Isän tikki?? ”Ai jäitkin läskiksi”, ”meen pesemään auton” Hyyyyi mitä miehiä
”Pitkään kätilön työtä tehnyt Ore sanoo, etteivät asiakkaiden kysymykset ärsytä, mutta muutamaan vanhaan vitsiin hän alkaa jo olla väsynyt.
Ehdoton ykkönen on ”isän tikki”, Ore kertoo.
– Synnytyksessä mahdollisesti tulleita vaurioita korjataan ompelemalla. Jos puoliso vierestä heittää ”hyvällä huumorilla”, että laitahan vielä yksi tikki isälle, niin voin sanoa, että ei naurata.
Vastaava ”läpän heitto” on tuttua myös Hellsténille. Ammattilaista harmittaa myös silloin, kun puoliso vitsailee heti synnytyksen jälkeen äidin jäljelle jääneistä raskauskiloista.”
Kuka näiden miesten kanssa oikeen lisääntyy jos on ihan ok kuunnella tollasta heittoa synnytyksen jälkeen?? Varmaan jo niin tottuneita tollaisiin ”pikku vitseihin” isännältä kjeh
Kommentit (467)
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ansaitse elää.
Meneekö raasulla tunteisiin? Ei tarvitse olla hysteerinen. Rauhoitu raasu.
Vierailija kirjoitti:
Se on molempien vanhempien kannalta parempi, että mies on tyytyväisempi naisen alapään tiukkuuteen synnytyksen jälkeen. Jos siihen voi vaikuttaa tikeillä, kannattaa se ehdottomasti tehdä ja miehen siitä huomauttaa.
Onneksi mieheni ei ole noin väkivaltainen. Hän ei halua satuttaa minua yhdelläkään lisätikillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä katsoit tarpeelliseksi vastata tuollaisen raasun viestiin?
Menikö tytöllä tunteisiin? Ei tarvitse tehdä kaikesta draamaa. Rauhoitu tytteli
Vierailija kirjoitti:
Sovimies kirjoitti:
Paras tapa säästää naista huonolta synnytys läpältä on jättää koko akka hyvissä ajoin ennen laskettua aikaa ja aloittaa uusi suhde nuoremman ja näpsäkämmän, mieluiten ulkolaisen naisen kanssa. Ruokkomaksuistakin pääsee kyllä luistamaan, tiedän miehiä jotka niin ovat tehneet. Pitäkää pintanne, veljet!
Joo, me ja meijän melkein 4 miljardia veljeä. Joita mä rakastan ja jotka rakastaa mua! Jos joku mun veli soittaa ja sanoo et se on Microsoftin laitetuesta ja se tarttee nyt mun nettipankin tunnukset ni mä annan ne sille, koska mä luotan siihen ja rakastan sitä NIIN PALJON..MÄ RAKASTAN NIIN MUN VELJIÄNI, hei veljet, kuuletteko? RAKASTAAAAN! Rakastattehan tekin mua? Jookos?
Perjantaipullo huvennut hyvää vauhtia? 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä katsoit tarpeelliseksi vastata tuollaisen raasun viestiin?
Menikö tytöllä tunteisiin? Ei tarvitse tehdä kaikesta draamaa. Rauhoitu tytteli
Ja tuo edellinen, joka sanoi naisista ikävästi on Alba, tai joku muu hengenheimolainen jne.
On niin helppoa anonyymisti möläytellä toisen sukupuolen piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on uskomaton taito pahoittaa mielensä käytännössä aivan kaikesta.
Tämä on niin totta! Ihan sama mistä juttelee, niin johan se kääntyy henkilökohtaiseksi loukkaukseksi naista kohtaan. Ovat niin itsekeskeisiä.
Jaahas, mieslasten kokoontumiset täällä:D ja tälläisiä kultakimpaleita monet naiset ottanut
Miesten kommentteja kun lukee, ei tarvitse yhtään ihmetellä syntyvyyden laskua. Minä-minä-ja-minun napani on se tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin totta! Ihan sama mistä juttelee, niin johan se kääntyy henkilökohtaiseksi loukkaukseksi naista kohtaan. Ovat niin itsekeskeisiä.
Ei vaan monet naiset huomioi aika paljon muita ihmisiä ja odottavat vastaavanlaista huomioimista itseään kohtaan. Moni ei vaan tajua tätä, että ihmistä pitää lukea ennen kuin tietää mikä sen mielestä on hauskaa ja mikä koetaan epäkunnioittavana käytöksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen on syynsä miksi kitiseviä miehiäkin kutsutaan neideiksi.
Vierailija kirjoitti:
Itse pyysin kätilöä istukan synnyttämisen jälkeen kaapimaan myös kaikki hiekat pois. Naureskeli pitkään heitolleni.
Meillä joulukuussa laskettu aika, pitää heittää tämä sama läppä.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tulla koskaan vauvakuumetta, kun lukee AV:ta säännöllisesti 😂
On todella huolestuttavaa, jos pidät tätä faktapalstana.
Todellisuus on jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pyysin kätilöä istukan synnyttämisen jälkeen kaapimaan myös kaikki hiekat pois. Naureskeli pitkään heitolleni.
Meillä joulukuussa laskettu aika, pitää heittää tämä sama läppä.
Muista kertoa tuo myös miehellesi, jos et itse muista tai kykene sanoa. Siis jos pakotat miehesi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja sitten onneksi häviää miehetkin.
VMP. Koko ketju. Avohoidokit räyhäävät keskenään.
Tapailen tällä hetkellä naista, jolla on lapsi. Hänelle olisi kyllä saatu laittaa yksi tikki enemmän...
Tikeistä tuli mieleen että miten synnytys oikein tapahtuu näillä muualta tulleilla naisilla jotka on jo lapsena ommeltu kiinni? Siinä sitä onkin isän tikkiä kerrakseen, mahtaako meidän kätilöt moralisoida tuota vai ollaanko kiltisti hissukseen?
Vierailija kirjoitti:
Ei taida tulla koskaan vauvakuumetta, kun lukee AV:ta säännöllisesti 😂
Ja tälleen naisena, joka on tiennyt 6-vuotiaasta lähtien ettei halua lapsia, helpottaa, ettei vauvakuumetta ole tosiaan koskaan tullut kun lukee täältä kauhujuttuja.
N40
Vierailija kirjoitti:
Eli miehet tulevat synnytyksee mukaan koska naiset niin pakottavat? Minä olen mies ja jos joskus lapsia teen niin en minä kyllä synnytykseen lähtisi mukaan koska asia ei liity minuun millään tavalla.
Seuraavaksi naiset varmaan vaativat että miesten pitää tulla mukaan naisten jumppatunneille tai mukaan vaihtamaan menkkasidettä 🙄
Tiedän yhden miehen kuka joutui menemään mukaan synnytykseen ja hän sanoi että se oli karseaa katsovaa eikä seksiä tehnyt enään mieli sen jälkeen, no erohan siinä sitten heille tuli kun seksi väheni todella paljon.
No sinun kohdallasi tämä onkin täysin hypoteettinen tilanne. Et tule tekemään lapsia, koska siihen tarvitaan ihan joka tapauksessa myös nainen, vähintään sijaiskohdun muodossa. Viestissäsi oli siis yksi järkevä lause: Asia ei tosiaan liity sinuun millään tavalla.
Se on molempien vanhempien kannalta parempi, että mies on tyytyväisempi naisen alapään tiukkuuteen synnytyksen jälkeen. Jos siihen voi vaikuttaa tikeillä, kannattaa se ehdottomasti tehdä ja miehen siitä huomauttaa.