Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän tikki?? ”Ai jäitkin läskiksi”, ”meen pesemään auton” Hyyyyi mitä miehiä

Vierailija
01.10.2020 |

”Pitkään kätilön työtä tehnyt Ore sanoo, etteivät asiakkaiden kysymykset ärsytä, mutta muutamaan vanhaan vitsiin hän alkaa jo olla väsynyt.

Ehdoton ykkönen on ”isän tikki”, Ore kertoo.

– Synnytyksessä mahdollisesti tulleita vaurioita korjataan ompelemalla. Jos puoliso vierestä heittää ”hyvällä huumorilla”, että laitahan vielä yksi tikki isälle, niin voin sanoa, että ei naurata.

Vastaava ”läpän heitto” on tuttua myös Hellsténille. Ammattilaista harmittaa myös silloin, kun puoliso vitsailee heti synnytyksen jälkeen äidin jäljelle jääneistä raskauskiloista.”

Kuka näiden miesten kanssa oikeen lisääntyy jos on ihan ok kuunnella tollasta heittoa synnytyksen jälkeen?? Varmaan jo niin tottuneita tollaisiin ”pikku vitseihin” isännältä kjeh

https://www.is.fi/perhe/art-2000006654948.html

Kommentit (467)

Vierailija
161/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen isän tikin voi laittaa siihen peniksen kärjessä olevaan reikään.

Toisilla miehillä on pieni ja jokainen tilaisuus, että sen saisi tuntumaan suuremmalta on siis käytettävä hyväksi. Eli silloin pyydetään jopa sitä kätilöä avuksi. En tuosta toisaalta pitäisi suuttua, vaan pikemmin sääliä. Naisellahan sitä tikin laittamista pitäisi kysyä. Haluaako hän vai ei sellaisia ylimääräisiä miehelleen tai ehkä jopa tunteakseen itse jotain.

Nyt pakko saada tähän ketjuun faktaa "isän tikistä"! Siinä siis korjataan alapään repeämä ja samalla laitetaan ylimääräisiä tikkejä sulkemaan vaginaa. Miettikääpä, miltä tuntuu ja mitä tapahtuu, jos kehon luontaisia aukkoja ommellaan kiinnemmäksi kuin niiden kuuluu olla? Kyseinen toimenpide on aivan törkeä, se tehdään usein naiselle naisen tietämättä. Siinä sitten nainen ihmettelee seuraavaan synnytykseen saakka, että miksi yhtäkkiä seksi sattuu järkyttävästi ja alapäätä vihloo? Ylimääräisten tikkien laittamisesta pitäisi tehdä laitonta!

https://www.healthline.com/health-news/husband-stitch-is-not-just-myth

Hyi h***etti, sitä yrittää pitää yllä positiivisia mielikuvia miehistä jne. ja täällä nettikeskusteluissa, mutta tällaiset jutut tekee siitä niin vaikeata. Eikä ikinä näy eikä kuulu yhtään miestä tuomitsemassa tämmöistä.  Onneksi elän maassa, jossa voin valita elämän ilman miestä ja lapsia.

Täh? Tietenkin kaikki väkivalta on tuomittavaa. Onhan se ihan sanomattakin selvää.

Käytän samalla tilaisuuden tuomitakseni Hiroshiman ja Nagasakin atomipommit sekä Olof Palmen murhan.

-mies

No ei se ole "sanomattakin selvää" esim. uhrille, varsinkaan jos kaikki ympärillä vaikenevat.  Kyllä sillä ihan oikeasti voi olla merkitystä että tuomitsee jonkin asian, vaikka ei siihen itse syyllistykään. Se voi luoda uhrille uskoa ja luottamusta muihin ihmisiin, jos joku tarjoaa sympatiaa ja tukea. Näin naisena ajattelen, sinä ehkä eri tavalla.

- nainen

Just oli lehdessä juttua mallimaailmasta jossa joku oli käyttänyt hyväksi nuoriakin naisia. En nyt muista mikä toimisto tai kisa oli kyseessä.

Asiasta tiesi mm. mallimammat jotka silti lähettivät suojattinsa sinne hyväksikäytettäväksi.

Pitäisikö vihata kaikkia naisia noiden naisten toiminnan vuoksi? Hyvä sitä on nyt 40 vuotta myöhemmin jeesustella aiheella.

Vierailija
162/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies muka haluaa synnytykseen mukaan? Itse en todellakaan olisi sinne halunnut, mutta pakko oli mennä kun vaimo niin vaati. Ja mitä minä siellä tein? Hikoilin nurkassa ja purin rystysiäni. Leikkasin napanuoran ja pitelin hetken vastasyntynyttä. Ehtiihän tuota pidellä kotonakin, ja eipä se napanuoran leikkaaminenkaan ihan järisyttävä ilo ollut.

Kun kerran se synnytys on naisten juttu, niin miksi mies pitää sinne raahata väkisin mukaan? Paniikissa tulee sitten lauottua typeriä 'vitsejä', ja saa ääliön leiman. Tätähän minä juuri halusinkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Huumorintajuinen" ja "hauska" on aika monen naisen deittiprofiilien vaatimuslistalla. Eli itse on aiheutettu tällaiset jutut. Ottakaa vakava mies niin ei tule tällaisia ongelmia.

Mukahauska ja tilannetajuton tyhjännauraja vs. vakava mies?

Vai onkohan niitä vaihtoehtoja onneksi muitakin?

Ilmeisesti joku on sille tilannetajuttomalle tyhjännauralle antanut pillua kun se kerran pääsee siinä tilanteessa moisia laukomaan. Mahdollisesti on jopa naimisissa?

Kuka lie naisen siihen pakottanut, suku varmaan koska eihän naisten toiminta ohjaa miesten käytöstä.

Vierailija
164/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies muka haluaa synnytykseen mukaan? Itse en todellakaan olisi sinne halunnut, mutta pakko oli mennä kun vaimo niin vaati. Ja mitä minä siellä tein? Hikoilin nurkassa ja purin rystysiäni. Leikkasin napanuoran ja pitelin hetken vastasyntynyttä. Ehtiihän tuota pidellä kotonakin, ja eipä se napanuoran leikkaaminenkaan ihan järisyttävä ilo ollut.

Kun kerran se synnytys on naisten juttu, niin miksi mies pitää sinne raahata väkisin mukaan? Paniikissa tulee sitten lauottua typeriä 'vitsejä', ja saa ääliön leiman. Tätähän minä juuri halusinkin?

Sinä halusit? Synnytyksen tekee vaimo, on tärkeämpää mitä HÄN haluaa, ja hän halusi sinut tueksi. Jos kerran purit rystysiä, näit miten kamalaa se oli. Miksi vaimosi ei olisi ollut oikeutettu haluamaansa tukeen? Miksi olisit antanut hänen olla peloissaan yksin? Siksi että sinulla oli vähän vaikea hetki siinä? Eikö hänellä ollut?

Vierailija
165/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisilla miehillä on pieni ja jokainen tilaisuus, että sen saisi tuntumaan suuremmalta on siis käytettävä hyväksi. Eli silloin pyydetään jopa sitä kätilöä avuksi. En tuosta toisaalta pitäisi suuttua, vaan pikemmin sääliä. Naisellahan sitä tikin laittamista pitäisi kysyä. Haluaako hän vai ei sellaisia ylimääräisiä miehelleen tai ehkä jopa tunteakseen itse jotain.

Nyt pakko saada tähän ketjuun faktaa "isän tikistä"! Siinä siis korjataan alapään repeämä ja samalla laitetaan ylimääräisiä tikkejä sulkemaan vaginaa. Miettikääpä, miltä tuntuu ja mitä tapahtuu, jos kehon luontaisia aukkoja ommellaan kiinnemmäksi kuin niiden kuuluu olla? Kyseinen toimenpide on aivan törkeä, se tehdään usein naiselle naisen tietämättä. Siinä sitten nainen ihmettelee seuraavaan synnytykseen saakka, että miksi yhtäkkiä seksi sattuu järkyttävästi ja alapäätä vihloo? Ylimääräisten tikkien laittamisesta pitäisi tehdä laitonta!

Hyi h***etti, sitä yrittää pitää yllä positiivisia mielikuvia miehistä jne. ja täällä nettikeskusteluissa, mutta tällaiset jutut tekee siitä niin vaikeata. Eikä ikinä näy eikä kuulu yhtään miestä tuomitsemassa tämmöistä.  Onneksi elän maassa, jossa voin valita elämän ilman miestä ja lapsia.

Täh? Tietenkin kaikki väkivalta on tuomittavaa. Onhan se ihan sanomattakin selvää.

Käytän samalla tilaisuuden tuomitakseni Hiroshiman ja Nagasakin atomipommit sekä Olof Palmen murhan.

-mies

No ei se ole "sanomattakin selvää" esim. uhrille, varsinkaan jos kaikki ympärillä vaikenevat.  Kyllä sillä ihan oikeasti voi olla merkitystä että tuomitsee jonkin asian, vaikka ei siihen itse syyllistykään. Se voi luoda uhrille uskoa ja luottamusta muihin ihmisiin, jos joku tarjoaa sympatiaa ja tukea. Näin naisena ajattelen, sinä ehkä eri tavalla.

- nainen

En ihan ymmärrä. Kuka on nimettömän nettikeskustelun uhri?

Vierailija
166/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on Suomessa useammin lihavia kuin naiset :-)

Ei pidä paikkaansa :-)

Miehiä on enemmän ylipainoisissa, naisia oikeasti lihavissa.

Ihanaa kun naiset ei osaa lukea THL tilastoja vaan valehtelevat täällä ja alapeukuttavat kun joku kehtaa kertoa totuuden:

Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.

Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista lhavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.

Sillä ei oikeasti nyt kauheasti ole merkitystä, jos ravintolassa on 200 miestä ja 200 naista ja heistä naisista 56 on lihavia ja miehistä 52.

Ja kun lähes kaksisataa heistä on vyötärölihavia, niin sillä ei ole merkitystä onko miehiä 96 vyötärölihavaa tai 92 ja naisia 98 tai 94. Puhumme suuresta määrästä ihmisiä ja erot ovat aika pienet.

Seli seli. Katso se ihan ensimmäinen viesti.

Siinä väitettiin että miehissä on enemmän lihavia kuin naisissa.

No kun ei ole.

Jos luvut on noin, niin ne on. Ihan oikein korjattu.

Silti on pakko sanoa, että keski-ikäiset miehet näyttävät olevan järjestään raskaana. Jotkut todella pahasti. Vaikea uskoa, että vyötärölihavuus ei olisi miehillä yleisempää? Sehän juuri on miehille tyypillinen lihavuuden muoto.

En siis ole tutustunut lukuihin enkä lähde niitä kiistämään. Kumma juttu vaan, katukuvan perusteella.

Ohis ja eri kirjoittaja

Näin se THL väittää. Voi olla että naisilla lihavat ovat niin pahasti lihavia että se menee myös reilusti vyötärön puolelle, eikös siihen ollut joku mitta tyyliin "yli metri ympärysmitta" tai jotain? Eli voihan se olla että perseestä se on 120cm ja vyötärötä 100cm -> olet vyötärölihava. Mies taas sitten on rehellisesti pallo?

ja toki olen samaa mieltä, lihavuus on säälittävän yleistä, varsinkin kun on lopulta hyvin helppoa olla normaalipainoinen.

No mutta mukava kuulua siihen neljännekseen joka ei ole ylipainoinen. Erottuu rannalla edukseen.

Vierailija
167/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

- nainen

En ihan ymmärrä. Kuka on nimettömän nettikeskustelun uhri?

Kuka ikinä haluaa uhriutua 

ps. tuomitsen väkivallan, myös pelkkiin naisiin kohdistuvan

Vierailija
168/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pystyisi kunnioittamaan miestä, joka ei olisi tukenani silloin, kun tarvitsen häntä. Onneksi ei ole tarvinnut edes keskustella, tämä on ollut ihan selvää puolin ja toisin.

Vierailija
169/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä halusit? Synnytyksen tekee vaimo, on tärkeämpää mitä HÄN haluaa, ja hän halusi sinut tueksi. Jos kerran purit rystysiä, näit miten kamalaa se oli. Miksi vaimosi ei olisi ollut oikeutettu haluamaansa tukeen? Miksi olisit antanut hänen olla peloissaan yksin? Siksi että sinulla oli vähän vaikea hetki siinä? Eikö hänellä ollut?

Joo, ja paljonpa minustakin oli siellä apua. Tuskin vaimo edes huomasi minun pitelevän häntä kädestä? En minäkään kaipaa ketään siihen viereen, kun harrasteautosta hajoaa moottori kesken kisan. Siinä ei auta kenenkään voivottelut ja kädestä pitelyt.

Ja tässä vertasin vulgaaristi synnytystä ja harrastustoimintaa. Jos et ymmärtänyt sarkasmia, niin anna olla.

Vierailija
170/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyysin kätilöä istukan synnyttämisen jälkeen kaapimaan myös kaikki hiekat pois. Naureskeli pitkään heitolleni.

Vierailija
171/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pystyisi kunnioittamaan miestä, joka ei olisi tukenani silloin, kun tarvitsen häntä. Onneksi ei ole tarvinnut edes keskustella, tämä on ollut ihan selvää puolin ja toisin.

Kuinka sinä häntä siinä tarvitsit? Mitä hyötyä hänen paikalla olosta oli?

Vierailija
172/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmannen lapsen synnytyksessä ihmettelin, miksi miehen piti vähän väliä käydä ulkona. Parin kuukauden kuluttua selvisi, että oli käynyt välillä soittamassa naiselle, jonka kanssa oli aloittanut suhteen puoli vuotta aikaisemmin. Ystäväni, joka oli meillä kotona hoitamassa 1v ja 2v lapsiamme miehen apuna ollessani ne pari päivää sairaalassa vauvan kanssa,kertoi jälkeen päin, että eipä ollut isukkia paljoakaan kotona näkynyt.

Olihan se hankalaa aikaa ennen kuin mies sai lopulta päätöksensä tehtyä ja muutti isäpuoleksi naisen lapsille ja jätti meidät kokonaan.

Meidän isukki meni vessaan katsomaan puhelinta kun minulla oli hirveä kiire kotiin vauvan kanssa! Kyllä tympäisi kun oltiin ihan valmiina ja puettuna lähdössä, eräs paskiainen kysyy missä vessa ja etsii siellä seuraa treffipalstoilta puhelimellaan 😑

Vierailija
173/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehet tulevat synnytyksee mukaan koska naiset niin pakottavat? Minä olen mies ja jos joskus lapsia teen niin en minä kyllä synnytykseen lähtisi mukaan koska asia ei liity minuun millään tavalla.

Seuraavaksi naiset varmaan vaativat että miesten pitää tulla mukaan naisten jumppatunneille tai mukaan vaihtamaan menkkasidettä 🙄

Tiedän yhden miehen kuka joutui menemään mukaan synnytykseen ja hän sanoi että se oli karseaa katsovaa eikä seksiä tehnyt enään mieli sen jälkeen, no erohan siinä sitten heille tuli kun seksi väheni todella paljon.

Onneksi mahdollisuus omaan lapseen on sinun kohdallasi olemattoman pieni.

Vierailija
174/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin kivusta sekaisin enkä ymmärtänyt kätilön puheista mitään. Mies selitti asiat minulle uudestaan ja uudestaan kasvojeni edessä niin kauan, että tajusin. Muistan miehen kasvot ja sen, kun hän kerran antoi minulle juotavaa. Mies oli myös hälyttänyt kerran kätilön paikalle, kun käyrällä vauvan sydänäänet meni oudoksi. Mies auttoi ponnistusvaiheessa kannustamalla ja tukemalla jalkaa. En olisi pärjännyt ilman miestä. Sinulla ei ole aavistustakaan, millainen tapahtuma synnytys voi olla.

Eri

Vierailija
175/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolitajuttomana kivusta olemaan tuttu, turvallinen ja lohduttava. Puhumaan puolestani, kun en itse siihen pystynyt. Meillä ei ole tapana jättää toista yksin pulaan muutenkaan, onnellista liittoa takana jo 20 v.

Vierailija
176/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä yllätä yhtään että tämä juttu tehtiin näin yksisilmäisesti. Riittäisi sitä tarinaa varmaan niistä naisten möläytyksistä. Ainakin itse olen kuullut aika karujakin juttuja. On haukuttu miehen pilanneen naisen elämä, uhkailtu kostoksi raiskata miehen perse dildolla kun on naisen pistänyt paksuksi ja muuta mukavaa. Ihan täysin osattomiahan ne naiset ovat omaan raskauteensa olleet.

Vierailija
177/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi palstamies ei halua olla mukana missään oman perheen tapahtumissa. Lasten synttäreillä ei iskää näy, ei myöskään konfirmaatiossa tai yo-juhlissa. Kun lapsi pyytää isää katsomaan lakitusta, mies ihmettelee, että etkö sinä itse saa sitä päähän. Äitinsä hautajaisiin mies ei mene, sillä mitä hän siellä tekee, ei kuollut välitä. Jotai vikaa pitää ihmisessä olla, jos läheisten tärkeät asiat ei kiinnosta.

Vierailija
178/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin jännitti ja pelottikin, olisi ollut kamalaa olla yksin pitkiä aikoja. Pystyttiin kuitenkin juttelemaankin siinä, ja kun mies oli vieressä, tiesin että jos jotain tapahtuu niin hän hakee heti apua. Ja oli miehestä sitten loppuvaiheessakin hyötyä, olin nimittäin tietämättäni puristanut hänen toisen kätensä mustelmille.

ohis

Vierailija
179/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mie en ymmärrä sitä miksi miesten tai isien pitää olla mukana synnytyksessä. Ei ennenkään miehet olleet mukana siellä eikä synnytys liity millään tavalla miehiin ja isiin.

Mikä siis on syy sille miksi jotkus miehet menevät mukaan synnytykseen?

M27

Eli on mielestäsi miehekästä ja vastuullista jättää yhteistä lasta kivulla, tuskalla ja vaurioituen synnyttävä nainen ilman oman puolison tukea elämän hirveimmällä hetkellä?

Mies saa lapsen yhtä helposti kuin koiranpennun eli tekemättä mitään.

Mies joka ei ole mukana synnytyksessä ei ole mies.

Sano tuo sille miehelle, jota kukaan ei ole huolinut lapsensa isäksi tai joka ei saa erektiota.

Vierailija
180/467 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isät pois synnytyksestä. Tiellä pyörivät.

Juuri näin. Itse otin ensimmäiseen matkaan, mutta hän valitti, kuinka huonosti häntä kohdeltiin h-hetkellä, kun lapsella oli ahdinkotila ja kummankin kätilön kädet tarvittiin siihen, eikä hänen elvyttämiseen lattialla jos olisi pyörtynyt. Seuraavalla kerralla jäi suosiolla kotiin, eikä ollut valittamista, kummallakaan. 

Hyvä näin, mutta eipä ole lapsetkaan hirveästi isänsä valintaa arvostaneet, kun kasvoivat aikuisiksi ja ymmärsivät isänsä ajattelevan aina ja kaikessa vain itseään.

Siis sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi