Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Haittaisiko sinua jos mies kertoisi tapailuvaiheessa että olet ns. kakkosvaihtoehto, kun mies ei ole saanut sitä suurta ihastustaan?

Vierailija
01.10.2020 |

Hän kertoisi avoimesti että tekisi kaikkensa jotta sinusta tulisi se ykkösvaihtoehto, mutta ei voi luvata miten tunteensä kehittyvät...Mitä tekisit/sanoisit?

Kommentit (325)

Vierailija
81/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni olisi valmis jättämään vaikkapa unelmiensa miehen näköjään tuollaisen pikkujutun vuoksi.

Ei se enää tuon tiedon jälkeen olisi mikään unelmamies. Kaukana siitä.

Hauraita ovat sitten unelmasi jos yksi lause saa ne sortumaan. Varoita mieskandidaattejasi ennalta että tietävät joutuvansa munankuoribalettiin lopuksi ikäänsä.

Unelmani on mies jolle olen ykkösvaihtoehto samalla tavalla kuin hän minulle, ei mies joka tyytyy minuun paremman puutteessa. En minä koe tarpeelliseksi varoitella tällaisesta asiasta, jonka pitäisi olla ihan itsestäänselvyys. Ennemmin sen ihmisen pitäisi varoitella, jonka sydän on jossain muualla eikä ole kanssani täysillä mukana.

Jokainen ihminen joutuu hankkimaan sen ykkösaseman toisen sydämessä. Ap kertoi haluavansa naisen siihen asemaan. Sen naisen asemassa sinä kuitenkin muuttaisit tuon tiedon pohjalta etkä haluaisi edes pyrkiä ykkösasemaan, vain koska kerrottiin ettet siellä aina ole ollut. En vaan ymmärrä logiikkaa tässä. Sinun sydämessäsi mies on ykkönen, mies haluaisi että sinä olisit hänen ykkönen, mutta sinä loukkaannut verisesti koskien egosi kolhitun ja olet valmis siksi menettämään ykkösesi vain jotta mies saisi rangaistuksen siitä ettei älynnyt sinuun rakastua jo aiemmin eikä siten tule koskaan sua saamaan? Pahempaa itsevahingoittamista lemmenasioissa en oikein saata keksiä.

"Ettei älynnyt sinuun rakastua" Hän ei siis rakastunut minuun niin miksi haluaisin olla sellaisen kanssa joka rakastui johonkin toiseen? Kuka naien on niin huonolla itsetunnolla varustettu, että kuuntelee tuollaista paskaa? Itsellä kuolisi kaikki tunteet välittömästi.

Aika idiootilta ja nössöltä kuulostaa mies joka vinkuu tyttöystävälleen, että yritän kauheasti rakastua sinuun, mutta rakastan kyllä tällä hetkellä toista...

Vierailija
82/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totaalinen turn off. 

Kun on saanut kokea, miltä tuntuu olla maailman eniten haluttu sen toisen silmissä, ei koskaan enää riitä vähempi, eikä tarvitsekaan riittää.

Sitä paitsi jos joku ihminen on niin idiootti ja "tunneälytön", että tuollaisen menee parilleen kertomaan, niin eipä kiinnostaisi enää ihan siitäkään syystä.

Eli parempi vaihtoehto on huijata naista ja salaa haaveilla siitä ihastuksesta?

Ja sitten vetää matto alta kylmästi jo tuo ihastus joskus näyttääkin vihreää valoa?

Kerro ihmeessä naisellesi jos tilanne on tämä.

Ajatuksena oli kertoa, mutta vastausten mukaan rehellisyys ei kannata.

Eli .. Olet HIIRI, joka reikää vailla .. etkä mikään MIES ..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

Vierailija kirjoitti:

Aika moni olisi valmis jättämään vaikkapa unelmiensa miehen näköjään tuollaisen pikkujutun vuoksi.

Hauraita ovat sitten unelmasi jos yksi lause saa ne sortumaan. Varoita mieskandidaattejasi ennalta että tietävät joutuvansa munankuoribalettiin lopuksi ikäänsä.

Minulle tuo kertoo, että mies on sosiaalisesti ääliö ja en voisi jatkaa suhdetta.

Vierailija
84/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unelmani on mies jolle olen ykkösvaihtoehto samalla tavalla kuin hän minulle, ei mies joka tyytyy minuun paremman puutteessa. En minä koe tarpeelliseksi varoitella tällaisesta asiasta, jonka pitäisi olla ihan itsestäänselvyys. Ennemmin sen ihmisen pitäisi varoitella, jonka sydän on jossain muualla eikä ole kanssani täysillä mukana.

Jokainen ihminen joutuu hankkimaan sen ykkösaseman toisen sydämessä. Ap kertoi haluavansa naisen siihen asemaan. Sen naisen asemassa sinä kuitenkin muuttaisit tuon tiedon pohjalta etkä haluaisi edes pyrkiä ykkösasemaan, vain koska kerrottiin ettet siellä aina ole ollut. En vaan ymmärrä logiikkaa tässä. Sinun sydämessäsi mies on ykkönen, mies haluaisi että sinä olisit hänen ykkönen, mutta sinä loukkaannut verisesti koskien egosi kolhitun ja olet valmis siksi menettämään ykkösesi vain jotta mies saisi rangaistuksen siitä ettei älynnyt sinuun rakastua jo aiemmin eikä siten tule koskaan sua saamaan? Pahempaa itsevahingoittamista lemmenasioissa en oikein saata keksiä.

Ei sitä asemaa pitäisi mitenkään erityisemmin joutua hankkimaan, sinne pääsemiseen pitäisi riittää että on oma itsensä. En minä ala taistelemaan mistään ykkössijasta - jos en tällaisenaan sinne yletä, sitten en ole hänelle oikea ihminen. Suhde, jossa minä olisin varavaihtoehto, ei vaan yksinkertaisesti ole sitä mitä haluan. Eikä mies, jolle minä olen varavaihtoehto. Minulla olisi ihan täysi oikeus jatkaa tuossa tilanteessa sellaisen ihmisen etsintää, joka on kaikin puolin sitä mitä haluan ja jolle minä olen sitä samalla tavalla.

Vierailija
85/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totaalinen turn off. 

Kun on saanut kokea, miltä tuntuu olla maailman eniten haluttu sen toisen silmissä, ei koskaan enää riitä vähempi, eikä tarvitsekaan riittää.

Sitä paitsi jos joku ihminen on niin idiootti ja "tunneälytön", että tuollaisen menee parilleen kertomaan, niin eipä kiinnostaisi enää ihan siitäkään syystä.

Ja sitten vetää matto alta kylmästi jos tuo ihastus joskus näyttääkin vihreää valoa?

Tämä on se syy miksi harva haluaa olla se kakkosvaihtoehto/jämäsuhde/paremman puutteessa. Koska se toinen voi lähteä koska vaan jos se ykkösvaihtoehto näyttää vihreää valoa. Miksi kukaan haluaisi panostaa niin epävarmaan suhteeseen? 

Eikös tuo päde jokaiseen parisuhteeseen? Aina voi löytyä uusi ykkönen. On totta että parisuhde sisältää aina eron riskin, kuten elämä sisältää kuolemisen riskin. Siitä sit miettimään paljonko antaa peloille valtaa.

Tavallaan, mutta riski on pienempi jos aloittaa ykkösenä, silloin tilalle pitää löytyä joku parempi. Jos aloittaa kakkosena, se parempi on jo tiedossa "valmiina" vaikka olisikin varattu.

Jos suhde syvenee ja tunteet syttyvät, niin ei se kauaa enää ole ykkönen. Eiköhän jokainen ole joskus aiemmin ollut ihastunut palavasti muihin kuin nykypuolisoonsa. Monilla on ihan exiäkin. Ne aiemmat ihastumiset vaan nyt kuivuvat ajan mittaan ja uusien suhteiden vallatessa alaa. Ei se siis ole mikään pysyvä ikuinen tilanne vaan tilanne joka vallitsi ennen suhteen alkua.

Olen vissiin outo kun ei ole koskaan tullut mieleenkään aloittaa uutta suhdetta jos olen vielä ollut kiinni exässä. Pitkässä parisuhteessa ihastumisia tulee monelle, mutta usein silloin on jo niin sitouduttu puolisoon ettei niitä ihastuksia halua ruokkia vaan jossain vaiheessa lyö jarrut päälle.

Vierailija
86/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa loogiselta, mutta ei käytännössä toimi näin. Ihminen ei ole mikään kone

Tiedän että pimeät ja vahingolliset tunteet ajavat monia. Koetan silti levittää ymmärrystä siitä että sitä voi hallita ja muuttaa, antaako loukkaantumisen, kostonhimon ja katkeruuden haitata omaa elämäänsä. Itsellekään niistä viime kädessä eniten haittaa on.

No aika vit un pimeä jaa itsetuhoinen pitää olla jos jää suhteeseen, jossa sulle on päin naamaa kerrottu, ettet ole se jota haluan ja vertaillaan kolmanteen osapuoleen.

-eri

Vierailija
87/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähdään miten naisten kanssa ei koskaan kannata olla täysin rehellinen.

Aloituksessa mainitulla miehellähän on vielä vilpitön tarkoitus yrittää suunnata suurimmat tunteensa tapailemaansa naista kohtaan.

Varmaan kaikki miehet olisivat todella otettuja jos nainen osoittaisi tuon tason rehellisyyttä...

Vierailija
88/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollainen ole unelmien mies eikä pikkujuttu.

Jos mies on unelmien mies ennen paljastusta ja olet häneen täysin rakastunut ja haluat yhteisen loppuelämän, miten kummassa se voi keikahtaa yhtäkkiä itsestäänselvästi lopulliseksi jäähyväisiksi? Eikö se kerro että alkujaankaan et ollut kovin vakavissasi. Ei todella rakastunut moisista hätkähdä. Ei, aikoastaan itserakas jolle parisuhde on vain oman itsetunnon pönkittäjä, ja toimii niin pitkään kuin on palvottu ja kumppanin yläpuolella.

Eihän tuollaisen miehen kanssa ole mitään yhteistä loppuelämää. Se on sitku-elämää toistaiseksi enkä minä sellaista halua. Haluaisitko itse rakastuneena kuulla, että nainen on sinun kanssa niin kauan kunnes löytää paremman? Kiinnostaako asunnon ostaminen ja lasten hankkiminen hänen kanssaan?

Vierailija
89/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa loogiselta, mutta ei käytännössä toimi näin. Ihminen ei ole mikään kone

Tiedän että pimeät ja vahingolliset tunteet ajavat monia. Koetan silti levittää ymmärrystä siitä että sitä voi hallita ja muuttaa, antaako loukkaantumisen, kostonhimon ja katkeruuden haitata omaa elämäänsä. Itsellekään niistä viime kädessä eniten haittaa on.

No aika vit un pimeä jaa itsetuhoinen pitää olla jos jää suhteeseen, jossa sulle on päin naamaa kerrottu, ettet ole se jota haluan ja vertaillaan kolmanteen osapuoleen.

-eri

Miten niin "ei haluta". Aloituksessahan kerrottiin että mies juuri haluaa olla naisen kanssa, mutta ne suuret tunteet vielä kohdistuvat toiseen. Eikä sekään tarkoita etteikö mies silti pitäisi naisesta.

Huhhuh, mitä sanojen vääristelyä ja suuhun laittamista

Vierailija
90/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi olisi hyvää, niin menettelisi. Minkä tunteilleen voi. 

Koittaisin auttaa kaikin mahdollisin keinoin. 

Ai sen ykkösvaihtoehdon saamisessako?

Vierailija
91/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähdään miten naisten kanssa ei koskaan kannata olla täysin rehellinen.

Aloituksessa mainitulla miehellähän on vielä vilpitön tarkoitus yrittää suunnata suurimmat tunteensa tapailemaansa naista kohtaan.

Varmaan kaikki miehet olisivat todella otettuja jos nainen osoittaisi tuon tason rehellisyyttä...

Jos mies olisi rehellinen, hän ei yrittäisi hakeutua suhteeseen naisen kanssa, johon ei ole ihastunut.

Vierailija
92/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule Jarkko, oot tosi ihana ja näin, mut Ahimilla on isompi muna ja meillä oli paljon romanttisempaa yhdessä. Palaisin takas heti jos saadaan välit korjattua. Mut se ei ehkä ole mahdollista niin mä yritän tosi tosi kovaa rakastua suhun. Vielä se ei oo onnistunu, mut ehkä jatkossa :) Kiitti et ymmärrät ja arvostat mun rehellisyyttä.

Vierailija
93/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi rehellinen, hän ei yrittäisi hakeutua suhteeseen naisen kanssa, johon ei ole ihastunut.

No ehkäpä sitä on jo yritetty, mutta kyseinen nainen ei halunnut tutustua?

ap

Vierailija
94/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule Jarkko, oot tosi ihana ja näin, mut Ahimilla on isompi muna ja meillä oli paljon romanttisempaa yhdessä. Palaisin takas heti jos saadaan välit korjattua. Mut se ei ehkä ole mahdollista niin mä yritän tosi tosi kovaa rakastua suhun. Vielä se ei oo onnistunu, mut ehkä jatkossa :) Kiitti et ymmärrät ja arvostat mun rehellisyyttä.

Niin? Ihailtavan avointa rehellisyyttä

Vierailija
95/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se. Siihen tilanteeseen ei silti ole jäätävä.

Vierailija
96/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jatkaisit suhdetta? :) Tosi ihanaa ❤ Saat viedä mut syömään illalla. Valkkaa sit joku hyvä mesta tällä kertaa.

Vierailija
97/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli kyseessä on yksipuolinen kaukoihastuminen, jos kerran se ykkösvaihtoehto ei halunnut edes tutustua? Aina vaan paranee.

Vierailija
98/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totaalinen turn off. 

Ja sitten vetää matto alta kylmästi jo tuo ihastus joskus näyttääkin vihreää valoa?

Ei, vaan paras vaihtoehto on olla ottamatta mitään kakkosvaihtoehtoa. Ei kaikkien tarvitse olla suhteessa koko aikaa, on ihan ok olla yksinään sen aikaa kunnes löytyy joku jonka todella haluat ja joka haluaa sinut. Ei ole ok pitää jotain varalla!

Luulisi sen olevan "ok" jos mies on rehellinen ja kertoo tilanteen naiselle.

Mutta tämän ketjun vastausten perusteella rehellisyys ei kannata

Miksi kukaan haluaisi olla jonkun kakkosvaihtoehto? Ja miksi joku haluaisi tyytyä johonkin kakkosvaihtoehtoon?Rehellisyys nimenomaan kannattaa - sekä sille toiselle että itselleen.

Vierailija
99/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Eli kyseessä on yksipuolinen kaukoihastuminen, jos kerran se ykkösvaihtoehto ei halunnut edes tutustua? Aina vaan paranee.

Äläpä muuta sano. Siis fiksoitunut tuolla tavalla johonkin tuntemattomaan ihmiseen? Ei ole todellista...

Vierailija
100/325 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin iloinen rehellisestä kommentista. Toki ainoa mitä siinä enää sanoisin on "hyvästi". Mun kanssa ei ole kenenkään pakko olla enkä toisaalta myöskään halua että joku "yrittää" pitää minusta riittävästi ollakseen mun kanssa kimpassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä