Vinted ketju
Linkataanko alle vinted tilejämme? Etsin XL kokoisia mekkoja kesään sekä lapselle kevät ja kesävaatteita 104 kokoa.
Jaetaan myös kokemuksia ja vinkkejä appista. Ainakin itse olen tosi tyytyväinen!
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaisen naisen tiilitä hävisi 33 000 SEK kun ilmoitti mekon myyntiin, eli varovaisuuttaa.
Siellä on samoja huijareita, kuin marketplacessa. Ikinä ei pidä klikkaila mitään linkkejä, tai antaa korttitietoja. Vintedissä sinun ei tarvitse antaa mitään tietoja ostajalle
Yli 120 kauppaa takana ja kaikki mennyt tähän asti hyvin!
Minulle saisi vinkata kirjojen myyjät itsensä! Nyt saisi edulisilla posteilla luettavaa. Mieluiten useampi samalta.
Uskaltaako ulkomailta tialta? Meneekö tullit?
Vierailija kirjoitti:
Minulle saisi vinkata kirjojen myyjät itsensä! Nyt saisi edulisilla posteilla luettavaa. Mieluiten useampi samalta.
https://www.vinted.fi/catalog/2312-books
siitä vaan valitsemaan. Paremman vinkin saisit, jos kertoisit mitä genreä saisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia kirjoja haluaisit ostaa? Minulla on laaja valikoima kirjoja myynnissä Huudossa ja olen siirtämässä Vintediin. Noin 800 teosta. Kaunoa ja tietoa, taidetta ja historiaa. Voin linkata kun tiedän mitä asiakas haluaa.
Mitä tuo Vinted yrittää mainoksillaan sanoa, kun se on liettualainen yritys? "Helena" tursuavine vaatekaappeineen on kyllä niin amerikkalainen, ettei Liettuasta löydy varmaan yhtään.
Löytyykö vintedistä käytettyjä alushousuja? T: M65+
Vinted mainostaa, että voit tienata, kun myyt pikamuotisi käytettynä toiselle. Näinköhän tuo on tienausta, kun on ensin on ostanut ne normihinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Vinted yrittää mainoksillaan sanoa, kun se on liettualainen yritys? "Helena" tursuavine vaatekaappeineen on kyllä niin amerikkalainen, ettei Liettuasta löydy varmaan yhtään.
Varmaan vetoaa paremmin kohdeyleisöön kuin rehellinen liettualainen neukkukuutio tai sovhoosi.
Kannattaa ostaa kirjoja Vintedistä. Postimaksut normisti on niin kallita, että kirjoja ei voi juurikaan ostaa. Nyt Vinted subventoi postimaksuja niin, että kirja jonka postitus Suomesta Suomeen maksaisi noin 8-9 euroa, maksaa Vintedin kautta alle euron. Nyt kaupoille ja lukemaan !!!
En haluais nähdä sitä Helena-mainosta. Eikä oo oikeesti mikään Helena!!!
Vierailija kirjoitti:
En haluais nähdä sitä Helena-mainosta. Eikä oo oikeesti mikään Helena!!!
Luukuttaa Mohammetin pöllimiä kledjuja, jotka ei mahu sille.
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö vintedistä käytettyjä alushousuja? T: M65+
Laita sähköpostia mulle, niin sovitaan kaupat.
Jorma Pullottaa.58@gmail.com
Ruotsalaisen naisen tiilitä hävisi 33 000 SEK kun ilmoitti mekon myyntiin, eli varovaisuuttaa.