Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AHA-elämys minkä jälkeen hävetti ettet ollut aiemmin tajunnut!

Vierailija
12.12.2013 |

Olen 31v, olen aina vihannut sitä kun pitää repiä laastarin irti esim verikokeen jälkeen, ja nyt vasta viime kuussa kun lapsi sai ekan rokotteen tajusin rapsuttaa irti pienen reunan laastarista, ja hieroa laastarin alta öljytyllä sormella. Irtosi niin helposti ettei tosikaan, mutta miksi hitossa en ole aiemmin tätä tajunnut!?

Kommentit (555)

Vierailija
321/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 17:54"]

Mulle valkeni ehkä vasta vuosi sitten, että Kampissa oleva aukio on Narinkkatori, eikä Narikkatori.

[/quote]

Tää valkeni mulle just nyt :) Näin sitä näköjään viisastuu kun vanhaksi elää.

Vierailija
322/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ehkä ole varsinainen ahaa-elämys, vaan pikemminkin luokkaa väärin ymmärretyt laulun sanat, mutta olen aina ajatellut, että Suvi-virressä lauletaan "kauniisti jo kapakkaa koristaa kukkanen". Tiedän kyllä mitä siinä oikeasti lauletaan, mutta olen aina itsekseni hymyillyt tälle ajatusvirheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 18:10"]

Tämä ei ehkä ole varsinainen ahaa-elämys, vaan pikemminkin luokkaa väärin ymmärretyt laulun sanat, mutta olen aina ajatellut, että Suvi-virressä lauletaan "kauniisti jo kapakkaa koristaa kukkanen". Tiedän kyllä mitä siinä oikeasti lauletaan, mutta olen aina itsekseni hymyillyt tälle ajatusvirheelle.

[/quote]

Heh, virressä lauletaankin siis jostain pubiruususta.

Vierailija
324/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eppu normaalin nyt reppu jupiset riimisi rupiset

Luulin pitkään että rupiset on synonyymi sanalle jupiset ennenkuin tajusin sen :P

Vierailija
325/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotiaana sain joululahjaksi huuliharpun. Puhaltelin sitä pallo punaisena ja ihmettelin, että onpa kova laji. Vasta viikkojen päästä joku sitten vihjaisi, että sitä soitetaan myös sisäänhengityksen aikana.

Vierailija
326/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei tapahtunut minulle, mutta tunsin kyllä mummoni puolesta myötähäpeää. Hän oli tankkaamassa autoa kortilla, ja automaatti kysyy sen maksimisumman millä korttia saa veloittaa tankkauksesta. Mummo tankkasi, mutta summa ei tullutkaan täyteen. Hän tarjosi tankkauspistoolia hövelisti seuraavalle tankkaajalle, sanoi että hänellä jäi vähän käyttämättä. Nuori mies oli katsonut mummoa vähän pitkään eikä ollut ottanut tarjousta vastaan.

Vierailija
327/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena tajusin, että Ukko Nooa:ssa ja Karhu  nukkuu -laulussa on sama sävel.

Vierailija
328/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaistuotekauppa-ketju onkin Ikivireä eikä IkiviHreä. Huomasin tämän ehkä noin vuosi sitten. Jukka-Pojan kappaleessa ei lauleta "uhkaa vana päittemme yllä" vaan "uhkaavana päittemme yllä". Tuo jÄlkimmäinen aiheutti todellisen ahaa-elämyksen pari kuukautta sitten :)

Vierailija
329/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en:D! Kuvittelin itsestäänselviönä, että muut näkee mut enkä tiiä mihin mennä tarvittaessa piiloon, kun en tiedä missä muut on. Mitähän oon taas ajatellut, näin jälkeenpäin ajatellen..

Vierailija
330/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rantasipi- logo aiheuttaa päänvaivaa.

Lapsesta saakka näin logossa selkeästi jäniksen kuvan . En koskaan edes kyseenalaistanut miksi Rantasipi-hotellien logossa on joku pupun kuva.

olin noin 25 v kun  selvisi että kuvassa on lintu (rantasipi).  jänikseltä se minusta kuitenkin yhä edelleen enemmän näyttää.

t. Graafikko

Vierailija
331/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 20:29"]

No en:D! Kuvittelin itsestäänselviönä, että muut näkee mut enkä tiiä mihin mennä tarvittaessa piiloon, kun en tiedä missä muut on. Mitähän oon taas ajatellut, näin jälkeenpäin ajatellen..

[/quote]

Tämä on kyllä yhtä paha kuin ransujuttu.

Kuuluuko tuohon syndroomaan myös se, että oletat muiden tietävän mihin viestiin sä vastaat vaikket lainaisikaan viestiä? ;) Mä nyt satuin hoksaamaan yhteyden kun olin se joka kysyi tuosta.

Vierailija
332/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 00:52"]

Tässä pienen lapsen äitinä tuli tajuttua että Saku Sammakko meneekin näin: Saku Sammakko KOSIOmatkallaan.. Luulin aina että Saku Sammakko KOSI JO matkallaan.. :D

[/quote]

Mä taas luulin, että se menee näin: Saku Sammakko Kosi on matkallaan..."

Vierailija
333/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levolle lasken luojani

Armias ole suojani

Jos Sijaltainen nousisi

Taivaaseen ota tykösi

Joka ilta rukoiltiin äidin kanssa tämä rukous, mutta en koskaan uskaltanut kysyä minkälainen hirvio se Sijaltainen on, joka nousee jostain maan uumenista :DD

Vierailija
334/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 20:39"]

Rantasipi- logo aiheuttaa päänvaivaa.

Lapsesta saakka näin logossa selkeästi jäniksen kuvan . En koskaan edes kyseenalaistanut miksi Rantasipi-hotellien logossa on joku pupun kuva.

olin noin 25 v kun  selvisi että kuvassa on lintu (rantasipi).  jänikseltä se minusta kuitenkin yhä edelleen enemmän näyttää.

t. Graafikko

[/quote]

Sama täällä :D Mun pitää ihan käskeä itseäni jos haluan nähdä siinä linnun, koska ensimmäinen vaikutelma on aina sellainen köyhän miehen playboypupu.

Vierailija
335/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun ansiosta olen tajunnut:

- Hoosianna ei ole daavidin poika

- "Käy yli harjanteen, kulkunen", hiljalleen - onkin "Käy yli harjanteen, kulku reen, hiljalleen". Olisihan se ollutkin hassua jos kulkunen yksin pomppisi harjanteiden yli :D

- In valid - invaliidi - epäkelpo

Myös huomenhaamu juttu oli kiva oppia :)

Vierailija
336/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku aiemmin totesikin, oli aikamoinen hätkähdys tajuta engl. sanan Breakfast -aamiainen merkitys. Break fast- riko paasto. Koska yöllä ei ole syöty - paastotta. jännää.

Ihmettelin lapsena pitkään, miksi muunmaalaiset eivät muka oppisi suomea samantien. Kun kerran kaikki ajattelevat suomeksi, ja kaikki vaan sanotaan niinkuin kirjoitetaan..... :'D tjooh.

kaveri luuli yli pari kymppiseksi, että miehillä on erektiomainen kovuus peniksessä virtsatessa, ja siksi miehen ei ole fyysisesti mahdollista virtsata istuen... 

Vierailija
337/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 20:59"]

Levolle lasken luojani

Armias ole suojani

Jos Sijaltainen nousisi

Taivaaseen ota tykösi

Joka ilta rukoiltiin äidin kanssa tämä rukous, mutta en koskaan uskaltanut kysyä minkälainen hirvio se Sijaltainen on, joka nousee jostain maan uumenista :DD

[/quote]

Minäkin rukoilin tätä iltaisin, mutta itse haksahdin rukoilemaan "taivaaseen ota tyköni". Luulin aina, että tämä "tykö" on jokin osa kroppaani tai aivojani, ja tämän osan luoja sitten luokseen ottaa :D

Vierailija
338/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin toi 216 viittaa? Juuri luin ketjun, enkä millään jaksaisi alkaa selvittämään uudelleen

Vierailija
339/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2013 klo 21:45"]

Mihin toi 216 viittaa? Juuri luin ketjun, enkä millään jaksaisi alkaa selvittämään uudelleen

[/quote]

Hän luuli, että kun on pimeää niin muut kuitenkin näkevät hänet vaikka hän ei näe muita.

Vierailija
340/555 |
18.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että maailma oli musta-valkoinen ennen vanhaan, kun kuvatkin olivat.................