Isän tikki?? ”Ai jäitkin läskiksi”, ”meen pesemään auton” Hyyyyi mitä miehiä
”Pitkään kätilön työtä tehnyt Ore sanoo, etteivät asiakkaiden kysymykset ärsytä, mutta muutamaan vanhaan vitsiin hän alkaa jo olla väsynyt.
Ehdoton ykkönen on ”isän tikki”, Ore kertoo.
– Synnytyksessä mahdollisesti tulleita vaurioita korjataan ompelemalla. Jos puoliso vierestä heittää ”hyvällä huumorilla”, että laitahan vielä yksi tikki isälle, niin voin sanoa, että ei naurata.
Vastaava ”läpän heitto” on tuttua myös Hellsténille. Ammattilaista harmittaa myös silloin, kun puoliso vitsailee heti synnytyksen jälkeen äidin jäljelle jääneistä raskauskiloista.”
Kuka näiden miesten kanssa oikeen lisääntyy jos on ihan ok kuunnella tollasta heittoa synnytyksen jälkeen?? Varmaan jo niin tottuneita tollaisiin ”pikku vitseihin” isännältä kjeh
Kommentit (467)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikämandoliini ei mihinkään synnytykseen osallistu. Muija yksin synnyttänyt kolme lasta ja aina odotin kanttiinissa kunnes hoitsu tuli hakemaan. Kehuin hoitsulle kuinka meidän suvussa on ruuti kuivaa 💪
M43
Jos sulla ei olis tuo asenne noin pielessä, voisi olla , että sinulla olisi se vaimo ja lapsia. Nythän ei niin ole. Ja siitä luojalle kiitos!
Koet niinkuin luet?
Kyllä on vakavaa sakkia. Mee-too, mee-too.... voi hellanlettas. Kai sitä seksiä (toivottavasti) harrastetaan lapsenteon jälkeenkin ja miksei aiheella saisi vitsailla? Kyllä meilläkin mieheni vitsaisi seksistisesti syntymän jälkeen, muttei siitä kukaan vetänyt hernettä nenään 80-luvulla.
Kätilö kysyi ääneen minulta, että tarvitaanko opetusta imettämisessä. Mies vastasi vierestä, että "kyllä se osaa imeä opettamattakin", osoittaen siis minua. Mutta kaikki vain naurahdettiin, kukaan ei loukkaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on uskomaton taito pahoittaa mielensä käytännössä aivan kaikesta.
Äh, älä viitsi. Miehet suoltavat suustaan uskomattoman tyhmää p*skaa ja sitten vielä ihmettelevät suu ammollaan kun naiset loukkaantuvat.
Tapailin kerran tällaista tyyppiä. Kysyin joskus häneltä, miltä näytän uudessa mekossani, jolloin hän töksäytti tyyliin "Ei imartele sun töppöjalkoja". Kun loukkaannuin tästä, hän oli ihan pöllämystynyt. "No mitäääh, mitä mä muka sanoin??!"
No kun sulla kerran on töppöjalat niin mitä siinä pitäisi sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas spekuloidaan suu vaahdossa täysin keksittyjä tarinoita. hienoa!
Tärkeintä on päästä haukkumaan miehiä.
Onneksi palstalla ei ole miesvihaa
Mites mammat jos mies on jo synnytyksen aikaan exä?
Onko miehellä oikeus päästä paikalle todistamaan lapsensa syntymää?
Vai onko se vain velvollisuus silloin kun nainen päättää niin?
Jos minä saan joskus lapsen, en aio ottaa miestä mukaan. Olin lapsena tosi sairaalloinen ja usein sairaalassa. Siitä on jäänyt sellainen ominaisuus, että kun olen fyysisesti kaikkein heikoimmillani, olen mieluiten yksin. Saan voimaa itsestäni, ja kaikenlainen toisten huomioiminen siinä tilanteessa häiritsee minua. Miehen läsnäolo todennäköisesti vain häiritsisi minua.
Lisäksi olen sen koulukunnan kannattaja, että synnytys on ”naisten homma”. Kuten entisajan yhteisöissä tehtiin tuhansien vuosien ajan, että naiset auttoivat toisiaan, vanhemmat ja kokeneemmat nuorempiaan, ja miehet pidettiin tämän asian ulkopuolella. Minun isäni ei ollut minun eikä veljeni synnytyksissä mukana. Se ei ollut 80-luvun puolivälin ja loppupuolen paikkeilla ilmeisesti vielä niin yleistä, ja hän oli itsekin sanonut, ettei halua tulla. Eipä tuo ole mitenkään meidän kiintymyssuhteeseemme vaikuttanut. Päinvastoin, olisi karmeaa ajatella, että äitini olisi pakottanut isäparan mukaan, vaikka hän on vieläpä aika herkkä.
Tuollaiset kommentit juuri synnyttäneelle ovat mieheltä vikatikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi jos miehet lopettaisivat vitsailun naisten läsnäollessa, kun naiset ottavat kaiken tosissaan.
Niin. Elämän suurilla hetkillä mauttomat vitsit eivät ole parasta parisuhdemateriaalia.
Sappikivi- ja munuaiskivikohtaukset kuulemma ovat niin hirveitä, että kivuiltaan jotenkin rinnastuvat synnytykseen (poislukien alapäätä kohti ponnistaminen ja repeämiset).
Mahtaisiko mies katsoa vaimoaan hyvällä, jos ambulanssia odotellessa vaimo hekottelisi jotain "mahtaa nyt sapettaa" tai "ropiseeko kivet housuihin hehheh" ja samaa läppää heittäisi sairaalassakin.
Mitä mies ajattelisi vaimostaan tilanteen ollessa ohi? Että mikähän kusipää mullakin on puolisona?
Näinhän se on. Lisätiedoksi vielä, että olen itse aikanaan kokenut molempia (sappikipukohtauksia ja synnyttänyt) ja voin yhtään empimättä todeta, että synnyttäminen oli paljon kivuliaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottaisi miestäni mukaan synnytykseen. Ei tosin ole mikään pölvästi, joka laukoo typeriä kommentteja. Mutta mitä hän siellä tekisi?
Kyllähän siellä yksin pärjää. Jos miehesi joutuu joskus onnettomuuteen tai leikkaukseen, kyllä hän pärjää sairaala-ajan siellä, ei tarvitse mennä katsomaan.
Paras tapa säästää naista huonolta synnytys läpältä on jättää koko akka hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa ja aloittaa uusi suhde nuoremman ja näpsäkämmän, mieluiten ulkolaisen naisen kanssa. Ruokkomaksuistakin pääsee kyllä luistamaan, tiedän miehiä jotka niin ovat tehneet. Pitäkää pintanne, veljet!
Vierailija kirjoitti:
Meikämandoliini ei mihinkään synnytykseen osallistu. Muija yksin synnyttänyt kolme lasta ja aina odotin kanttiinissa kunnes hoitsu tuli hakemaan. Kehuin hoitsulle kuinka meidän suvussa on ruuti kuivaa 💪
M43
Kätilöillä olisi muutakin puuhaa kuin etsiä ukkoja synnytyksen jälkeen. Ei ihme, että joku toinen synnyttäjä saa painella kutsunappia uudestaan ja uudestaan, kun kätilö etsii pelokasta isukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä miehillä on kyllä uskomaton taito pahoittaa mielenne käytännössä aivan kaikesta. Jos ei muusta, niin yleisesti koko mies-sukupuolen puolesta. "Aina meitä haukutaa-aa-aa-aaan, byääh!!!! "*kyynel tipahtaa silmäkulmasta ja alahuuli värisee*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta olisi jos miehet lopettaisivat vitsailun naisten läsnäollessa, kun naiset ottavat kaiken tosissaan.
Niin. Elämän suurilla hetkillä mauttomat vitsit eivät ole parasta parisuhdemateriaalia.
Sappikivi- ja munuaiskivikohtaukset kuulemma ovat niin hirveitä, että kivuiltaan jotenkin rinnastuvat synnytykseen (poislukien alapäätä kohti ponnistaminen ja repeämiset).
Mahtaisiko mies katsoa vaimoaan hyvällä, jos ambulanssia odotellessa vaimo hekottelisi jotain "mahtaa nyt sapettaa" tai "ropiseeko kivet housuihin hehheh" ja samaa läppää heittäisi sairaalassakin.
Mitä mies ajattelisi vaimostaan tilanteen ollessa ohi? Että mikähän kusipää mullakin on puolisona?
Näinhän se on. Lisätiedoksi vielä, että olen itse aikanaan kokenut molempia (sappikipukohtauksia ja synnyttänyt) ja voin yhtään empimättä todeta, että synnyttäminen oli paljon kivuliaampaa.
Sappikivikohtaus on joskus niin kova, että pyörtyy.
Synnytyksessäkin kait voi pyörtyä. Usein apu on kuitenkin lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä miehillä on kyllä uskomaton taito pahoittaa mielenne käytännössä aivan kaikesta. Jos ei muusta, niin yleisesti koko mies-sukupuolen puolesta. "Aina meitä haukutaa-aa-aa-aaan, byääh!!!! "*kyynel tipahtaa silmäkulmasta ja alahuuli värisee*
Kuten myöskin naiset.
Järjestetään mielensäpahoittamis kilpailu miehet vs. naiset.
Sovimies kirjoitti:
Paras tapa säästää naista huonolta synnytys läpältä on jättää koko akka hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa ja aloittaa uusi suhde nuoremman ja näpsäkämmän, mieluiten ulkolaisen naisen kanssa. Ruokkomaksuistakin pääsee kyllä luistamaan, tiedän miehiä jotka niin ovat tehneet. Pitäkää pintanne, veljet!
Joo, me ja meijän melkein 4 miljardia veljeä. Joita mä rakastan ja jotka rakastaa mua! Jos joku mun veli soittaa ja sanoo et se on Microsoftin laitetuesta ja se tarttee nyt mun nettipankin tunnukset ni mä annan ne sille, koska mä luotan siihen ja rakastan sitä NIIN PALJON..MÄ RAKASTAN NIIN MUN VELJIÄNI, hei veljet, kuuletteko? RAKASTAAAAN! Rakastattehan tekin mua? Jookos?
Koko juttu on pelkkää sitä itseään. Pääasia, että pääsee kauhistelemaan mielikuvitusmiesten mielikuvituksellisia tahdittomuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten myöskin naiset.
Yleisesti ottaen naiset eivät pahastu oman sukupuolensa puolesta. Tunnetko sanonnan "nainen on naiselle susi"?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo isän tikki tarkoittaa? Sitäkö, että pistetään alapää hieman tiukemmaksi?
Jos olisin se kätilö, laittaisin pyynnöstä isännän molokon jämäkällä tikillä kiinni reiteensä. Vähenisi ehkä se vitsailu hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... tuossakin yleistät näppärästi toteamalla "teillä miehillä"
Hormoooonityrskytkö taas?