AHA-elämys minkä jälkeen hävetti ettet ollut aiemmin tajunnut!
Olen 31v, olen aina vihannut sitä kun pitää repiä laastarin irti esim verikokeen jälkeen, ja nyt vasta viime kuussa kun lapsi sai ekan rokotteen tajusin rapsuttaa irti pienen reunan laastarista, ja hieroa laastarin alta öljytyllä sormella. Irtosi niin helposti ettei tosikaan, mutta miksi hitossa en ole aiemmin tätä tajunnut!?
Kommentit (555)
call girl = puhelintyttö, "puhelintyttö" siis ei olekaan nainen, joka kähisee maksusta rivouksia puhelimeen
Ihmettelin lapsena, miksi on olemassa liikennemerkkejä "aukkoja hirviaidassa". Ajattelin, että samalla vaivalla millä pystyttivät liikennemerkin, olisivat voineet jo tukkia ne aukotkin.
Eikö kukaan muu ole ihmetellyt, miksi akkuja varten pitää olla oma porakone?
Eikö kukaan muu ole ihmetellyt, miksi akkuja varten pitää olla oma porakone?
Sampi-tuuli on kyllä ihan legendaarinen, sitä en minään muuna halua edes ajatella :)
Nolo, mutta 16 vuotiaana jäätelökioskin kuvia katsoessa tajusin, ettei mangomeloni ole yksi hedelmä vaan mango-meloni jäätelössä on mangoa ja melonia...T.tyttö19v
Luulin taannoin, että Macaulay Culkin on joku Michael Jacksonin ex-vaimo. Sitten kun tutustuin Michaelin elämänvaiheisiin paremmin niin tajusin, että eipä olekaan. Kyseessähän on TV:stä tuttu poika. :)
Yksi kaverini oli luullut 18 v asti, ettei Alkoon saa mennä edes sisälle, jos ei ole täysi-ikäinen. Tiukkapipoinen, uskovainen äitinsä oli hänelle näin sanonut, eikä asia ollut tullut puheeksi muiden kanssa.
Exäni ihmetteli aikanaan, että miksi mä olen pessyt 20 den sukkahousut. Ne kun on kuulemma kertakäyttöiset.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 11:11"]
Luulin taannoin, että Macaulay Culkin on joku Michael Jacksonin ex-vaimo. Sitten kun tutustuin Michaelin elämänvaiheisiin paremmin niin tajusin, että eipä olekaan. Kyseessähän on TV:stä tuttu poika. :)
[/quote]
No ei toi varmaan niin kauhean kauas mennyt totuudesta. Jonkinlainen lapsimorsian Culkin lienee ollut.
Luulin aina nuorena/lapsena, että raiskaus on vain sellainen missä nainen tapetaan lopuksi.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 14:58"]
Tajusin vasta vähän aikaa sitten (yli kolmekymppinen olen) että kun aina puhutaan siitä, kuinka selän pitää olla suorassa erinäisten nostojen, liikkeiden tms. aikana, ergonomisista syistä... että sen selän ei tarvitse olla pystysuoraan (siis vertikaalisesti) suorassa vaan riittää että on vaan ikäänkuin hyvä ryhti koko ajan vaikka itse olisi vaikkapa vaakasuorassa.. :D
Mietinkin toisinaan, että hemmetin hankalaa on pitää selkää pystysuorassa ja esim. kerätä jotain lattialta, että pitääkö sitä sitten vaan jäkittää selkä pystysuorassa ja mennä aina jäykästi syväkyykkyyn, että ylttyy ottamaan esim. lattialta jotain...
helpottui muuten ergonomian noudattaminen huomattavasti, tämän ahaa-elämyksen jälkeen ;)
[/quote]
Tähän asti olen vasta lukenut ja paljon on tullut hauskoja, mutta tämän kohdalla tuli niin spontaani naurunpyrskähdys, että purkka putosi suusta näppikselle. :)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 15:21"]
Tajusin, että hoosianna ei ole daavidin pojan nimi.
[/quote]
Voi jummi, arvatkaa, miten tyhmä olo nyt on?! Ja kaiken lisäksi olen lukenut uskontotiedettä yliopistolla!
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 17:12"]
Ihmettelin vuosia miksi niin moni kampaamo on Salon sitä tai tätä, eli miksi niissä on kaikissa mainittu Salo? No, ajattelin, että ehkä Salossa on joku isompi alan oppilaitos ja siksi se pitää mainita. Jossain vaiheessa tajusin ja tunsin itseni vähemmän fiksuksi.
[/quote]
No arvaa vaan, kun on asunut Salossa :D :D kesti jonkun aikaa tajuta...
Opin yli nelikymppisenä, mitä ovat viilu ja jiiri.
Kun äitini kauhisteli kukkapenkin 'liljakukkoja' sanoin, etten ollut ikinä sellaisista linnuista kuullut, vaikka lintuja olenkin harrastanut..
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 17:12"]
Ihmettelin vuosia miksi niin moni kampaamo on Salon sitä tai tätä, eli miksi niissä on kaikissa mainittu Salo? No, ajattelin, että ehkä Salossa on joku isompi alan oppilaitos ja siksi se pitää mainita. Jossain vaiheessa tajusin ja tunsin itseni vähemmän fiksuksi.
[/quote]
Minä taas luulin, että tuo Salo on jonkun kuuluisan kampaajasuvun sukunimi. Esim. Salon Marie = Virtasen Marie
[/quote]
Hahaa, mulle tää Salon-dilemma selvisi pari vuotta sitten, kun miehen kanssa kaupunkikävelyllä ihmettelin hänelle, että miksi näitä Salo-kampaamoita oikein on niin paljon, liittyykö se Salon kaupunkiin vai Salo-sukunimeen. Mies katsoi pitkään ja äänsi sitten sanan ranskalaisittain. Ilman tuota ääneen ajattelua en olisi varmaan asiaa tajunnut ennen kuin tätä ketjua lukiessa!
Yhtenä lisänä klassisiin väärin kuultuihin joululaulujen sanoihin En etsi valtaa loistoa biisissä kohta "joulu suo mi onnen tuo" oli tietysti joulu-Suomi onnen tuo! Kaveria pääsin taas aikanaan selventämään Tonttujen jouluyön kohdasta "raoistansa sen jo tonttu näki" kun hän ihmetteli, että onpa outo tontun nimi tuo Senjo :D
Ihanan opettavainen ketju tämä! ED ja Olvin tynnyri olivat myös minulle uusia juttuja.
[/quote]
ahahahaaha tuo Senjo- tonttu oli minulle jo ihan liikaa :DD nauroin itseni kipeäksi, tosin on tullut vauvan kanssa vähän valvottua...
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 08:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 06:41"]
Tänne aina mukamas kirjoittelee lääkäreitä ym, mut tää ketju paljastaa kyllä todellisen av-aineksen... huhhuh.
[/quote] Jaa että lääkärikö ei olisi lapsena voinut kuulla jotain laulua väärin =D Tämä huhhuhuttekusi kertoo kyllä sinusta enemmän kuin tähän ketjuun vastanneista =D
[/quote]
Ja kuulee vielä nyt aikuisenakin! Terveisin yleislääkäri ja verisuonikirurgi! Ja nauraa täällä yksinään ääneen. Ootte te ihania!!
Tajusin vasta Kaksplussan vastaavaa ketjua lukiessani, että mikä se Noreply on joka on lähes kaikissa vahvistussähköposteissa. No reply.
Ja toinen, mitä en ole kehdannut kenellekään myöntää on se, että heitin synnytyksen jälkeen monet verkkohousut roskiin. Luulin niitä kertakäyttöisiksi. Ilmeisesti eivät tosiaan olleet, kun laitosapulaisen näin niitä roskiksesta kauhovan pyykkisäkkiin. Nolotti hieman kun olin ainoa huoneessani...
Mä en tajuu vieläkään tota Hoosianna Daavidin poika-juttua? Voisko joku selittää :D
Tajusin viime viikolla mitä Utö tarkoittaa tai en edes tajunnut kun telkkarista kuulin, vähänkö nolotti. Ja ikää on tarpeeksi isoäidille.