AHA-elämys minkä jälkeen hävetti ettet ollut aiemmin tajunnut!
Olen 31v, olen aina vihannut sitä kun pitää repiä laastarin irti esim verikokeen jälkeen, ja nyt vasta viime kuussa kun lapsi sai ekan rokotteen tajusin rapsuttaa irti pienen reunan laastarista, ja hieroa laastarin alta öljytyllä sormella. Irtosi niin helposti ettei tosikaan, mutta miksi hitossa en ole aiemmin tätä tajunnut!?
Kommentit (555)
Käytin sananlaskua: "toimii kuin junan vessa" sen päin vastaisessa merkityksessä eli luulin että jokin asia toimii huonosti eikä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.12.2013 klo 00:20"]
lensi maahan enkeli ja siinä se "joutuisampi tuulta" ei olekaan mitään sampi-tuulta
Sama. :-D
Tämä - tajusin itse asiassa tämän vasta NYT =D
Luulin että pokkuroida on sama kuin pullikoida vastaan. Ajattelin jotain villiä varsaa, joka "pokkuroi", kuvittelin että se potkii ja pukittaa.
Vierailija kirjoitti:
Käy yli harjanteen kulkunen hiljalleen... eiku sehän onkin kulku reen!
Tajusin tämän 28-vuotiaana.
Kiitos random postaaja vuodelta 2013, nytpähän tiedän tämänkin. :D Jälleen vähän fiksumpana tulevaan jouluun...
T. 27v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lego on lyhenne sanoista let's go
Huomasin kun katoin pennun lego pakettia läheltä. Siinä oli noi t's todella pienillä kirjaimilla laitettu väliin.
Eikä ole. Sana Lego tulee tanskan kielen sanoista ”leg godt”, ”leiki hyvin”.
Tossa paketissa luki mitä luki.
Onks nää olleet jotku piraattileegot :D
Vierailija kirjoitti:
Taffel on väärinpäin leffat
Opel lepo
Luulin että avokassukat on avo-kasukat😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin vasta aikuisena tuon än-yy-tee nytin. Ja sen, mistä energiajuoma EDin nimi tulee. Oli hölmö olo.
Niin, ED, siitä on kirjoitettu paljon kirjojakin. How to cope with Ed. Eating disorder. Ihan tavallista tietoa.
(Ja joo joo joo joo energy drink.)
Lol 😂
ED = erectile disfunction.
Saatoit vähän erehtyä kirjan aiheesta. Jenkit ovat niin prudeja ettei kirjaa missä lukee tuollaisia sanoja voi pitää kaupassa hyllyssä esillä. Sen takia lyhenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin kun katoin pennun lego pakettia läheltä. Siinä oli noi t's todella pienillä kirjaimilla laitettu väliin.
Mullakin on tuo paketti. Ihan suomesta ostettuja tavallisia leegoja ovat.
Lets go on myös joku nykyinen Legojuttu, mutta ei Lego-nimi siitä tule vaan kuten joku kertoi, Lek gott (vai godt, en muista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on tuo paketti. Ihan suomesta ostettuja tavallisia leegoja ovat.
Kuva ois kiva, muuten en usko
Luulin, että eutanasia on yhdyssana, "eutan-asia".
Että Olvin logossa lukee oikeasti olvi, ei ole kovin iso asia mutta minä näin siinä aina vaan semmosen tynnyrin :D
Luulin kolmekymppiseksi asti, että rahvas tarkoittaa aatelista.