ja raivoavat usein juuri miehelleen.
Sillä hetkellä empaattista osallistumista on ottaa raivo vastaan, ymmärtää että se johtuu kivusta ja unohtaa se samantien.
Eiku se on eriasia. Hormoonimyrskyt, kivut jne. Naista on aina ymmärrettävä hormonien vuoksi.
Mies voi puolestani vitsailla lisätikeistä heti, kun on pusertanut vesimelonin perseestään. Antaa ehkä vähän osviittaa, millaisista kivuista on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla edellisellä on hormonityrskäys. Ei kannata otta vakavasti. Vihaisten naisten kommentit kannattakin aina suodattaa ymmärtäväisesti hormonien aiheuttamiksi.
Vierailija kirjoitti:
Luin.
Säälittäviä paskakasoja miehet on kyllä...
Meikämandoliini ei mihinkään synnytykseen osallistu. Muija yksin synnyttänyt kolme lasta ja aina odotin kanttiinissa kunnes hoitsu tuli hakemaan. Kehuin hoitsulle kuinka meidän suvussa on ruuti kuivaa 💪
M43
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on uskomaton taito pahoittaa mielensä käytännössä aivan kaikesta.
Luulenpa että jos miehet kantaisivat lasta 9 kk ja synnyttäisivät kivuliaasti hormoonien myllertäessä ja haavoittuvaisena, ja vaimot synnytyssalissa kaikkien kuullen vääntäisivät vitsiä miehen värkistä ja muuttuneesta vartalosta, voisi asenne olla vähän toisenlainen.
Samalla periaatteella, eihän miehen tarvitse sitten koskaan osallistua mihinkään eikä ikinä viettää aikaa lapsensa kanssa. Kyllä mies osallistuu ja jos ei kiinnosta niin sitten ei tarvitse ollenkaan.
Aargh kirjoitti:
Samalla periaatteella, eihän miehen tarvitse sitten koskaan osallistua mihinkään eikä ikinä viettää aikaa lapsensa kanssa. Kyllä mies osallistuu ja jos ei kiinnosta niin sitten ei tarvitse ollenkaan.
Tästä jäi siis merkintä että sille joka meinasi ettei isän tarvitse olla synnytyksessä mukana ja vasta myöhemmin voi sitten olla lapsen kanssa.
Miksi pitää ottaa noin idiootti mies ja tehdäänkö lapset liian nopeasti seurustelun alettua? Naiset vois miettiä miesvalintaansa kun kiltti insinööri Pertti tai ammattikoulun käynyt hitsaaja Markku ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ se on eri asia kun on synnytyksestä kyse!! Todellakin olit väärässä ja mitä jos pitäisit vaan turpasi kiinni sinne seuraavaan vuoteen asti, kun selvästi ei päässä mitään järkevää tunnu liikkuvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isikö opetti?
Vierailija kirjoitti:
Raskauskilot? Viimeksi kun tarkistin raskaus kuluttaa energiaa, ei suinkaan luo sitä.
Raskaus kuluttaa valtavasti energiaa, mutta luonto ymmärtää myös, että jos sikiö imee äidistään kaiken rasvan ja nesteen, ei äiti pysty ruokkimaan lasta, koska maitoa ei niin kuihtuneestä äidistä erity.
Imetys yleensä kuluttaa niin paljon äidin energiavaroja, että nainen laihtuu. Ja jos sitä laihtumisvaraa ei ole, voi olla, että nainen on jo valmiiksi kuihtunut raskauden aikana ja maito ei nouse.
Vierailija kirjoitti:
Meikämandoliini ei mihinkään synnytykseen osallistu. Muija yksin synnyttänyt kolme lasta ja aina odotin kanttiinissa kunnes hoitsu tuli hakemaan. Kehuin hoitsulle kuinka meidän suvussa on ruuti kuivaa 💪
M43
Jos sulla ei olis tuo asenne noin pielessä, voisi olla , että sinulla olisi se vaimo ja lapsia. Nythän ei niin ole. Ja siitä luojalle kiitos!
Täällä taas spekuloidaan suu vaahdossa täysin keksittyjä tarinoita. hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Ämmillä ei ole mitään huumorintajua. Ihme että moisten niuhoakkojen kanssa on koko lapsenteko edes onnistunut.
Niin justiinsa. Miehellä kyllä huumoria ja naurua piisaisi, kun kätilö pyytäisi miestä laskemaan housunsa, että näkee, riittäkö se yksi tikki vai onko miehellä niin pieni pili, että täytyy laittaa viisi. Siinä sitten vaimo ja kätilö hihittelisivät ja mittailisivat vehkeitä, jotka olisivat kutistuneet rusinaksi . Ja kyllä kaikilla olis niin hauskaa. Eipä loppuisi naiseltakaan huumorintaju. En ole kyllä varma, haluaisiko mies sitten enää lisääntyä, kun ei taitaisi huumorintaju riittää.
Kätilö vielä huumorilla ihmettelisi, että onko noinkin pienellä pilillä saatu raskaus aikaiseksi. Että meitä kaikkia naurattais.
Vierailija kirjoitti:
Kätilö vielä huumorilla ihmettelisi, että onko noinkin pienellä pilillä saatu raskaus aikaiseksi. Että meitä kaikkia naurattais.
5/5